Wanneer stuur je jouw nummer door?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben meer benieuwd hoelang hij erover doet om een nummer te vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Met een hengel met gevoeg manvleeschquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe je naar telefoonnummers en dates vist eigenlijk?
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer stuur je jouw nummer door?![]()
Ja heel smooth YatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er aan of het voor de fun is of voor een normale datequote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben meer benieuwd hoelang hij erover doet om een nummer te vragen.
Je kent me, smoothness zelve...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou het maar op een normale date.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:37 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ligt er aan of het voor de fun is of voor een normale dateMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jij hebt hem gewoon met 2 posts weggejaagd. Hij heeft zelfs zijn 1e post aangepast maar hij was te laatquote:Op maandag 2 juni 2014 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe is het met je mbo niveau 2 opleiding?
Als je eerste zin gelijk al uit een taalfout bestaat, mag je idd wegquote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon met 2 posts weggejaagd. Hij heeft zelfs zijn 1e post aangepast maar hij was te laat![]()
Jij
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent me, smoothness zelve...Denk dat het snel duidelijk is of het meer is als alleen wat praten. Dan komt er meestal van de vrouw kant al de vraag om te appen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hou het maar op een normale date.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Dan doe ik blijkbaar iets verkeerd aangezien ik meestal de vraag moet stellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Denk dat het snel duidelijk is of het meer is als alleen wat praten. Dan komt er meestal van de vrouw kant al de vraag om te appen..
Niet kijken vlak voor het slapen gaan. Zieke aflevering dit. Ik ben wel wat gewend, maar gvd,quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En niet spoileren. Ik moet hem ook nog kijken.
Whehe, moest je een beetje spugen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet kijken vlak voor het slapen gaan. Zieke aflevering dit. Ik ben wel wat gewend, maar gvd,
Nee hoor. Ik kneep wel even 1 oog dicht.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehe, moest je een beetje spugen?
Ik was zo blij vanochtend dat ik hem niet, zoals gepland, vanavond was gaan kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet kijken vlak voor het slapen gaan. Zieke aflevering dit. Ik ben wel wat gewend, maar gvd,
Dan had je zeker graag een man naast je gewild om je te beschermen en je te troosten na een nare droomquote:Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik was zo blij vanochtend dat ik hem niet, zoals gepland, vanavond was gaan kijken.
Laat me je tegen m'n boezem drukken, huil maar uit bij tante c_c.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef Grielen het volgende:
Zoals ik al zei, ik was wel al gespoilerd maar dit had ik echt niet verwacht
het gaat ook om de laatste minuutquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd. 20 minuten op gang, maar nog niets ernstigs gezien
Die heb ik soms als smoes gebruikt om een nummer te krijgenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie die shit reactie tijd van Tinder ook / qua melding dat je bericht hebt enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |