quote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat je niet oplet hoe groot ze moeten zijn. en blijkbaar je foto's niet goed resized.. Noob!!
Woeiquote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik was die mannen aan het zoeken maar blijkt van Libresse te zijn, dus ik googlen.. krijg ik dit
[ afbeelding ]
Doe je toch iets fout hequote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]Zei toch al, digibeet?
Maar nee, dat is het niet, ik heb het aantal pixels al binnen de gevraagde grens maar toch upload hij niet
Dat blijktquote:
*kick*quote:Op maandag 2 juni 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moet hardlopen maar heb eerst een schop nodig.
Goed meten is ook een kunst natuurlijk.quote:
Ik word intens gestalkt door die 28-jarigequote:
'Blokkeren'quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik word intens gestalkt door die 28-jarige
En ik heb net een nieuw bed gekocht
Ik stalk je nietquote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik word intens gestalkt door die 28-jarige
En ik heb net een nieuw bed gekocht
Daar ben ik veel te lief voorquote:
Was even in gesprek met een match.quote:
Heb jij er nu eentje waar je je dode pixel in kan proppen ?quote:
ga terug naar de jeugdsoos in je dorp om te gaan cirkel jerking met je broedersquote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
Niet meer gelezen als Tieten in de titel
Waar zijn de Tieten???
Wij willen tieten zien![]()
wij willen tieten zien
Geen idee, afwachten maar weer. Ik ben nu bij 1 match aan het vissen naar een telefoonnummer en bij een ander naar een date. Zou wel een keer tijd worden dat het lukt als ik de succesverhalen van anderen hier lees.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Heb jij er nu eentje waar je je dode pixel in kan proppen ?
??quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga terug naar de jeugdsoos in je dorp om te gaan cirkel jerking met je broeders
Succes.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, afwachten maar weer. Ik ben nu bij 1 match aan het vissen naar een telefoonnummer en bij een ander naar een date. Zou wel een keer tijd worden dat het lukt als ik de succesverhalen van anderen hier lees.
Thxs!quote:
Je kunt het yats !!!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, afwachten maar weer. Ik ben nu bij 1 match aan het vissen naar een telefoonnummer en bij een ander naar een date. Zou wel een keer tijd worden dat het lukt als ik de succesverhalen van anderen hier lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |