Die moet je denk ik aan unicornfarts vragen ik heb vanmiddag alle 'belastende' pics van mn telefoon verwijderd (ik doe niet aan wachtwoorden/codes/patterns)quote:
Ook jaquote:Op maandag 2 juni 2014 21:21 schreef Sarasi het volgende:
Overigens, een sexy mannelijke stem...Ergens zit dan toch hardwired obedience hoor.
uhh..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die moet je denk ik aan unicornfarts vragen ik heb vanmiddag alle 'belastende' pics van mn telefoon verwijderd (ik doe niet aan wachtwoorden/codes/patterns)
natuurlijk wel. Daar spreken we mee af in de discotheek om te vingerenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
Tinder hebben we niet meer nodig volgens mij.
Die 2e foto heb ik geen shirt he. En da's een oudjequote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog wel een zeer aantrekkelijke hoewel shirtrijke van Grielen. We zijn nog steeds een match.
En niet spoileren. Ik moet hem ook nog kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef Grielen het volgende:
Ik heb een diep stemgeluid maar zo'n goor Alkmaars/Waterlands accent, die wil je niet horen bij het beeld wat de dames hier nu van mij hebben
maar genoeg met de SC ik moet nog Game of thrones kijken die staat al vanaf 1 uur vanmiddag klaar om bekeken te worden
Daar sta je onder water. Does not qualify.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die 2e foto heb ik geen shirt he. En da's een oudje
En ook echt knappe mannen ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst was er bij m'n werk op een plein zo'n coca cola shoot ofzo. Ook mannen die hun shirt uittrokken
Ga. Kijken. Nu.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:24 schreef Grielen het volgende:
Ik heb een diep stemgeluid maar zo'n goor Alkmaars/Waterlands accent, die wil je niet horen bij het beeld wat de dames hier nu van mij hebben
maar genoeg met de SC ik moet nog Game of thrones kijken die staat al vanaf 1 uur vanmiddag klaar om bekeken te worden
Zaten zeker een paar goede exemplaren tussenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
En ook echt knappe mannen ja?
Er was een tijd terug een wedstrijd aan de gang met coca cola hunk als thema (nu weer 1 trouwens) maar er zaten gewoon geen knappe mannen tussen
Zal ik niet doen, maar ik heb mezelf al wel gespoiled. Het gaat me meer om de beleving, en soms gebeuren er toch verrassende dingenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En niet spoileren. Ik moet hem ook nog kijken.
BB kon ik niet aanzien, na vijf episodes weer mee gestopt. GoT staat al jaren in de kast dus dat is gewoon vermaeck tot het volgende boek uit komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moet trots bekennen dat ik nog nooit iets gezien heb van GoT of BB
Breezernicks ook.quote:
omdat je niet oplet hoe groot ze moeten zijn. en blijkbaar je foto's niet goed resized.. Noob!!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef yats het volgende:
De tering, waarom krijg ik geen enkele foto in het juiste formaat voor mijn fobo?
9 jaar geleden, ok?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |