Het was kant of naakt.. Dus nu mag jij kiezenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel beslist!Wat was de andere optie?
Oh ik had een waslijst aan criteria verwacht maar dat valt me alleszins meequote:Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eéntje die geen absolute perfectie nastreeft en niet meer tijd kwijt is dan ik aan z'n haar.
Kantquote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Het was kant of naakt.. Dus nu mag jij kiezen
Ik zou hem m'n bed niet uitschoppen.. maar glibberen .. nehquote:
Hahaha smooth dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over fobo's gesproken, ik ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor ze die blote penerfoto van me verwijderen.
Godver.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over fobo's gesproken, ik ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor ze die blote penerfoto van me verwijderen.
Ik ben heul niet moeilijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ik had een waslijst aan criteria verwacht maar dat valt me alleszins mee.
Datumpje prikken maar dan..quote:
IK TRAP ER NIET IN.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik welquote:
Ik ben s'ochtends binnen een minuut klaar met mijn haar.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eéntje die geen absolute perfectie nastreeft en niet meer tijd kwijt is dan ik aan z'n haar.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oh bah nee. Net niet..quote:
Ja maar zo ben ik alquote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh bah nee. Net niet..
Ik kan deze wel 100x kijken.
Soms kwijl ik een beetje
'onderwijsinspectie'quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Slapen![]()
Morgen vroeg en onderwijsinspectie komt langs.
Trusten schatjes
Jaaaaaaa.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh bah nee. Net niet..
Ik kan deze wel 100x kijken.
Soms kwijl ik een beetje
Als ze op 1 dag vallen wel!quote:
Laatst was er bij m'n werk op een plein zo'n coca cola shoot ofzo. Ook mannen die hun shirt uittrokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |