dat maakt niet uit; het werkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en de meeste mannen geen standaard hebben
Als man zijn er 3 opties :quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat maakt niet uit; het werkt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Als man zijn er 3 opties :
- acute klap in het gezicht/blokkering op tinder
- een giechelende reactie omdat ze denken dat je het niet meent
- de vraag wanneer je langs komt
Take your pick
Sletquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of gewoon dequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
Ik zou jouw benen om m'n nek leggen en je dragen als een kroontjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
Verschrikkelijk als je elke grap moet gaan uitleggen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.
'Vandaag ook zin in worst?'
'Huh nee? Ik zei dat ik gisteren toch al worst had gehad?!'
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voorbeeld; iemand zei dat hij gister vis gegeten had
'heb je vandaag weer zin in vis'?
Dit dus. Als een vrouw haar eigen vagina "vis" noemt nou nvm danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]Whut?! wat voor boys vinden dit leuk?
Ik heb dus zo'n collega. Dan eet je een banaan ofzo en dan vraagt mijn mannelijke collega, Ja vind je dat lekker zo'n vol mondje? En als je dan antwoord met een zwoele stem "ik ben dol op bananen..."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.
'Vandaag ook zin in worst?'
'Huh nee? Ik zei dat ik gisteren toch al worst had gehad?!'
Rode kaart voor zulke types.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit dus. Als een vrouw haar eigen vagina "vis" noemt nou nvm dan
[..]
Ik heb dus zo'n collega. Dan eet je een banaan ofzo en dan vraagt mijn mannelijke collega, Ja vind je dat lekker zo'n vol mondje? En als je dan antwoord met een zwoele stem "ik ben dol op bananen..."
Dan hoor je ineens mijn andere vrouwlijke collega tussendoor "Ohhhh ja dat vind ik ook het lekkerste fruit!"
Er zitten landelijk echt maar 20 vrouwen op die app of wat? Locatie Amsterdam, ben al door alle fotosquares heen en heb range op oneindig staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
Into-my-life meisje, stelt into my life treden uit. Echter geen zieken of doden in de familie dus het valt alleszins mee.
Het gaat naar 2e Pinksterdag
Regio Amsterdam genoeg, maar als ik ergens anders ben pas ik de locatie aan en valt het alleszins nog mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er zitten landelijk echt maar 20 vrouwen op die app of wat? Locatie Amsterdam, ben al door alle fotosquares heen en heb range op oneindig staan.
Daar gaat je leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik krijg tinder niet meer aan de praat help!!
Over naar Fok DMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik krijg tinder niet meer aan de praat help!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |