twitter:TimesVideo twitterde op maandag 02-06-2014 om 14:58:32Video | The Fifa Files: Exposing Qatar's World Cup shame. @thesundaytimes report - http://t.co/2esKUzlwbs #Fifa http://t.co/U8LzP53eFV reageer retweet
Lief van jequote:Op maandag 2 juni 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
Goed bezig Jimbo, ik doe elke ochtend thuis wat oefeningenvan rennen houd ik niet zo.
Nou ja nu we toch dagboekje spelen.
Daarna ben ik naar het tweedehandsklerenwinkeltje (goed woord!) geweest en heb 2 zakken kleren afgegeven, als er iets wordt verkocht dan krijg ik de helft van de opbrengst, als het na een maand of 3 nog niet is verkocht gaat het naar een goed doel. Beetje kwestie van vertrouwen dat wel, maar ja anders gooi ik het toch maar weg.
En ik heb sollicitaties verstuurd, maar dat had ik al verteldZometeen ga ik een aflevering kijken van Beauty and the Beast. Daarna eten. Maaltijdsalade.
Al krijg ik maar een paar tientjes, toch meegenomen. Kan ik weer een paar biertjes drinken op een terrasjequote:Op maandag 2 juni 2014 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lief van jenu ook hopen voor je dat ze veel verkopen
Bierquote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Al krijg ik maar een paar tientjes, toch meegenomen. Kan ik weer een paar biertjes drinken op een terrasje
Komend weekend met Pinksteren wordt het hartstikke mooi weer, dus dan is het zeker biertijdquote:
Je vergeet het blowtje erbijquote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Komend weekend met Pinksteren wordt het hartstikke mooi weer, dus dan is het zeker biertijdPaar blikjes mee in een tas en naar het Amsterdamse Bos en als een hippie in het gras liggen.
Het is het een of het ander, blowen EN drinken gaat niet zo goed bij mij. Plus ik moet rijden, dus voor mezelf zal het fris wordenquote:
Ga met het ov !quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is het een of het ander, blowen EN drinken gaat niet zo goed bij mij. Plus ik moet rijden, dus voor mezelf zal het fris worden
Waar ik altijd ga liggen rijdt geen busquote:
quote:Naaktrecreatie Zonneweide
Op naturistenterrein de Zonneweide kun je naakt recreëren. Buiten dit terrein is naaktrecreatie in het Amsterdamse Bos niet toegestaan.
Zorg dan wel dat iemand met een zak slakkenzout achter je aan huppelt hequote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik altijd ga liggen rijdt geen busDat is helemaal achterin het Amsterdamse Bos. Je moet de hele Bosbaan afrijden en dan nog een stukje verder.
Stopt wel een bus vlakbij de ingang maar dan nog moet je een eind lopen naar welk 'ligveldje' dan ook. Ja of je moet naast de Bosbaan gaan liggen, aan het water, maar dat is niet zo relaxed.
Ik kan ook hier gaan liggen
[..]
Mwah ik gok dat niet de knapste mensen daar liggen eigenlijk dus zal niet nodig zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat iemand met een zak slakkenzout achter je aan huppelt he
Ik neem aan dat de logee mee gaat, dan is het dwijlen met de kraan openquote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik gok dat niet de knapste mensen daar liggen eigenlijk dus zal niet nodig zijn.
Die krijg ik er met geen stok naartoe denk ik hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de logee mee gaat, dan is het dwijlen met de kraan open![]()
helaas pindakaasquote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Tarado het volgende:
Falcao waarschijnlijk niet naar WK, wel jammer
Gewoon lokken met seks drugs en drank.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Die krijg ik er met geen stok naartoe denk ik hoorSowieso hoeft het voor mij ook niet. En zeker niet daar, gewoon een groot grasveld met bomen erom heen, saai.
ik ga ook nooit naar het amsterdamse bos.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zegt iemand die nooit met het ov gaat
daar gaat het niet omquote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga ook nooit naar het amsterdamse bos.
uw punt ?
quote:
ohh das vandaag?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerst 15 km zit erop. Verkeerde sokken, dus ik had maar 3 blaren
blijf je dan ook tot.het einde van de derde helft?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ooit gaan we samen nog met het ov (grnehaas 2015 oid)
Dat naaktveldje wel denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Jimbo het volgende:
dat lieg ik natuurlijk, tophomo ontmoetingsplek daar gek!
Avondvierdaagse? Ik wist niet dat dat ook 15 km was. Knap hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de eerst 15 km zit erop. Verkeerde sokken, dus ik had maar 3 blaren
hahaha wie weetquote:Op maandag 2 juni 2014 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijf je dan ook tot.het einde van de derde helft?
Want weer alleen Happel en ik stonden daar te bieren tot het einde
bij ons wel, ik was 1 van de 8 lopers, voelde me erg alleen. Maar goed, is een keer wat anders. 10 km.is kut met al die scholen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat naaktveldje wel denk ikVerder zou ik het niet weten.
[..]
Avondvierdaagse? Ik wist niet dat dat ook 15 km was. Knap hoor.
Geschreeuw van al die kinderen met hun potje vet en zo natuurlijk met die scholen. Ik denk niet dat ik 15km zou kunnen lopen, mijn conditie is echt nulquote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij ons wel, ik was 1 van de 8 lopers, voelde me erg alleen. Maar goed, is een keer wat anders. 10 km.is kut met al die scholen.
bah , tot aan de ellenboog daarquote:Op maandag 2 juni 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat naaktveldje wel denk ikVerder zou ik het niet weten.
[..]
Avondvierdaagse? Ik wist niet dat dat ook 15 km was. Knap hoor.
dat was het ook, alleen was ik de weg kwijtquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hahaha wie weetlijkt me ook wel verdomd gezellig
mijn conditie is ook nul,nul. Maar ik heb het gered. Maar goed ik moet nog 3 dagenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Geschreeuw van al die kinderen met hun potje vet en zo natuurlijk met die scholen. Ik denk niet dat ik 15km zou kunnen lopen, mijn conditie is echt nul
Hopelijk zijn je blaren dan weg want dat loopt echt kut natuurlijk. Ik heb hier in de buurt helemaal niets gehoord trouwens. Meestal hoor je wel gezang of zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn conditie is ook nul,nul. Maar ik heb het gered. Maar goed ik moet nog 3 dagen
blaren zitten bij die bal op mijn voet onder de tenen. Snap je hem? Waar je mee Afzet.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk zijn je blaren dan weg want dat loopt echt kut natuurlijk. Ik heb hier in de buurt helemaal niets gehoord trouwens. Meestal hoor je wel gezang of zo.
ja met je 80x 'ga nu weg of ben onderwequote:Op maandag 2 juni 2014 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was het ook, alleen was ik de weg kwijt
En kon ik de bbq niet meer vindenEn eindigde ik in het vinkje wat echt fokking gezellig was
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik zag een filmpje in KPD en dat was precies zoiets
Oh ja ik snap hem. En DP heeft goeie tips geloof ikquote:Op maandag 2 juni 2014 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blaren zitten bij die bal op mijn voet onder de tenen. Snap je hem? Waar je mee Afzet.
Morgen maar op slippers naar het werk
quote:
gelijk voetenbad genomenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel goed schoonmaken anders ga je er meer last van krijgen.
heb je normaal geitenwollensokken ?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelijk voetenbad genomen
Ik loop hem elk jaar en nooit blaren. Alleen vergeten andere sokken aan te doen vandaag
ja pareltje dat.quote:
ik was ook echt van plan om te komen. Want ik had honger.quote:
genoeg goudgele boterhammetjes op die dagquote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was ook echt van plan om te komen. Want ik had honger.
Uiteindelijk over heel dag maar 1 broodje kroket op
Maar ik werd door iedereen gebeld en was echt de wegkwijt. Toen alsnog in het vinkje beland
Alleen 2 uur later dan gepland
Die ja. Vieze dingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja pareltje dat.
het is niet meer te geleuven
haha c_a heeft geen naadquote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope wandelsokken. Zonder naad enzo
datquote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
genoeg goudgele boterhammetjes op die dag
volgend jaar weerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat
En dat ging maar door
En veel leuke mensen ontmoet
Had je nog last van je maag gekregenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat
En dat ging maar door
En veel leuke mensen ontmoet
wel onderwe ff eten danquote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker!
En weer afsluiten in het vinkje. Al ga ik dan wel me fiets meenemen in de metro
jullie hadden toch alles op?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Jimbo het volgende:
al was t bij hmf in de tuin ook heel gezellih
hoe was t met je broer afgelopen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar het was een vage reis daar naar toe
bijna, we hadden nog voor jullie bewaard...quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee viel mee, raar, maar waar
Wel katertje en vannacht 11 uur geslapen
met dat accent ?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]Nou dan was je in ieder geval goed uitgerust voor de vierdaagse.
Stiekem had ik er ook wel bij willen zijn geloof ik.
ja het spijt me echtquote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bijna, we hadden nog voor jullie bewaard...
wat een anti cilmax was dat
de baasquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kreeg vanmorgen een appje
Wacht ik stuur hem
Ja dat accent is een probleem vandaar dat stiekemquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met dat accent ?slecht idee!
oefen maar ff reen jaartje abn
ik was stiekem wel blij dat we vroeg klaar waren, oest echt gigantisch schijtenquote:
als je Zegt dat je voor Feyenoord bent is het geen probleem, ook al heb je een accentquote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]Nou dan was je in ieder geval goed uitgerust voor de vierdaagse.
Stiekem had ik er ook wel bij willen zijn geloof ik.
ja want jullie waren om 19:00 uur al gestopt?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was stiekem wel blij dat we vroeg klaar waren, oest echt gigantisch schijten
mja half 8 zoietsquote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want jullie waren om 19:00 uur al gestopt?
Heb je trpuwens nog ergens noppen in staan?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want jullie waren om 19:00 uur al gestopt?
Nou ik weet het nog zo net niet hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je Zegt dat je voor Feyenoord bent is het geen probleem, ook al heb je een accent
Denk ik
me rug en me benenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je trpuwens nog ergens noppen in staan?
die rug is van mij, sorryquote:
Houd op met bier blijf ik ook naar de wc lopenquote:
ik heb nog met een Amsterdammer staan praten in het café, en was Feyenoorder.quote:
ja, elk telefoontje weerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in het vinkje was wel een wc
En die heb ik zo vaak gezien
ja idd, en als je al vanaf 10 uur bezig bent. Moet je nagaan hoe vaak ik ben geweestquote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd op met bier blijf ik ook naar de wc lopenOm te pissen dan. Als je eenmaal 1x bent geweest dan blijf je aan de gang.
Dat hoor je toch niet echt zo vaak.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog met een Amsterdammer staan praten in het café, en was Feyenoorder.
Ik zei nog wat een schijtaccent heb je toch
karma is een btich trouwens,quote:
zn 6 keer?quote:
*checkt, nogsteeds mod.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoor je toch niet echt zo vaak.
En niks mis met dat accent!
Vraag Jimbo maar
That's what she said !quote:
Ik weet genoegquote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn 6 keer?
[..]
*checkt, nogsteeds mod.
Ik zeg niets :x
quote:
;'(quote:
Ja, doe dat maar.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
karma is een btich trouwens,
die 2 seconden dat ik op doel stond wou ik een bal pakken, vol met mn kop tegen de lat (vergat even dat we in kleine doeltjes speelden en ik niet eronder moest springen
Toen miste ik mn lange schokabsoberende lokken toch wel evenNu heb ik een bult
ik weet dat dus echt niet meerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn 6 keer?
[..]
*checkt, nogsteeds mod.
Ik zeg niets :x
en kort haar tegenwoordigquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je hebt wel good looks dat is ook wat waard
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze heeft die van mij net ook al kapot gemaakt, ik durf niet meer over straat.
Ja, dat was te horenquote:
Oh je haar vond ik wel leuk. Dat heb je goed gedaan man! Want dat is nog niet eens zo heel lang geleden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en kort haar tegenwoordig
(en 6 kg lichter sinds de laatste keer dat ik je zag)
Vervelend kind is het ook hequote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze heeft die van mij net ook al kapot gemaakt, ik durf niet meer over straat.
Das gewoon stylo, chickies vinden het anders leuk. o+quote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]heb ik het goed gedaan dus. Want daarmee kun je ECHT niet over straat hoor.
AH dat is het ik ben al lang geen chickie meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das gewoon stylo, chickies vinden het anders leuk. o+
oh, ehm dan zal t wat minder zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je haar vond ik wel leuk. Dat heb je goed gedaan man! Want dat is nog niet eens zo heel lang geleden.
Jong van geest ben je hequote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, dat was te horen
je klonk ook of je dat wel zou vergeten
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
AH dat is het ik ben al lang geen chickie meer.
Wacht maar tot je een avond stapt met mijquote:
MILF !quote:Op maandag 2 juni 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Je weet hoe oud de loge is ongeveer
Dat ligt eraan wie de (korte) broek aan heeft thuisquote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dat nou ook weer niet hoor. Denk ook niet dat het opvalt verder trouwens.
spannendquote:Op maandag 2 juni 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een avond stapt met mij
DAT zijn pas vage rare avonden
Altijd de vrouw he? Die hebben de (korte) broek aan al denken mannen dat het niet zo is.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie de (korte) broek aan heeft thuis![]()
![]()
![]()
huuquote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd de vrouw he? Die hebben de (korte) broek aan al denken mannen dat het niet zo is.
vrouwen zijn te manipulatiefquote:
ik zie je opeens met een pet en zweep in de handen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor. Ik ben heel eerlijk en zo, maar wel de baas.
Die heb ik heul niet nodig man.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie je opeens met een pet en zweep in de handen.
huu
Wij laten jullie dat gewoon denken, zo werkt dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
En ik zeg dat mannen de baas zijn.
HMF is dit met mij eens.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet nodig man.
[..]
Wij laten jullie dat gewoon denken, zo werkt dat.
Het gaat goed, bedankt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo JanCees
Hoe gaat het met jou?
Ik druk ze meestal aan zoals nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
No problemo en mobiel posten zuig ik dus in zoals je zietzit under siege te kijken.
Ja dat is wel matig inderdaad dat laatste. Die heb ik zeker al 3 keer gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef Halcon het volgende:
Zwarte magie bij Opsporing Verzocht ben benieuwd
Under Siege niet kennen
Geniet er van zolang het duurt. Tenminste ik neem aan dat je zin in hebt in Nederland of doel je op het WK in het algemeen?quote:
Dit jaar wordt het ook niet veel met Italiëquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Sowieso niet minder lang dan jullie WK vier jaar geleden.
Mwa, ik zie ze de groep wel doorkomen en daarna kunnen ze de kwartfinale wel halen. Daarna is het wel klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit jaar wordt het ook niet veel met Italië
Ik ook. Minimaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel matig inderdaad dat laatste. Die heb ik zeker al 3 keer gezien
Zoiets inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Mwa, ik zie ze de groep wel doorkomen en daarna kunnen ze de kwartfinale wel halen. Daarna is het wel klaar.
De groep is lastiger dan de 2e ronde, denk ik. Ik zie ze er ook wel met bv. 5 punten uitvliegen.quote:
Ik verwacht niet zoveel van Engeland. Ik denk Uruguay, Italië, Engeland, Costa Rica.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
De groep is lastiger dan de 2e ronde, denk ik. Ik zie ze er ook wel met bv. 5 punten uitvliegen.
Engeland heb ik hetzelfde idee over als Italië. Groep wordt lastig, 2e ronde zal wel te doen zijn. Een van die 2 zal toch doorgaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zoveel van Engeland. Ik denk Uruguay, Italië, Engeland, Costa Rica.
En Uruguay is ook geen wonderland natuurlijk, dat die even 1e worden is ook maar afwachten, wel een interessante groepquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Engeland heb ik hetzelfde idee over als Italië. Groep wordt lastig, 2e ronde zal wel te doen zijn. Een van die 2 zal toch doorgaan.
Costa Rica de lachende vierdequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Uruguay is ook geen wonderland natuurlijk, dat die even 1e worden is ook maar afwachten, wel een interessante groep
heyquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
Is het er al bijna ?
Leuke week volgende week
Eerste de E3 , en daarna het WK
Klopt. Kan alle kanten op. Een van de leukere groepen als neutrale kijker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Uruguay is ook geen wonderland natuurlijk, dat die even 1e worden is ook maar afwachten, wel een interessante groep
hi\:@quote:
niet onbegrijpelijk in dit zooitje ongeregeld, wat was dat slecht zegquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:51 schreef Jimbo het volgende:
Ah, wat is robben weer heerlijk egocentrisch bezig vandaag
Robben is de enige die constant voor gevaar zorgt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:51 schreef Jimbo het volgende:
Ah, wat is robben weer heerlijk egocentrisch bezig vandaag
ja okequote:Op donderdag 5 juni 2014 09:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja het is even zoeken veel dubbele zag ik
Jullie moeten meer posten in die topics dan zakken ze niet wegquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
De modjes moeten beter hun best doen.
Succes!quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:29 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga zo op sollicitatie gesprek
Wens me succes, bastaarden!
Oe spannend, veel succes!quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:29 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga zo op sollicitatie gesprek
Wens me succes, bastaarden!
wel goed , hoop erg op een tweede gesprek!quote:
3 jaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
Ah schattig
Ik zat weer op een pakje te wachten, wordt net gebracht.
Liggen volgende week vrijdag je ruiten er ineens uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 jaar
Weer iets oranjes???
Hier hangt de Spaanse vlag al weer buiten, misschien moet ik ook nog wat oranjes doen
Want iedereen kijkt ons huis vaag aan
Gaat elk WK en EK goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Liggen volgende week vrijdag je ruiten er ineens uit
Nee niet iets oranjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 jaar
Weer iets oranjes???
Hier hangt de Spaanse vlag al weer buiten, misschien moet ik ook nog wat oranjes doen
Want iedereen kijkt ons huis vaag aan
Oe leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet iets oranjesIk had bij de laatste iboodhunt een jellybeanmachine besteld die is nu binnen.
Deze:
[ afbeelding ]
Moet hem even openschroeven om te vullen.
toen hebben we de vlag binnengehaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Na het vorige WK ook? Dat valt me dan mee
Dat is wel verstandig jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen hebben we de vlag binnengehaald
Maar jij bent Spaanse of .. ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen nu zitten ze natuurlijk in dezelfde groep. dus dan vinden omstanders het wat lastiger
Mmm je moet ook nog iets schroeven om hem zonder muntje te laten werken, dat laat ik maar even zitten voor nu, zometeen breek ik hem. Ik maak effe een foto nog, momento.quote:
Er zat een heel klein zakje bij. Maar ik heb nog een zak van 1 kilo besteld bij de hunt, die komt pas over een paar dagen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en die snoepjes zaten erbij? Of moest je die nog apart kopen
Die zijn zo super lekker hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zat een heel klein zakje bij. Maar ik heb nog een zak van 1 kilo besteld bij de hunt, die komt pas over een paar dagen.
Alle ballen op Pelle.....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mijn nichtje gaat Feyenoord het WK winnen
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef Hanenpoot32 het volgende:
WK 2022 blijft in Qatar. Kan niet anders
Natuurlijk gaan ze Qatar het WK niet afnemen. Het mooie spel in de media is alleen maar om net te doen alsof Blatter geen steekpenningen heeft aan genomen en nergens vanaf wist. Its all part of the game!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef Hanenpoot32 het volgende:
WK 2022 blijft in Qatar. Kan niet anders
Qatar heeft veel investeringen in het Europese voetbal ( zie bijvoorbeeld het Qatar Foundation op de shirts van Barcelona). Als de FIFA dan het WK daar weg haalt, kun je ervan uitgaan dat Qatar pissig wordt en de geldstroom naar Europa een stuk verminderd.quote:
pakje wit ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
Ah schattig
Ik zat weer op een pakje te wachten, wordt net gebracht.
Ik heb een adresje waar je elk WK shirt voort 32 euro kunt krijgen + nummer en badges.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:52 schreef Ludacriss het volgende:
Btw op Zalando is het Nederlands elftal shirt in de aanbieding voor 42,50 in plaats van 85 euro. Als je ook nog even aanmeld op de nieuwsbrief krijg je 5 euro korting, heb je hem voor 37,50!
echt of nep?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb een adresje waar je elk WK shirt voort 32 euro kunt krijgen + nummer en badges.
Echt heb er zelf 2 van besteldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt of nep?
Als het echte zijn , dan graag een pm/dm
Hmmm dat risico ga ik niet nemen, over 3 weken zit ik in Tenerifequote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt heb er zelf 2 van besteldDuurt alleen wel 2 weken de levering, omdat hij ze uit China haalt.
Ja dat zal ik ook niet doen. Haal dan een Braziliaans shirt om er daar mee rond te lopenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmm dat risico ga ik niet nemen, over 3 weken zit ik in Tenerife
Ik wil die van Spanje
nee ik bedoel heb het over de levertijd. 1 week te laat en ik heb een probleemquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat zal ik ook niet doen. Haal dan een Braziliaans shirt om er daar mee rond te lopen
Ja dat snap ik, maar bedoel dan zal ik juist een Braziliaanse halen om te kunnen trollen aangezien die wel eens kunnen gaan winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik bedoel heb het over de levertijd. 1 week te laat en ik heb een probleem
Ik heb zelfs een spaanse flagdress die meegaat in de kofferquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar bedoel dan zal ik juist een Braziliaanse halen om te kunnen trollen aangezien die wel eens kunnen gaan winnen.
Die komen ook wel verquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een spaanse flagdress die meegaat in de koffer![]()
Anders krijg ik ruzie met me man (Spanjaard)
Ik hoop echt dat het ze niet gaat lukken, topland, topmensen maar als het over voetbal gaat hebben ze al gewonnen voor dat ze beginnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar bedoel dan zal ik juist een Braziliaanse halen om te kunnen trollen aangezien die wel eens kunnen gaan winnen.
Ze hebben de kwaliteit wel maar dat zegt niet allesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Finale toch
Met de finale ben ik weer thuis, had ik best willen meemaken in Spanje
Heb je dat gelezen van hun premie als ze winnen? Xavi en Cassilas vonden 600.000 per persoon niet genoeg en nu krijgen ze 700.000 mochten ze winnen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het ze niet gaat lukken, topland, topmensen maar als het over voetbal gaat hebben ze al gewonnen voor dat ze beginnen.
Ik had het over Brasil maar wel netjes dat ze het weggeven, Duitsland gun ik het wel, ik weet niet wat de Spaanse bond aan die gasten verdient, die premie zal daar wel een reactie op zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen van hun premie als ze winnen? Xavi en Cassilas vonden 600.000 per persoon niet genoeg en nu krijgen ze 700.000 mochten ze winnen.Duitsland bijvoorbeeld krijgt 300.000 en Brazilië geeft het aan een goed doel.
Deze sowieso kijken.quote:12-06-2014
A 22:00 Brazilie v. Kroatië
13-06-2014
B 21:00 Spanje v. Nederland
14-06-2014
B 00:00 Chili v. Australië
15-06-2014
D 00:00 Engeland v. Italië
C 03:00 Ivoorkust v. Japan
16-06-2014
G 18:00 Duitsland v. Portugal
17-06-2014
A 21:00 Brazilie v. Mexico
18-06-2014
B 18:00 Australië v. Nederland
B 21:00 Spanje v. Chili
19-06-2014
D 21:00 Uruguay v. Engeland
22-06-2014
H 18:00 België v. Rusland
23-06-2014
G 00:00 Verenigde Staten v. Portugal
B 18:00 Nederland v. Chili
B 18:00 Australië v. Spanje
24-06-2014
D 18:00 Italië v. Uruguay
26-06-2014
G 18:00 Verenigde Staten v. Duitsland
twitter:TransferSources twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 10:52:02Players OUT the WC due to injury:ReusRiberyFalcaoThiagoValdesWalcottGundoganV.D VaartEl ShaarawyBentekeRossiMontolivoStrootman reageer retweet
quote:
zeg dat dan eerder kutquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt of nep?
Als het echte zijn , dan graag een pm/dm
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt heb er zelf 2 van besteldDuurt alleen wel 2 weken de levering, omdat hij ze uit China haalt.
Verschil is vaak niet te zien en de kaartjes enzo zitten er vaak zelfs bijquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]Nou niet zo slap lullen he, ja ze zijn echt als in je kan ze aanraken.
Maar ze zijn niet officieel gelicenseerd door Nike, ergo nep als het maar kan
Staat zelfs autentic en alles op + in de nek precies wat er in het officiële shirt ook staat. Ook Nike kaartje aan het shirt. Je bent gek als je voor zulke shirts 90 neer telt terwijl ze die voor een tientje maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verschil is vaak niet te zien en de kaartjes enzo zitten er vaak zelfs bij
ja dus? Dan is het nogsteeds geen 'echte'quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verschil is vaak niet te zien en de kaartjes enzo zitten er vaak zelfs bij
ik zeg niet dat ik je geen gelijk geef, maar je mag het nooit als een echte verkopen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staat zelfs autentic en alles op + in de nek precies wat er in het officiële shirt ook staat. Ook Nike kaartje aan het shirt. Je bent gek als je voor zulke shirts 90 neer telt terwijl ze die voor een tientje maken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik je geen gelijk geef, maar je mag het nooit als een echte verkopen.
het is gewoon chineese namaak troep die je overal kan kopen, sterker nog de goede namaakte kosten je 8dollar ex verzendkosten.
32 eur is dan leuk voor je, maar het is niet alleen veel te duur, je adverteert het ook nog eens als 'echt' wat het dus niet is. Het is namaak, met de labels en meuk eraan (en als je de code checkt, krijg je volgens mij nog een ander product ook te zien op de website, maar dat weet ik niet zeker, soms kopieren ze die code ook goed over)
En natuurlijk moet ik mijn PERSOONLIJKE KENNIS (hoi hmf) C_A even beschermen voor deze oplichtings praktijken. (en als die persoon in kwestie nou ff eerder iets gezegd had, dan had ze die voor de chineese kostprijs inmiddels al in huis gehad, doos.)
Ik doe dit wel even verder via de DM, maar ik zal je even uitleggen waarom je er mee uit moet kijken om het als echt te verkopenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]Het is gewoon echt. Je weet niet eens hoe het er uit ziet en voelt
Ik heb shirts van 70, die precies hetzelfde zijn als shirts van 30 en jij ziet/ voelt het verschil niet.
Is goedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik doe dit wel even verder via de DM, maar ik zal je even uitleggen waarom je er mee uit moet kijken om het als echt te verkopen
quote:
quote:
Dat vind ik juist een knap kapseltjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Wayne Rooney was zou ik Sneijdertje even bellen voor advies.
[ afbeelding ]
Ik mag morgen de ochtend en middag werken, en volgende week donderdag ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
Het begint nu wel te komen ja![]()
Nog niet helemaal gek genoeg.
Wat goed dat dat kan! Ik ga vrijdag (als het mooi weer is) op het Museumplein kijken denk ik. Als ik zin heb om weg te gaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag morgen de ochtend en middag werken, en volgende week donderdag ook
Alleen omdat ik dan voetbal kan kijken
En volgende week woensdag en maandag 23-06 sluiten we een half uur eerder de winkel omdat Nederland om 18:00 uur speelt
Bij ons is het nog twijfel. Als het mooi weer is, komen er een paar BBQ'en en de wedstrijd kijken. Als het regent dan gaan we misschien in de kroeg kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat goed dat dat kan! Ik ga vrijdag (als het mooi weer is) op het Museumplein kijken denk ik. Als ik zin heb om weg te gaan
Als het regent kijk ik denk ik gewoon thuis. IN zo een drukke kroeg is het altijd zo warm en benauwd. En ik heb zat bier in huisquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij ons is het nog twijfel. Als het mooi weer is, komen er een paar BBQ'en en de wedstrijd kijken. Als het regent dan gaan we misschien in de kroeg kijken
aha net andersom dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het regent kijk ik denk ik gewoon thuis. IN zo een drukke kroeg is het altijd zo warm en benauwd. En ik heb zat bier in huis
Het is wel leuk maar als het zo warm is als nu dan is het leuker om buiten te kijken, maar misschien zijn er op het Leidseplein ook wel kroegen die buiten iets doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha net andersom dus
Voetbalwedstrijden in de kroeg kijken vind ik eigenlijk wel iets leuker
Ik wil volgende week donderdag Engeland kijken in de kroeg, dat is pas gezellig
twitter:insidewldftball twitterde op donderdag 12-06-2014 om 15:15:17Sao Paulo police taking part in a final World Cup security briefing: http://t.co/9GF66WWhDu reageer retweet
Moet jij niet naar Humberto luisteren @ bnrquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:52 schreef Gramulanion het volgende:
Om 16:00 de eerste uitzending van #WKdaily, kan wel grappig worden denk ik.
http://www.wkdaily.nl/
Luister bijna nooit naar de radio.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:04 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Humberto luisteren @ bnr
Wel leuk programma! Verfrissend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Luister bijna nooit naar de radio.
Helemaal niet lastig joh. Hoe kan je daar nou over twijfelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond WK journaal of VI Oranje hmm lastig.
Jij bent niet goed wijsquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vanavond lekker het wk hokkie kijken
ja voor de helft, want een triestigheidquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef banaantjeEE het volgende:
![]()
Nog mensen gekeken naar de ceremonie?
Ja inderdaad, heb enkel het einde kunnen zien, maar zag er niet al te denderend uitquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja voor de helft, want een triestigheid
uiteraardquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb enkel het einde kunnen zien, maar zag er niet al te denderend uit
Ga je straks kijken naar de match?
Echtquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben eventjes op NOS aan het kijken, wat een donkere wolken zeg op die achtergrond
Tgoh ben hier op mijn laptop aan het streamen. Welke post is VI Oranje?quote:
Op rtl4quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Tgoh ben hier op mijn laptop aan het streamen. Welke post is VI Oranje?
Bossie en Jan Mulderquote:
Ja, waar is het supporter babes topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |