Staat zelfs autentic en alles op + in de nek precies wat er in het officiële shirt ook staat. Ook Nike kaartje aan het shirt. Je bent gek als je voor zulke shirts 90 neer telt terwijl ze die voor een tientje maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verschil is vaak niet te zien en de kaartjes enzo zitten er vaak zelfs bij
ja dus? Dan is het nogsteeds geen 'echte'quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Verschil is vaak niet te zien en de kaartjes enzo zitten er vaak zelfs bij
ik zeg niet dat ik je geen gelijk geef, maar je mag het nooit als een echte verkopen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staat zelfs autentic en alles op + in de nek precies wat er in het officiële shirt ook staat. Ook Nike kaartje aan het shirt. Je bent gek als je voor zulke shirts 90 neer telt terwijl ze die voor een tientje maken.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik je geen gelijk geef, maar je mag het nooit als een echte verkopen.
het is gewoon chineese namaak troep die je overal kan kopen, sterker nog de goede namaakte kosten je 8dollar ex verzendkosten.
32 eur is dan leuk voor je, maar het is niet alleen veel te duur, je adverteert het ook nog eens als 'echt' wat het dus niet is. Het is namaak, met de labels en meuk eraan (en als je de code checkt, krijg je volgens mij nog een ander product ook te zien op de website, maar dat weet ik niet zeker, soms kopieren ze die code ook goed over)
En natuurlijk moet ik mijn PERSOONLIJKE KENNIS (hoi hmf) C_A even beschermen voor deze oplichtings praktijken. (en als die persoon in kwestie nou ff eerder iets gezegd had, dan had ze die voor de chineese kostprijs inmiddels al in huis gehad, doos.)
Ik doe dit wel even verder via de DM, maar ik zal je even uitleggen waarom je er mee uit moet kijken om het als echt te verkopenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]Het is gewoon echt. Je weet niet eens hoe het er uit ziet en voelt
Ik heb shirts van 70, die precies hetzelfde zijn als shirts van 30 en jij ziet/ voelt het verschil niet.
Is goedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik doe dit wel even verder via de DM, maar ik zal je even uitleggen waarom je er mee uit moet kijken om het als echt te verkopen
quote:
quote:
Dat vind ik juist een knap kapseltjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Wayne Rooney was zou ik Sneijdertje even bellen voor advies.
[ afbeelding ]
Ik mag morgen de ochtend en middag werken, en volgende week donderdag ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
Het begint nu wel te komen ja![]()
Nog niet helemaal gek genoeg.
Wat goed dat dat kan! Ik ga vrijdag (als het mooi weer is) op het Museumplein kijken denk ik. Als ik zin heb om weg te gaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag morgen de ochtend en middag werken, en volgende week donderdag ook
Alleen omdat ik dan voetbal kan kijken
En volgende week woensdag en maandag 23-06 sluiten we een half uur eerder de winkel omdat Nederland om 18:00 uur speelt
Bij ons is het nog twijfel. Als het mooi weer is, komen er een paar BBQ'en en de wedstrijd kijken. Als het regent dan gaan we misschien in de kroeg kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat goed dat dat kan! Ik ga vrijdag (als het mooi weer is) op het Museumplein kijken denk ik. Als ik zin heb om weg te gaan
Als het regent kijk ik denk ik gewoon thuis. IN zo een drukke kroeg is het altijd zo warm en benauwd. En ik heb zat bier in huisquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij ons is het nog twijfel. Als het mooi weer is, komen er een paar BBQ'en en de wedstrijd kijken. Als het regent dan gaan we misschien in de kroeg kijken
aha net andersom dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het regent kijk ik denk ik gewoon thuis. IN zo een drukke kroeg is het altijd zo warm en benauwd. En ik heb zat bier in huis
Het is wel leuk maar als het zo warm is als nu dan is het leuker om buiten te kijken, maar misschien zijn er op het Leidseplein ook wel kroegen die buiten iets doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha net andersom dus
Voetbalwedstrijden in de kroeg kijken vind ik eigenlijk wel iets leuker
Ik wil volgende week donderdag Engeland kijken in de kroeg, dat is pas gezellig
twitter:insidewldftball twitterde op donderdag 12-06-2014 om 15:15:17Sao Paulo police taking part in a final World Cup security briefing: http://t.co/9GF66WWhDu reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |