Ja dat is wel matig inderdaad dat laatste. Die heb ik zeker al 3 keer gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef Halcon het volgende:
Zwarte magie bij Opsporing Verzocht ben benieuwd
Under Siege niet kennen
Geniet er van zolang het duurt. Tenminste ik neem aan dat je zin in hebt in Nederland of doel je op het WK in het algemeen?quote:
Dit jaar wordt het ook niet veel met Italiëquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:59 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Sowieso niet minder lang dan jullie WK vier jaar geleden.
Mwa, ik zie ze de groep wel doorkomen en daarna kunnen ze de kwartfinale wel halen. Daarna is het wel klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit jaar wordt het ook niet veel met Italië
Ik ook. Minimaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel matig inderdaad dat laatste. Die heb ik zeker al 3 keer gezien
Zoiets inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Mwa, ik zie ze de groep wel doorkomen en daarna kunnen ze de kwartfinale wel halen. Daarna is het wel klaar.
De groep is lastiger dan de 2e ronde, denk ik. Ik zie ze er ook wel met bv. 5 punten uitvliegen.quote:
Ik verwacht niet zoveel van Engeland. Ik denk Uruguay, Italië, Engeland, Costa Rica.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
De groep is lastiger dan de 2e ronde, denk ik. Ik zie ze er ook wel met bv. 5 punten uitvliegen.
Engeland heb ik hetzelfde idee over als Italië. Groep wordt lastig, 2e ronde zal wel te doen zijn. Een van die 2 zal toch doorgaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zoveel van Engeland. Ik denk Uruguay, Italië, Engeland, Costa Rica.
En Uruguay is ook geen wonderland natuurlijk, dat die even 1e worden is ook maar afwachten, wel een interessante groepquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Engeland heb ik hetzelfde idee over als Italië. Groep wordt lastig, 2e ronde zal wel te doen zijn. Een van die 2 zal toch doorgaan.
Costa Rica de lachende vierdequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Uruguay is ook geen wonderland natuurlijk, dat die even 1e worden is ook maar afwachten, wel een interessante groep
heyquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
Is het er al bijna ?
Leuke week volgende week
Eerste de E3 , en daarna het WK
Klopt. Kan alle kanten op. Een van de leukere groepen als neutrale kijker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Uruguay is ook geen wonderland natuurlijk, dat die even 1e worden is ook maar afwachten, wel een interessante groep
hi\:@quote:
niet onbegrijpelijk in dit zooitje ongeregeld, wat was dat slecht zegquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:51 schreef Jimbo het volgende:
Ah, wat is robben weer heerlijk egocentrisch bezig vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |