3 jaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
Ah schattig
Ik zat weer op een pakje te wachten, wordt net gebracht.
Liggen volgende week vrijdag je ruiten er ineens uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 jaar
Weer iets oranjes???
Hier hangt de Spaanse vlag al weer buiten, misschien moet ik ook nog wat oranjes doen
Want iedereen kijkt ons huis vaag aan
Gaat elk WK en EK goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:48 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Liggen volgende week vrijdag je ruiten er ineens uit
Nee niet iets oranjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 jaar
Weer iets oranjes???
Hier hangt de Spaanse vlag al weer buiten, misschien moet ik ook nog wat oranjes doen
Want iedereen kijkt ons huis vaag aan
Oe leukquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet iets oranjesIk had bij de laatste iboodhunt een jellybeanmachine besteld die is nu binnen.
Deze:
[ afbeelding ]
Moet hem even openschroeven om te vullen.
toen hebben we de vlag binnengehaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Na het vorige WK ook? Dat valt me dan mee
Dat is wel verstandig jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen hebben we de vlag binnengehaald
Maar jij bent Spaanse of .. ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen nu zitten ze natuurlijk in dezelfde groep. dus dan vinden omstanders het wat lastiger
Mmm je moet ook nog iets schroeven om hem zonder muntje te laten werken, dat laat ik maar even zitten voor nu, zometeen breek ik hem. Ik maak effe een foto nog, momento.quote:
Er zat een heel klein zakje bij. Maar ik heb nog een zak van 1 kilo besteld bij de hunt, die komt pas over een paar dagen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en die snoepjes zaten erbij? Of moest je die nog apart kopen
Die zijn zo super lekker hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zat een heel klein zakje bij. Maar ik heb nog een zak van 1 kilo besteld bij de hunt, die komt pas over een paar dagen.
Alle ballen op Pelle.....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mijn nichtje gaat Feyenoord het WK winnen
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef Hanenpoot32 het volgende:
WK 2022 blijft in Qatar. Kan niet anders
Natuurlijk gaan ze Qatar het WK niet afnemen. Het mooie spel in de media is alleen maar om net te doen alsof Blatter geen steekpenningen heeft aan genomen en nergens vanaf wist. Its all part of the game!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef Hanenpoot32 het volgende:
WK 2022 blijft in Qatar. Kan niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |