Ja, doe dat maar.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
karma is een btich trouwens,
die 2 seconden dat ik op doel stond wou ik een bal pakken, vol met mn kop tegen de lat (vergat even dat we in kleine doeltjes speelden en ik niet eronder moest springen
Toen miste ik mn lange schokabsoberende lokken toch wel evenNu heb ik een bult
ik weet dat dus echt niet meerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn 6 keer?
[..]
*checkt, nogsteeds mod.
Ik zeg niets :x
en kort haar tegenwoordigquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je hebt wel good looks dat is ook wat waard
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze heeft die van mij net ook al kapot gemaakt, ik durf niet meer over straat.
Ja, dat was te horenquote:
Oh je haar vond ik wel leuk. Dat heb je goed gedaan man! Want dat is nog niet eens zo heel lang geleden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en kort haar tegenwoordig
(en 6 kg lichter sinds de laatste keer dat ik je zag)
Vervelend kind is het ook hequote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze heeft die van mij net ook al kapot gemaakt, ik durf niet meer over straat.
Das gewoon stylo, chickies vinden het anders leuk. o+quote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]heb ik het goed gedaan dus. Want daarmee kun je ECHT niet over straat hoor.
AH dat is het ik ben al lang geen chickie meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das gewoon stylo, chickies vinden het anders leuk. o+
oh, ehm dan zal t wat minder zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je haar vond ik wel leuk. Dat heb je goed gedaan man! Want dat is nog niet eens zo heel lang geleden.
Jong van geest ben je hequote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, dat was te horen
je klonk ook of je dat wel zou vergeten
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
AH dat is het ik ben al lang geen chickie meer.
Wacht maar tot je een avond stapt met mijquote:
MILF !quote:Op maandag 2 juni 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Je weet hoe oud de loge is ongeveer
Dat ligt eraan wie de (korte) broek aan heeft thuisquote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dat nou ook weer niet hoor. Denk ook niet dat het opvalt verder trouwens.
spannendquote:Op maandag 2 juni 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een avond stapt met mij
DAT zijn pas vage rare avonden
Altijd de vrouw he? Die hebben de (korte) broek aan al denken mannen dat het niet zo is.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie de (korte) broek aan heeft thuis![]()
![]()
![]()
huuquote:Op maandag 2 juni 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd de vrouw he? Die hebben de (korte) broek aan al denken mannen dat het niet zo is.
vrouwen zijn te manipulatiefquote:
ik zie je opeens met een pet en zweep in de handen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor. Ik ben heel eerlijk en zo, maar wel de baas.
Die heb ik heul niet nodig man.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie je opeens met een pet en zweep in de handen.
huu
Wij laten jullie dat gewoon denken, zo werkt dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
En ik zeg dat mannen de baas zijn.
HMF is dit met mij eens.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet nodig man.
[..]
Wij laten jullie dat gewoon denken, zo werkt dat.
Het gaat goed, bedankt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo JanCees
Hoe gaat het met jou?
Ik druk ze meestal aan zoals nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
No problemo en mobiel posten zuig ik dus in zoals je zietzit under siege te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |