quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Was het je moeder?![]()
Ik nam gewoon mijn pinpas niet meer mee, en dan was het op is op... dat werkt ook...
Heb je teveel gezopen of ben je niet helemaal wijs?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik probeer een Donald is dood plaatje te vinden maar die bestaan er niet van mij ...
Ja en nee , maar bovenstaande ben ik zat ...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen of ben je niet helemaal wijs?
Wat een vreemd streven.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik probeer een Donald is dood plaatje te vinden maar die bestaan er niet van mij ...
quote:
Wat bovenstaande?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nee , maar bovenstaande ben ik zat ...
Misschien moet je wat minder op een ander letten en wat meer op jezelf.quote:
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Pinpas ging sowieo nooit mee....alles cash.
Daarna gingen we vaak nog stappen en sowieso voel ik me naakt als ik geen cash op zak heb.
Ik heb nooit geld op zak.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.
OK ik zal je mannetje met rust latenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder op een ander letten en wat meer op jezelf.
I know....same here.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.
Ik geloof je. Momenteel is hij slechts smakeloos.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ie met mij op stap geweest is naar Ruigoord dan komt ie daarna dicht in de buurt.
Waarschijnlijk ga ik er vanaf zien ..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ie met mij op stap geweest is naar Ruigoord dan komt ie daarna dicht in de buurt.
Ik heb er niet op gekliktquote:Op zondag 1 juni 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het een goede tip is, dan is vaarwel zeggen overbodig.
Nou vooruit, dan ga ik even terugzoeken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd overal op als ik een linkje zie....zelfs op die linkjes in jouw onderschrift.
Levensgevaarlijk. Voor je het weet heb je één of ander virusquote:Op zondag 1 juni 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd overal op als ik een linkje zie....zelfs op die linkjes in jouw onderschrift.
Komt ze ook mee naar Ruigoord?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft ook altijd cash? We hebben samen een potje.
Je moet de beveiliging van je PC wel regelmatig testen anders heeft het weinig nut.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Voor je het weet heb je één of ander virus
Ik eet genoeg groente en fruit, dus die virussen krijgen me niet klein!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Voor je het weet heb je één of ander virus
Godverdomme ik klink nu als zijn vrouwquote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent in een vreemde stemming Chuf, is er iets mis?
OK laat maar ff weten of je deze kant op komt of dat je toch voor PinkPop kies ..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die kent de avonturen van mij wel inmiddels.
Gadverdamme, ik had gisteren sinaasappels gekocht en wilde er vanavond één eten, niet te vreten! Hard, droog, smakeloosquote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik eet genoeg groente en fruit, dus die virussen krijgen me niet klein!
Ik had een muis in huis ... misschien daaromquote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Godverdomme ik klink nu als zijn vrouw![]()
laat maar
Zeker in de supermarkt gekocht ipv bij de groenteboer?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik had gisteren sinaasappels gekocht en wilde er vanavond één eten, niet te vreten! Hard, droog, smakeloos
eh...... oké..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een muis in huis ... misschien daarom
Het lijkt de SC hier wel...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik had gisteren sinaasappels gekocht en wilde er vanavond één eten, niet te vreten! Hard, droog, smakeloos
Zo'n vraag online tegen mij dan raak ik ook in vreemde stemming.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent in een vreemde stemming Chuf, is er iets mis?
Ik ben nog ff aan het checken wie ik er allemaal ken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK laat maar ff weten of je deze kant op komt of dat je toch voor PinkPop kies ..
Ja, op het moment dat ik het had getikt, dacht ik ook zoietsquote:Op zondag 1 juni 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n vraag online tegen mij dan raak ik ook in vreemde stemming.
Nee, ik koop mijn fruit niet in de supermarkt, maar altijd bij de groenteboer.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker in de supermarkt gekocht ipv bij de groenteboer?
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent in een vreemde stemming Piet_Piraat, is er iets mis?
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik koop mijn fruit niet in de supermarkt, maar altijd bij de groenteboer.
Dan ga ik die morgen wel ff bellenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Dan is het de schuld van de Rabobank.
OK.. Ik ken er niemand volgens mij.. Misschien als ik er ben weer wel maar das anders .. Ik hoor het welquote:Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben nog ff aan het checken wie ik er allemaal ken.
Slim. Dan kan je je tampons thuis latenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tijdens vakanties slik ik de pil altijd door...
Ik ken op zeker paar mensen van geluid en apparatuur en zo regel ik wel handig toegang.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik ken er niemand volgens mij.. Misschien als ik er ben weer wel maar das anders .. Ik hoor het wel
Ik hoor het wel PPquote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken op zeker paar mensen van geluid en apparatuur en zo regel ik wel handig toegang.
getsiequote:
Ga je daar toch lekker heen ,,,quote:Op zondag 1 juni 2014 23:47 schreef Treehut362 het volgende:
De Russische roebel is nu het enige wettelijke betaalmiddel op het geannexeerde schiereiland de Krim.
Daar hebben ze iets voor uitgevonden, even goed zoeken en tadaaa bieden vanaf.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
Achterlijke idioten op Marktplaats met dat bieden![]()
Staa er iets te koop voor 500 euro krijg je een bod van 50 euro
flikker op
heb ik reeds gedaanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets voor uitgevonden, even goed zoeken en tadaaa bieden vanaf.
Ook leuk is zo'n mail met voor ...... kom ik het ophalen beantwoorden met:quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook leuk is zo'n mail met voor ...... kom ik het ophalen beantwoorden met:
Ik heb nog wel prullenbak staan.
Dat klinkt gefrustreerd, altijd vage humor hanteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb wel een teruggemaild '''dan steek ik nog liever de fik erin''
ik was ook een beetje gefrustreerd denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt gefrustreerd, altijd vage humor hanteren.
Al je frustraties in paar woorden stoppen.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was ook een beetje gefrustreerd denk ikhet was het zoveelste achterlijke mailtje al
en dan heb ik geen geduld meer, maar tegenwoordig reageer ik niet ens meer op zulke voorstellen
da's beter...
Ik kreeg een keer een mailtje mag ik hem hebben voor x ?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al je frustraties in paar woorden stoppen.
Mensen die me mailen met 1 zin krijgen nog kortere terug.
IK vermaak me wel op MP en lig soms dubbel wat voor mensen er reageren.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik het nu ook, moest ik effe leren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |