quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Was het je moeder?![]()
Ik nam gewoon mijn pinpas niet meer mee, en dan was het op is op... dat werkt ook...
Heb je teveel gezopen of ben je niet helemaal wijs?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik probeer een Donald is dood plaatje te vinden maar die bestaan er niet van mij ...
Ja en nee , maar bovenstaande ben ik zat ...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen of ben je niet helemaal wijs?
Wat een vreemd streven.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik probeer een Donald is dood plaatje te vinden maar die bestaan er niet van mij ...
quote:
Wat bovenstaande?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nee , maar bovenstaande ben ik zat ...
Misschien moet je wat minder op een ander letten en wat meer op jezelf.quote:
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Pinpas ging sowieo nooit mee....alles cash.
Daarna gingen we vaak nog stappen en sowieso voel ik me naakt als ik geen cash op zak heb.
Ik heb nooit geld op zak.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |