quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Was het je moeder?![]()
Ik nam gewoon mijn pinpas niet meer mee, en dan was het op is op... dat werkt ook...
Heb je teveel gezopen of ben je niet helemaal wijs?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik probeer een Donald is dood plaatje te vinden maar die bestaan er niet van mij ...
Ja en nee , maar bovenstaande ben ik zat ...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen of ben je niet helemaal wijs?
Wat een vreemd streven.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik probeer een Donald is dood plaatje te vinden maar die bestaan er niet van mij ...
quote:
Wat bovenstaande?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nee , maar bovenstaande ben ik zat ...
Misschien moet je wat minder op een ander letten en wat meer op jezelf.quote:
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Pinpas ging sowieo nooit mee....alles cash.
Daarna gingen we vaak nog stappen en sowieso voel ik me naakt als ik geen cash op zak heb.
Ik heb nooit geld op zak.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.
OK ik zal je mannetje met rust latenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder op een ander letten en wat meer op jezelf.
I know....same here.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pin nog steeds hoogst zelden, heb altijd wel cash op zak sowieso voor als ik handel tegenkom onderweg.
Ik geloof je. Momenteel is hij slechts smakeloos.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ie met mij op stap geweest is naar Ruigoord dan komt ie daarna dicht in de buurt.
Waarschijnlijk ga ik er vanaf zien ..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ie met mij op stap geweest is naar Ruigoord dan komt ie daarna dicht in de buurt.
Ik heb er niet op gekliktquote:Op zondag 1 juni 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het een goede tip is, dan is vaarwel zeggen overbodig.
Nou vooruit, dan ga ik even terugzoeken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd overal op als ik een linkje zie....zelfs op die linkjes in jouw onderschrift.
Levensgevaarlijk. Voor je het weet heb je één of ander virusquote:Op zondag 1 juni 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik klik altijd overal op als ik een linkje zie....zelfs op die linkjes in jouw onderschrift.
Komt ze ook mee naar Ruigoord?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft ook altijd cash? We hebben samen een potje.
Je moet de beveiliging van je PC wel regelmatig testen anders heeft het weinig nut.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Voor je het weet heb je één of ander virus
Ik eet genoeg groente en fruit, dus die virussen krijgen me niet klein!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Voor je het weet heb je één of ander virus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |