Ik hoor het wel PPquote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken op zeker paar mensen van geluid en apparatuur en zo regel ik wel handig toegang.
getsiequote:
Ga je daar toch lekker heen ,,,quote:Op zondag 1 juni 2014 23:47 schreef Treehut362 het volgende:
De Russische roebel is nu het enige wettelijke betaalmiddel op het geannexeerde schiereiland de Krim.
Daar hebben ze iets voor uitgevonden, even goed zoeken en tadaaa bieden vanaf.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
Achterlijke idioten op Marktplaats met dat bieden![]()
Staa er iets te koop voor 500 euro krijg je een bod van 50 euro
flikker op
heb ik reeds gedaanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets voor uitgevonden, even goed zoeken en tadaaa bieden vanaf.
Ook leuk is zo'n mail met voor ...... kom ik het ophalen beantwoorden met:quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook leuk is zo'n mail met voor ...... kom ik het ophalen beantwoorden met:
Ik heb nog wel prullenbak staan.
Dat klinkt gefrustreerd, altijd vage humor hanteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb wel een teruggemaild '''dan steek ik nog liever de fik erin''
ik was ook een beetje gefrustreerd denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt gefrustreerd, altijd vage humor hanteren.
Al je frustraties in paar woorden stoppen.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was ook een beetje gefrustreerd denk ikhet was het zoveelste achterlijke mailtje al
en dan heb ik geen geduld meer, maar tegenwoordig reageer ik niet ens meer op zulke voorstellen
da's beter...
Ik kreeg een keer een mailtje mag ik hem hebben voor x ?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al je frustraties in paar woorden stoppen.
Mensen die me mailen met 1 zin krijgen nog kortere terug.
IK vermaak me wel op MP en lig soms dubbel wat voor mensen er reageren.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik het nu ook, moest ik effe leren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |