Yeah, maar ik hou niet zo van die boeren shit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:34 schreef Sapstengel het volgende:
Maar Yuri jij komt toch uit de achterhoek?
Hahaha, same same. Zwarte Cross is ook één en al viezigheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet man, zou gek worden op de zwarte cross tbh. Teveel van dat lompe volk. Niks mis met boeren, maar dat gare gedrag hoeft niet per se.
2x in fanta's multipostquote:
Ff lezen dame. Free Your Mind staat er tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zaterdag lekker shinen op mijn werk, van het zweet.
Nee srs, Latin Village en Zwarte Cross deffo en maybe Sziget, nog. De rest geen idee.
[..]
Wat ga je doen dan baasje?
[..]
Yuri niet haten Zwarte Cross is tof. Is al lang niet meer alleen voor boeren op klompen. Stukken beter dan tussen al die kampsjaken en moeilijke nektasjes op Latin Villagequote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Latin Village, Sziget; dope, maar de fucking Zwarte Cross?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Yuri niet haten Zwarte Cross is tof. Is al lang niet meer alleen voor boeren op klompen. Stukken beter dan tussen al die kampsjaken en moeilijke nektasjes op Latin Village
Waarom zou je dat vrijwillig doenquote:
gewoon eerst met de gummiknuppel lam slaan en dan boeien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:32 schreef RaymondK het volgende:
Oke, hier komt de minst belangrijke post in Gym dit jaar:
nou weet ik het zeker, deze agent van wegmisbruikers traint bij ons![]()
lol "een foute melding..."
iets wat ik zeker hoop is dat die gasten een paar heel goeie houdgrepen geleerd krijgen, want anders zijn er toch echt een stuk of 6 van die gasten nodig om jou en mij onder controle te houden als je echt niet wil luisteren met het handen op je rug doen![]()
(sowiezo fysiek onmogelijk, handen op je rug)
aaah, lijkt me wel een aardige gast.
De structuur staat me niet aan, alsof je een slok sperma wegwerkt. Gekookte of gebakken eieren word ik trouwens ook niet warm vanquote:
zelf niet, die poeder pwo's is voor 90% marketing, je kan het beste zeta een PM sturen, voor advies.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat komt bij mij weer omhoog bij zwaar trainen. Andere suggesties?
Dubbele espresso en zorgen dat je in de 2 uur van te voren genoeg carbs binnen krijgt. Evt cafeïne poeder. Ik meen dat er een actie loopt op samenkopen.netquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat komt bij mij weer omhoog bij zwaar trainen. Andere suggesties?
ik heb nog nooit een slok sperma weggeslikt, maar thanks voor het duidelijk uitleggen van de belevingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:23 schreef fathank het volgende:
[..]
De structuur staat me niet aan, alsof je een slok sperma wegwerkt. Gekookte of gebakken eieren word ik trouwens ook niet warm van
Wegslikken is ook niet mijn ding maar om een chick nou eerst naar de badkamer te sturen om dr tanden te laten poetsen is ook zo wat. En als je echt geil bent boeit het toch allemaal geen donder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een slok sperma weggeslikt, maar thanks voor het duidelijk uitleggen van de beleving
![]()
![]()
wheheheh
idd. gekookt/gebakken komt ook m'n strottenhoofdklepje uit, dus dan maar zo
daar heb je je mooi uitgeluldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wegslikken is ook niet mijn ding maar om een chick nou eerst naar de badkamer te sturen om dr tanden te laten poetsen is ook zo wat. En als je echt geil bent boeit het toch allemaal geen donder.
Gatverdamme Henk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wegslikken is ook niet mijn ding maar om een chick nou eerst naar de badkamer te sturen om dr tanden te laten poetsen is ook zo wat. En als je echt geil bent boeit het toch allemaal geen donder.
Als jij een slok koffie neemt zit die smaak toch ook nog in je giechel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De bedoeling is toch dat meisje slikt. Njah je kan haar ook laten gorgelen en het vervolgens zelf slikken. Ieder zijn ding.
ik vind L-arginine in poedervorm smaken naar waar sperma naar ruikt (srs)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij een slok koffie neemt zit die smaak toch ook nog in je giechel.
waar ruikt sperma naar dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind L-arginine in poedervorm smaken naar waar sperma naar ruikt (srs)
Je kunt ook op je handen klaarkomen en dan je handen tegen elkaar aan wrijven, wordt het ook poeder. Zero gainz lost.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind L-arginine in poedervorm smaken naar waar sperma naar ruikt (srs)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je kunt ook op je handen klaarkomen en dan je handen tegen elkaar aan wrijven, wordt het ook poeder. Zero gainz lost.ik spuit ver genoeg om het niet op te hoeven vangen. Wel goed mikken want het prikt in je oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolbroekquote:
sniff je aan je eigen sperma ray?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lolbroek![]()
![]()
hmnm, beetje heel lichtjes naar chloor? niet echt maar mja net alsof er iemand daarmee heeft schoongemaakt tijdje geleden...
ah vandaar dat je ook niet weet hoe het ruikt natuurlijk, zo verquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik spuit ver genoeg om het niet op te hoeven vangen. Wel goed mikken want het prikt in je oog
Nu kan ik nooit meer naar een zwembadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lolbroek![]()
![]()
hmnm, beetje heel lichtjes naar chloor? niet echt maar mja net alsof er iemand daarmee heeft schoongemaakt tijdje geleden...
gaan we nou ff schijnheilig doen dat we niet weten hoe dat ruikt?quote:
dan heb je te lang doorgekloptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef no1uknow het volgende:
m'n volgespoten sok stinkt wel een beetje, beetje zurig zelfs
Die van Ray naar dood en verderf met die dirty cut.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die van Ray naar dood en verderf met die dirty cut.
Halve ananas per dag hier. Kun je thee van zetten van die van mij.
Keurige opmerking!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die van Ray naar dood en verderf met die dirty cut.
Halve ananas per dag hier. Kun je thee van zetten van die van mij.
Aight, jij gaat dus ook heen. Op welk terrein ga jij staan?quote:
Geen idee, ga dit jaar voor het eerst en met een groep van 20 brabanders mee, ik volg wat zij doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Aight, jij gaat dus ook heen. Op welk terrein ga jij staan?
Oude snoeper.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vergeet niet pics te maken/posten van de (half)naakte wijven
Oke, ga zelf op de C camping staan met 3 anderen. Sowieso the rolling stones, metallica, john Mayer, paolo nutini, arcade fire, flogging molly, editors en bombay bicycle club voor mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geen idee, ga dit jaar voor het eerst en met een groep van 20 brabanders mee, ik volg wat zij doen
6 dates nodig hebben om te zoenen is niet goed vriend.quote:
hoiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg een ginger in de gym, volgens mij nog militair ook..
Ruim je het slakkenspoor zelf ook even op. Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey henk, check je app evenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ruim je het slakkenspoor zelf ook even op. Alvast bedankt!
Grgr de Gymmanager
Wat heeft League of Legends hier nou weer mee te maken?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat heeft League of Legends hier nou weer mee te maken?
Dan is het LOL of lolquote:
Strategische carryover naar het echte leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat heeft League of Legends hier nou weer mee te maken?
Kazerne slet gespot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Ala yuri.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Strategische carryover naar het echte leven.
volgens mij ben je dan echt maar 1 meter 32cm als dat maar 10kg is lolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier gebeurd? Te zwaar getraind ipv setjes van 15 te doen?
Zou wel geven in die after picture.
aah, zonde, ze zag zo leuk uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
nee, te ripped/droogquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar nu leuker eigenlijk (ja echt)
[ afbeelding ]
1.60 is ze blijkbaar.
fucking hell, die schoudersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Breakie breakie check check dubbel check.quote:
Dan heeft hij wel behoorlijk last van een midlifecrisisquote:
Lijkt me niet natural.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ruim je het slakkenspoor zelf ook even op. Alvast bedankt!
Grgr de Gymmanager
Als ze nou net zo kijkt als je je buks naar binnenschuiftquote:
Mwa. Ze is nogal klein, kijkt (op deze foto) raar en het lijkt alsof haar huid ingesprayed is voor een BB-wedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan echt maar 1 meter 32cm als dat maar 10kg is lol
Denk het niet, maar ze heeft inmiddels wel de nodige mannelijke (vloei)stoffen tot zich genomen vermoed ik (anders dan kwakjes).quote:was ze in 2009 nog een jongetje toevallig?
Heb je iets om naar toe te werkenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n ding bij me in de gym.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar haal je het toch elke keer weer vandaan??Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |