Yeah, maar ik hou niet zo van die boeren shit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:34 schreef Sapstengel het volgende:
Maar Yuri jij komt toch uit de achterhoek?
Hahaha, same same. Zwarte Cross is ook één en al viezigheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet man, zou gek worden op de zwarte cross tbh. Teveel van dat lompe volk. Niks mis met boeren, maar dat gare gedrag hoeft niet per se.
2x in fanta's multipostquote:
Ff lezen dame. Free Your Mind staat er tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zaterdag lekker shinen op mijn werk, van het zweet.
Nee srs, Latin Village en Zwarte Cross deffo en maybe Sziget, nog. De rest geen idee.
[..]
Wat ga je doen dan baasje?
[..]
Yuri niet haten Zwarte Cross is tof. Is al lang niet meer alleen voor boeren op klompen. Stukken beter dan tussen al die kampsjaken en moeilijke nektasjes op Latin Villagequote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Latin Village, Sziget; dope, maar de fucking Zwarte Cross?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Yuri niet haten Zwarte Cross is tof. Is al lang niet meer alleen voor boeren op klompen. Stukken beter dan tussen al die kampsjaken en moeilijke nektasjes op Latin Village
Waarom zou je dat vrijwillig doenquote:
gewoon eerst met de gummiknuppel lam slaan en dan boeien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:32 schreef RaymondK het volgende:
Oke, hier komt de minst belangrijke post in Gym dit jaar:
nou weet ik het zeker, deze agent van wegmisbruikers traint bij ons![]()
lol "een foute melding..."
iets wat ik zeker hoop is dat die gasten een paar heel goeie houdgrepen geleerd krijgen, want anders zijn er toch echt een stuk of 6 van die gasten nodig om jou en mij onder controle te houden als je echt niet wil luisteren met het handen op je rug doen![]()
(sowiezo fysiek onmogelijk, handen op je rug)
aaah, lijkt me wel een aardige gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |