quote:
Ah nog iemand die vol verbazing hetzelfde dacht als mijquote:
gewoon samen gaan daten, boysquote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[..]
Ah nog iemand die vol verbazing hetzelfde dacht als mij
Eigenlijk zou ik dat jou aanradenquote:
Nja jou mag ik welquote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef Awesome_ het volgende:
Die fitties hier laatste tijd. En dat terwijl de vrouwen vrijwel nooit posten..
ja man, waar zijn ze gebleven?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:46 schreef Awesome_ het volgende:
Die fitties hier laatste tijd. En dat terwijl de vrouwen vrijwel nooit posten..
Moslimas hebben wel vaak lekkere asser.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:36 schreef no1uknow het volgende:
een moslima op m'n FB zet net dit in een statusupdate
#ALlahUmALaSAhlaIlaIthaJa3altaHuSahlanWaAntaTaj3alaAl7uznSahlaIthaShi2taSahlan
wtf is deze
Zaterdag lekker shinen op mijn werkquote:Op maandag 2 juni 2014 17:38 schreef Verbosity het volgende:
Zaterdag op pinkpop shinen met 32 graden
Wat ga je doen dan baasje?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment nog niks. Maar moet sowieso een korte broek hebben voor zaterdag als k op Free Your Mind sta. Maar dit ziet er gewoon niet uit.
Hahahahaquote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar behlave de kleur (waar je groot gelijk in hebt idd. pipo broeken)
die fit gaat toch helemaal nooit niet passen![]()
![]()
dit is een Susteren fit...
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:
Nou nou wat een grafherrie. Niet alleen van die sirene's, maar die NL-alert melding![]()
ik heb voor smsjes geen geluid, en voor beloproepen een bescheide krekel die je niet hoort. En dan een graftlawaai van heb ik jou daar voor zo een cell-broadcast bericht![]()
naja, het werkt i.i.g. zo lijkt het
Geen bericht ontvangen. Ik ben een ontduiker.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef Awesome_ het volgende:
Best wel eng.. ding maakte een geluid dat niet eens tot mn ringtones behoort of zo. Is dus ooit keer geïnstalleerd door de NSA of zo
Op vakantiequote:Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Klokov het volgende:
Iemand suggesties voor de tijdsbesteding?
Ga oa:
• Trainen voor Snatchtest
• Hardlopen
• Boeken lezen
• Een taal leren
• Op vakantie
Ik vind het niet verkeerd, maar wel altijd dezelfde typetjes die erin rondlopen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
Kerel wat is met die korte broeken van tegenwoordig. Allemaal van die hippe gekleurde dingen. Rood geel groen knalblauw etcetc. Godverdomme als ik als pipo de clown wil rondlopen ga ik wel naar een carnavalswinkel.
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahahquote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahje pikt de Nederlanders er ook zo uit altijd
M'n ex stond op Kreta wel eens voor zo'n restaurant om volk naar binnen te lokken en je kon uit de langslopende mensen gewoon met 99.9% zekerheid de Nederlanders aanwijzen en direct in het Nederlands beginnen te praten.
Altijd die kleding idd, paar van die blonde kinderen erbij, van die boeren gezichten enzo.
Sfeer is daar super...meeste festivals is het zien en gezien worden en daar lekker chill.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Latin Village, Sziget; dope, maar de fucking Zwarte Cross?
Yeah, maar ik hou niet zo van die boeren shit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:34 schreef Sapstengel het volgende:
Maar Yuri jij komt toch uit de achterhoek?
Hahaha, same same. Zwarte Cross is ook één en al viezigheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet man, zou gek worden op de zwarte cross tbh. Teveel van dat lompe volk. Niks mis met boeren, maar dat gare gedrag hoeft niet per se.
2x in fanta's multipostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |