ja lekker met jou cake-manquote:Op maandag 2 juni 2014 09:51 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Hey alles goed
Beetje traine toch hossele enzo
Hahah mense denken dit dat
Haterz overral
Maar jij ben niet zo
heeft ie een ban?quote:Op maandag 2 juni 2014 09:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb het stokje overgedragen aan dima en in hem een waardige opvolger gevonden.
nee JONGUH!quote:
Is dat nou een man of een vrouw?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
SPT / [Fitness] (#30)
Deze post bevat alles
Ik schrok me ook dood man.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:
Nou nou wat een grafherrie. Niet alleen van die sirene's, maar die NL-alert melding
die is echt wat voor jou, leuk gezichtje goede tieten en beetje chubbyquote:Op maandag 2 juni 2014 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk een man, er is ook een chick strawberry uit dieetclub maar die heet -strawberry- oid.
Ja klopt.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
die is echt wat voor jou, leuk gezichtje goede tieten en beetje chubby
Echt lang al man, met al mn voorgaande kloons meegerekend. Volgens mij stond de ketchup song op 1 toen we de eerste meet zetten als ik me nog goed herinner.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Awesome hooee fucking lang zijn wij nu al vrienden?
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 13:07 schreef Herqules het volgende:
Ik ben vnml geinteresseerd in het strategische aspect ervan. Ik denk dat het strategisch denken wel een carry-over kan hebben naar andere aspecten in het leven. Denk je niet?
Muziek instrument leren bespelenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Klokov het volgende:
Iemand suggesties voor de tijdsbesteding?
Ga oa:
• Trainen voor Snatchtest
• Hardlopen
• Boeken lezen
• Een taal leren
• Op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |