quote:
Zaterdag lekker shinen op mijn werk

, van het zweet.
Nee srs, Latin Village en Zwarte Cross deffo en maybe Sziget, nog. De rest geen idee.
quote:
Op maandag 2 juni 2014 13:38 schreef fathank het volgende:[..]
Op dit moment nog niks. Maar moet sowieso een korte broek hebben voor zaterdag als k op Free Your Mind sta

. Maar dit ziet er gewoon niet uit.
Wat ga je doen dan baasje?
quote:
Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef RaymondK het volgende:[..]
ik weet niet hoor, maar behlave de kleur (waar je groot gelijk in hebt idd. pipo broeken)
die fit gaat toch helemaal nooit niet passen
dit is een Susteren fit...
Hahahaha
quote:
Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:Nou nou wat een grafherrie. Niet alleen van die sirene's, maar die NL-alert melding
ik heb voor smsjes geen geluid, en voor beloproepen een bescheide krekel die je niet hoort. En dan een graftlawaai van heb ik jou daar voor zo een cell-broadcast bericht
naja, het werkt i.i.g. zo lijkt het
quote:
Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef Awesome_ het volgende:Best wel eng.. ding maakte een geluid dat niet eens tot mn ringtones behoort of zo. Is dus ooit keer geïnstalleerd door de NSA of zo
Geen bericht ontvangen. Ik ben een ontduiker.
quote:
Op maandag 2 juni 2014 13:18 schreef Klokov het volgende:Iemand suggesties voor de tijdsbesteding?
Ga oa:
• Trainen voor Snatchtest
• Hardlopen
• Boeken lezen
• Een taal leren
• Op vakantie

Op vakantie
quote:
Ik vind het niet verkeerd, maar wel altijd dezelfde typetjes die erin rondlopen.
quote:
Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Whahah

je pikt de Nederlanders er ook zo uit altijd

M'n ex stond op Kreta wel eens voor zo'n restaurant om volk naar binnen te lokken en je kon uit de langslopende mensen gewoon met 99.9% zekerheid de Nederlanders aanwijzen en direct in het Nederlands beginnen te praten.
Altijd die kleding idd, paar van die blonde kinderen erbij, van die boeren gezichten enzo.
Hahahahah

, allemaal dezelfde sandalen.