Heb wel ff een guide voor je misschien kun je er iets meequote:Op maandag 2 juni 2014 14:20 schreef fathank het volgende:
Fuck it, misschien ga ik wel in zwembroek. Trainingsbroek in 't kluisje voor als t koud wordt savonds. Overdag ff een duik nemen in de Rijn.
Voetbalwereld is hopeloos conservatief, en de meeste profvoetballers zijn zelf ook geen heldere lichten die uberhaupt niet verder dan de mavo zijn gekomen. Niet erg, want daardoor hebben ze wel de top van 't voetbal gehaald en miljoenen verdiend.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef RaymondK het volgende:
't is toch wat he, het leven van een topsporter. Nog niet eens een toetje zo serieus is hij bezig
Wesley Sneijder laat toetjes staan voor WK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik koop liever een stuk touw dan dat ik zo'n kleur broek aan moet trekkenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb wel ff een guide voor je misschien kun je er iets mee
[ afbeelding ]
Verheug je dan maar vast op komend weekendquote:Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Crap...
Je gaat helemaal dood momenteel in de gym gek.
afgelopen zaterdag was het zo vochtig/heet dat ik tijdens het deadliften bijna nokkie ging. 6x bidon a 800ml leeg gezogen in een uur en nog paar keer zwart voor m'n ogen, momenten van nul kracht, en toen ik thuis kwam nog eens 2x 1,5Liter water d'r achteraan![]()
graad of 15- 20 en dan zon is prima w.m.b.t.
beter ga ik dan gewoon niet, anders kan ik niet garanderen dat er niet een keer "per ongeluk" een olybar door de ramen heen geprikt wordt lolquote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Verheug je dan maar vast op komend weekend
Let ook op die microbeentjes op die plaatjesquote:Op maandag 2 juni 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb wel ff een guide voor je misschien kun je er iets mee
[ afbeelding ]
wheheh, ja vooral die Gant Hugger die klokov al aanhaaldequote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Let ook op die microbeentjes op die plaatjes
Hier op m'n werk ook, schijt irritant dat alles centraal geregeld moet worden. Hier is het vaak te koud terwijl het 1 verdieping naar boven vaak te warm is.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beter ga ik dan gewoon niet, anders kan ik niet garanderen dat er niet een keer "per ongeluk" een olybar door de ramen heen geprikt wordt lol
Geen zuchtje wind in die hele tent![]()
![]()
alles zogenaamd onder klimaatbeheersing/airco uhu
wat kost nou gdvr zo'n mooie grote zilveren fan, zet er daar 4 van neer op volle toeren, en voila....
nja iemand van 30+ die nog meisjes probeert te versieren via het fok forum en met een semi erectie plaatjes post van ringgirls heeft eigenlijk geen recht van sprekenquote:Op maandag 2 juni 2014 01:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als er iemand zielig is, dan is het Chester wel...
wha, hoor hem nou, waar bemoei je je eigenlijk mee? fok is voor alle leeftijden, dus je discrimineert ook nog eens, haha sukkeltjequote:Op maandag 2 juni 2014 17:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja iemand van 30+ die nog meisjes probeert te versieren via het fok forum en met een semi erectie plaatjes post van ringgirls heeft eigenlijk geen recht van spreken
meeten?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:38 schreef Verbosity het volgende:
Zaterdag op pinkpop shinen met 32 graden
en meiden met weinig aanquote:Op maandag 2 juni 2014 17:38 schreef Verbosity het volgende:
Voor G.R.S. ook niet ver weg...quote:
Misschien kan je zaterdag een filmpje maken hoe de training verloopt enzo?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wheheh, ja vooral die Gant Hugger die klokov al aanhaalde
Vergeet niet pics te maken/posten van de (half)naakte wijvenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:38 schreef Verbosity het volgende:
Ben je echt 30+?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wha, hoor hem nou, waar bemoei je je eigenlijk mee? fok is voor alle leeftijden, dus je discrimineert ook nog eens, haha sukkeltje
ooh, wat liefff...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)57474&type=2&theater
<3
Hij is 13, bro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |