De structuur staat me niet aan, alsof je een slok sperma wegwerkt. Gekookte of gebakken eieren word ik trouwens ook niet warm vanquote:
zelf niet, die poeder pwo's is voor 90% marketing, je kan het beste zeta een PM sturen, voor advies.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat komt bij mij weer omhoog bij zwaar trainen. Andere suggesties?
Dubbele espresso en zorgen dat je in de 2 uur van te voren genoeg carbs binnen krijgt. Evt cafeïne poeder. Ik meen dat er een actie loopt op samenkopen.netquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat komt bij mij weer omhoog bij zwaar trainen. Andere suggesties?
ik heb nog nooit een slok sperma weggeslikt, maar thanks voor het duidelijk uitleggen van de belevingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:23 schreef fathank het volgende:
[..]
De structuur staat me niet aan, alsof je een slok sperma wegwerkt. Gekookte of gebakken eieren word ik trouwens ook niet warm van
Wegslikken is ook niet mijn ding maar om een chick nou eerst naar de badkamer te sturen om dr tanden te laten poetsen is ook zo wat. En als je echt geil bent boeit het toch allemaal geen donder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een slok sperma weggeslikt, maar thanks voor het duidelijk uitleggen van de beleving
![]()
![]()
wheheheh
idd. gekookt/gebakken komt ook m'n strottenhoofdklepje uit, dus dan maar zo
daar heb je je mooi uitgeluldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wegslikken is ook niet mijn ding maar om een chick nou eerst naar de badkamer te sturen om dr tanden te laten poetsen is ook zo wat. En als je echt geil bent boeit het toch allemaal geen donder.
Gatverdamme Henk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wegslikken is ook niet mijn ding maar om een chick nou eerst naar de badkamer te sturen om dr tanden te laten poetsen is ook zo wat. En als je echt geil bent boeit het toch allemaal geen donder.
Als jij een slok koffie neemt zit die smaak toch ook nog in je giechel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De bedoeling is toch dat meisje slikt. Njah je kan haar ook laten gorgelen en het vervolgens zelf slikken. Ieder zijn ding.
ik vind L-arginine in poedervorm smaken naar waar sperma naar ruikt (srs)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij een slok koffie neemt zit die smaak toch ook nog in je giechel.
waar ruikt sperma naar dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind L-arginine in poedervorm smaken naar waar sperma naar ruikt (srs)
Je kunt ook op je handen klaarkomen en dan je handen tegen elkaar aan wrijven, wordt het ook poeder. Zero gainz lost.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik vind L-arginine in poedervorm smaken naar waar sperma naar ruikt (srs)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je kunt ook op je handen klaarkomen en dan je handen tegen elkaar aan wrijven, wordt het ook poeder. Zero gainz lost.ik spuit ver genoeg om het niet op te hoeven vangen. Wel goed mikken want het prikt in je oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolbroekquote:
sniff je aan je eigen sperma ray?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lolbroek![]()
![]()
hmnm, beetje heel lichtjes naar chloor? niet echt maar mja net alsof er iemand daarmee heeft schoongemaakt tijdje geleden...
ah vandaar dat je ook niet weet hoe het ruikt natuurlijk, zo verquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik spuit ver genoeg om het niet op te hoeven vangen. Wel goed mikken want het prikt in je oog
Nu kan ik nooit meer naar een zwembadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lolbroek![]()
![]()
hmnm, beetje heel lichtjes naar chloor? niet echt maar mja net alsof er iemand daarmee heeft schoongemaakt tijdje geleden...
gaan we nou ff schijnheilig doen dat we niet weten hoe dat ruikt?quote:
dan heb je te lang doorgekloptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:59 schreef no1uknow het volgende:
m'n volgespoten sok stinkt wel een beetje, beetje zurig zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |