Nee, de 1.8 16Vquote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Is dat de Renault Clio Williams?
Niks slooms aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een overgestylede look voor zo'n sloom hok.
vorige week was 200pk op 1200k nog netjesquote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
5 Serie E60 voor jou!quote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, de 1.8 16V
[ afbeelding ]
Willy heeft goude wielen, nog bredere spoorbreedte, ander interieur en een 2.0 16v blok.
Ik heb op fok geleerd dat dat dus een slome slak is.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vorige week was 200pk op 1200k nog netjes
op zo'n kleine auto? stijgt hij dan opquote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, de 1.8 16V
[ afbeelding ]
Willy heeft goude wielen, nog bredere spoorbreedte, ander interieur en een 2.0 16v blok.
12pkquote:
Wat ben jij nou voor mongool dan, dat je je mening zo laat ompraten? Of moet ik nu sarcasme leren herkennen?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb op fok geleerd dat dat dus een slome slak is.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vorige week was 200pk op 1200k nog netjes
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
200pk op 1200kg is echt niet ondergemotoriseerd hoor.
7,5 seconde naar 110 is niet supersnel, maar zeker geen slak.![]()
Daarnaast gaat het vooral om de beleving, met een GT86 heb je een schitterend onderstel en kun je dwars gaan in elke bocht. Dat is veel meer waard dan 1,5 seconde sneller naar de 100.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb op fok geleerd dat dat dus een slome slak is.
Deze heb ik in het rood gehad. Uiteindelijk heb ik de auto vorig jaar verkocht omdat ik werk kreeg waar ik op de fiets makkelijk kan komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:57 schreef leolinedance het volgende:
Ik was een kleine jongen en mijn vader zou deze auto kopen. Ik was nog nooit zo blij geweest.
En toen ging het uiteindelijk niet door en kocht hij een 440![]()
[ afbeelding ]
Jaaaa mooie auto. Mijn vriendin vind hem verschrikkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:57 schreef leolinedance het volgende:
Ik was een kleine jongen en mijn vader zou deze auto kopen. Ik was nog nooit zo blij geweest.
En toen ging het uiteindelijk niet door en kocht hij een 440![]()
[ afbeelding ]
offtopic modquote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hey leuk, weer een opsomtopic, daar hadden we er nog geen 2000 van.
Voor welk opsomtopic heb jij een zwakte?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hey leuk, weer een opsomtopic, daar hadden we er nog geen 2000 van.
Je moet iets om je status virtueel te verhogen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Goh, een Marokkaan met een zwak voor BMW, Mercedes en Audi. Dat komt ook niet veel voor.
Jij hebt smaak.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef JumJum het volgende:
De E38 7-serie en de E31 8-serie. Alhoewel ik nu al weer wat jaartjes in mijn E38 rijdt, is een 8-serie ook niet verkeerd om op de oprit te hebben staan.![]()
[ afbeelding ]
Een Alpina mag van mij ook wel, alleen die dingen zijn zo prijzig en zeldzaam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er twee in de auto zitten, eentje voor bij de armsteun en eentje bij de achterbank in de midden armsteun. Alleen je hebt er niks meer aan, want die frequentie bestaat niet meer heb ik gelezen. Maar het heeft wel een hoog directeur gehaltequote:Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt smaak.
Ik wil ooit nog een E38, met ingebouwde autotelefoon.
Heb je wel eens een Passat 1.8 Turbo 20VT gereden?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:28 schreef JumJum het volgende:
[..]
Ik heb er twee in de auto zitten, eentje voor bij de armsteun en eentje bij de achterbank in de midden armsteun. Alleen je hebt er niks meer aan, want die frequentie bestaat niet meer heb ik gelezen. Maar het heeft wel een hoog directeur gehalte
Klopt inderdaad. Maar hoe bazig, 2 autotelefoonsquote:Op maandag 2 juni 2014 16:28 schreef JumJum het volgende:
[..]
Ik heb er twee in de auto zitten, eentje voor bij de armsteun en eentje bij de achterbank in de midden armsteun. Alleen je hebt er niks meer aan, want die frequentie bestaat niet meer heb ik gelezen. Maar het heeft wel een hoog directeur gehalte
Dat komt nog niet dicht in de buurt van een E38.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Passat 1.8 Turbo 20VT gereden?
E38, welke motor?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat komt nog niet dicht in de buurt van een E38.
Dat is gewoon minimaal 3 klasses beter.
5,4 litertjes, 1 op 6 rijdend, 12 cilinder aangedreven monster.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
E38, welke motor?
Een E38 is een bazenauto, daar kan mijn hoerekut Passat niet tegenop.
Een 1.8 Turbo 20VT met chip, trekt dat eruit man.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef JumJum het volgende:
[..]
5,4 litertjes, 1 op 6 rijdend, 12 cilinder aangedreven monster.
Dan heb jij het doel van een V12 dus niet begrepen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Een 1.8 Turbo 20VT met chip, trekt dat eruit man.
Dat zijn gewoon extra en onnodige cilinders.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef JumJum het volgende:
[..]
Dan heb jij het doel van een V12 dus niet begrepen.
Ah en ook nog nooit in een V12 aangedreven auto gereden, je praat poep en dat weet je.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon extra en onnodige cilinders.
Als ik miljardair was, had ik dat zeker voor jou en de andere hier gekocht, maar helaas.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Plausibel het volgende:
Ik kom vol verwachting dit topic binnen, zie ik voornamelijk auto's waarvan ik denk![]()
Daarom maar even wat échte bolide's:
Fisker Karma:
[ afbeelding ]
Ferrari F12:
[ afbeelding ]
Steel het zoals je nevenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Als ik miljardair was, had ik dat zeker voor jou en de andere hier gekocht, maar helaas.
Ik ben maar een domme koe.
Die Karma cabrio bestaat geloof ik niet eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Plausibel het volgende:
Ik kom vol verwachting dit topic binnen, zie ik voornamelijk auto's waarvan ik denk![]()
Daarom maar even wat échte bolide's:
Fisker Karma:
[ afbeelding ]
Ferrari F12:
[ afbeelding ]
Mocht ik ooit eens de loterij winnen, dan gaat dit het eerste worden wat ik ga kopen.![]()
Ik heb nu eenmaal een zwak voor droombakken.quote:Trouwens, het gaat om auto's waar je een zwak voor hebt, dat hoeven niet letterlijk hele dure droombakken te zijn. Tenminste, dat denk ik, maar het is ook wel weer lekker duidelijk gemaakt in de OP.
Dit is denk ik toch mijn absolute top: Tesla Model Squote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Plausibel het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een zwak voor droombakken.
Nou ja, niet allemaal, zijn er genoeg waar ik niks aanvind. Maar die F12.... *kwijl*
En dat Fisker cabrioding is idd een concept.
Maar Cabrio's zijn mooi, Fiskers zijn mooi, Fiskercabrios dus helemaal.
Maar kan ook normalere autootjes waarderen hoor.
De Renault Megane Cabrio bijvoorbeeld....
[ afbeelding ]
Mag ik vragen welke vliegtuigen dit zijn? Ik ken deze klassiekers namelijk niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef JumJum het volgende:
Oh ik ben deze twee helemaal vergeten, de kenners weten wel wat voor uitvoering dit is![]()
[ afbeelding ]
En deze Benz al helemaal, en voor de gene die zegt dat het een sjonnie bak is. Ken je klassiekers!
[ afbeelding ]
Die bovenste komt er nog wel een keer, maar die onderste weet ik niet.
Das zo'n toyota dinkytoy toch? Doet dat nog wat in het terrein?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef Hyperdude het volgende:
Omdat het een zinloos ding is, maar wel grappig.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_500Equote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke vliegtuigen dit zijn? Ik ken deze klassiekers namelijk niet!
Toyota FJ Cruiser, gemaakt op een zeer geschikt platform voor offroadquote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Das zo'n toyota dinkytoy toch? Doet dat nog wat in het terrein?
En geen wegenbelasting en maar 4% bijtelling en Mia/Vamil...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Jiang153 het volgende:
Dit is denk ik toch mijn absolute top: Tesla Model S![]()
[ afbeelding ]
zuinig en geen BPM![]()
Meer een Tonkaquote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Das zo'n toyota dinkytoy toch? Doet dat nog wat in het terrein?
Als ik een Porsche neem dan wordt het de Panameraquote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef DS4 het volgende:
Aangezien er nog geen Porsche is genoemd doe ik nog maar een duit in het zakje: de 356 speedster. Tegenwoordig veel te duur (verzamelaarsgekte), maar toch...
Mooie auto, alleen dat scherm hoeft van mij niet. Kennis van me heeft er sinds eind vorig jaar een en hij is erg te spreken over de auto, inclusief scherm, maar ik vind het hondslelijk en echt afbreuk doen aan de hele autoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
En geen wegenbelasting en maar 4% bijtelling en Mia/Vamil...
Afgelopen woensdag hebben wij die van ons opgehaald. Niets mis mee.
Een hele tijd terug eens mee naar Hongarije gereden, deels zelf en deels als passagier. Elk uur stoppen om m'n organen weer terug op de plek te leggen en m'n ruggenwervels weer netjes op te stapelen. Wat een waardeloos ding wat comfort betreftquote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef ecktebaas123 het volgende:
Audi Q7 6.0TDI V12![]()
[ afbeelding ]
1000nm koppel
2600kg en binnen 5,5sec op de 100
Fap fap
Buitenkant is toch belangrijkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mooie auto, alleen dat scherm hoeft van mij niet. Kennis van me heeft er sinds eind vorig jaar een en hij is erg te spreken over de auto, inclusief scherm, maar ik vind het hondslelijk en echt afbreuk doen aan de hele auto
ja denk het welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:09 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
1.8 Turbo 20VT mag ik hopen he?
Goedzo, zijn niet zo duur meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja denk het wel
het is een quattro.
zijn toch supervette bakjes om te zien he. heb er nooit in gereden, maar zou wel eens willen.
Die mening had ik ook, vooral van de plaatjes. Irl viel het mij mee en ik ben het nu al weer gewoon. Het heeft ook wel zijn voordelen overigens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Mano_ het volgende:
Mooie auto, alleen dat scherm hoeft van mij niet. Kennis van me heeft er sinds eind vorig jaar een en hij is erg te spreken over de auto, inclusief scherm, maar ik vind het hondslelijk en echt afbreuk doen aan de hele auto
Ik mag niet klagen...quote:
Nee. Misschien als we ooit in de buurt zijn met de Tesla een rondje niet te gek doen. Maar er zou eigenlijk een supercharger in Nürburg moeten komen wil dat een beetje lukken. Het Lindner heeft volgens mij geen laadpaal in de tiefgarage en ik zou er ook geen publieke laadpaal weten.quote:Ga je met die Tesla ook het circuit op?
Ja ik ook, angstzweet omdat het zo'n graflelijk hok is. Net als een X5 trouwens. brrrr nooit van mijn leven. Walstallige patsbakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef ecktebaas123 het volgende:
Van een BMW X6 M50d krijg ik het wel een beetje warm eerlijk gezegd
[ afbeelding ]
Voor erbij of in de plaats van?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
En geen wegenbelasting en maar 4% bijtelling en Mia/Vamil...
Afgelopen woensdag hebben wij die van ons opgehaald. Niets mis mee.
Ipv de A4 avant.quote:
Ja dat is de pest. Alleen op een tesla laadpunt heb je em binnen notime weer op 80% toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen...
[..]
Nee. Misschien als we ooit in de buurt zijn met de Tesla een rondje niet te gek doen. Maar er zou eigenlijk een supercharger in Nürburg moeten komen wil dat een beetje lukken. Het Lindner heeft volgens mij geen laadpaal in de tiefgarage en ik zou er ook geen publieke laadpaal weten.
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik op de Nordschleife dit jaar alleen wat rondjes fietsen...
Daarom: supercharger bij de Ring...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef fathank het volgende:
Ja dat is de pest. Alleen op een tesla laadpunt heb je em binnen notime weer op 80% toch?
Autoambulance achter de RS6quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daarom: supercharger bij de Ring...
Ik zie het echter niet gebeuren.
Aardig totaalgewicht...quote:
Ik wil wel chauffeuren hoorquote:
Zijn die niet voor weinig te halen? Snel doen dan, want straks als ze allemaal uit elkaar vallen worden ze waarschijnlijk geld waard.quote:
Idd, maar mijn vrouw zal het niet waarderen als ik met een nóg lelijkere auto aan kom zetten dan ik al in haar ogen had....quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zijn die niet voor weinig te halen? Snel doen dan, want straks als ze allemaal uit elkaar vallen worden ze waarschijnlijk geld waard.
Dan feliciteer ik jou bij deze met een vrouw met smaak.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:13 schreef penny-wise het volgende:
Idd, maar mijn vrouw zal het niet waarderen als ik met een nóg lelijkere auto aan kom zetten dan ik al in haar ogen had....
![]()
Dat wist ik al....quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan feliciteer ik jou bij deze met een vrouw met smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:21 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat wist ik al....Je hebt een punt... I stand corrected.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Ohja niet iedere auto maf 3 ton trekkenquote:
De RS6 mag helegaar niets trekken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef fathank het volgende:
Ohja niet iedere auto maf 3 ton trekkendat was ik ff vergeten.
ohh lol, ik dacht dat de prius de enige auto was die niks mag trekken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
De RS6 mag helegaar niets trekken.
Maar zelfs als dat anders was: volgens mij mag de combinatie ook niet boven de 3.500 kg uitkomen tenzij je daar weer bevoegd voor bent. Maar ik doe nooit wat met aanhangers, dus dat is even een gokje.
Er zijn er wel meer. Vooral exoten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef eXplorer1 het volgende:
ohh lol, ik dacht dat de prius de enige auto was die niks mag trekken.
Ik ben de exacte regels nu alweer vergeten, terwijl k 2 maanden geleden m'n E achter B heb gehaaldquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
De RS6 mag helegaar niets trekken.
Maar zelfs als dat anders was: volgens mij mag de combinatie ook niet boven de 3.500 kg uitkomen tenzij je daar weer bevoegd voor bent. Maar ik doe nooit wat met aanhangers, dus dat is even een gokje.
PRACHTIG!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
ohh lol, ik dacht dat de prius de enige auto was die niks mag trekken.
Dit wordt mijn volgende sleeper, 5cil, 4wd en dan opfokken samen met Megasquirt![]()
[ afbeelding ]
Ook mooi, vind dat velgen ook mooi, als het iets grotere maat had.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef J.B. het volgende:
Hoewel ik weinig met auto's heb vind ik deze (met name in deze kleur) echt fantastisch:
[ afbeelding ]
Volvo 850 R, wolf in schaapskleren
Goed. Heeft alleen nu sporadisch bij het opstarten dat ze even heel rijk loopt. Dat heb ik liever nooit (duh!) of altijd... want in het laatste geval kunnen ze het opsporen. Nu is er geen storingsmelding en maak ik wel af en toe de straat wat mistig...quote:
Hoe merkt je dat, dat "te rijk" lopen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Goed. Heeft alleen nu sporadisch bij het opstarten dat ze even heel rijk loopt. Dat heb ik liever nooit (duh!) of altijd... want in het laatste geval kunnen ze het opsporen. Nu is er geen storingsmelding en maak ik wel af en toe de straat wat mistig...
Verder is ze goed voor een graad opwarming van NL per 3,5 maanden, dus ik verwacht een prachtige zomer!
Hoeveel auto's heb jij en welke?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Goed. Heeft alleen nu sporadisch bij het opstarten dat ze even heel rijk loopt. Dat heb ik liever nooit (duh!) of altijd... want in het laatste geval kunnen ze het opsporen. Nu is er geen storingsmelding en maak ik wel af en toe de straat wat mistig...
Verder is ze goed voor een graad opwarming van NL per 3,5 maanden, dus ik verwacht een prachtige zomer!
Een flinke walm. Heel slecht hoeft het niet te zijn, maar ik hou er niet zo van.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hoe merkt je dat, dat "te rijk" lopen?
Wat gebeurt er dan? Waarom is dat slecht?
Ik rij altijd op 98...quote:Lekker! Misschien EUR 98 tanken? Of een flesje Wynss/Forte erin gooien?
Momenteel gewoon twee. Een RS6 V10 en een Tesla Model S85.quote:
Oke, sterkte man.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een flinke walm. Heel slecht hoeft het niet te zijn, maar ik hou er niet zo van.
[..]
Ik rij altijd op 98...
1.8 Turbo 20VT jeweettogquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, sterkte man.
Misschien eens lekker laten draaien en af en toe in zijn staart trappen.
Dat vind de RS6 lekker.
Avant.quote:
Eerst maar eens kijken of het nog terugkomt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Oke, sterkte man.
Misschien eens lekker laten draaien en af en toe in zijn staart trappen.
Dat vind de RS6 lekker.
Coldstart ve map iets wat uitleanen en/of kijken hoe je VE adapties ervoor staan.tenminste als dit tevoorschijn is gekomen na het custom mappen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
en het leuke is het kost geen reet, 2000 euro voor de auto en voor 1500 euro aan parts maakt het een leuke sleeper.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
PRACHTIG!
Hoe hij door zijn veren zacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |