Mag ik vragen welke vliegtuigen dit zijn? Ik ken deze klassiekers namelijk niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef JumJum het volgende:
Oh ik ben deze twee helemaal vergeten, de kenners weten wel wat voor uitvoering dit is![]()
[ afbeelding ]
En deze Benz al helemaal, en voor de gene die zegt dat het een sjonnie bak is. Ken je klassiekers!
[ afbeelding ]
Die bovenste komt er nog wel een keer, maar die onderste weet ik niet.
Das zo'n toyota dinkytoy toch? Doet dat nog wat in het terrein?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef Hyperdude het volgende:
Omdat het een zinloos ding is, maar wel grappig.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_500Equote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke vliegtuigen dit zijn? Ik ken deze klassiekers namelijk niet!
Toyota FJ Cruiser, gemaakt op een zeer geschikt platform voor offroadquote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Das zo'n toyota dinkytoy toch? Doet dat nog wat in het terrein?
En geen wegenbelasting en maar 4% bijtelling en Mia/Vamil...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Jiang153 het volgende:
Dit is denk ik toch mijn absolute top: Tesla Model S![]()
[ afbeelding ]
zuinig en geen BPM![]()
Meer een Tonkaquote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Das zo'n toyota dinkytoy toch? Doet dat nog wat in het terrein?
Als ik een Porsche neem dan wordt het de Panameraquote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef DS4 het volgende:
Aangezien er nog geen Porsche is genoemd doe ik nog maar een duit in het zakje: de 356 speedster. Tegenwoordig veel te duur (verzamelaarsgekte), maar toch...
Mooie auto, alleen dat scherm hoeft van mij niet. Kennis van me heeft er sinds eind vorig jaar een en hij is erg te spreken over de auto, inclusief scherm, maar ik vind het hondslelijk en echt afbreuk doen aan de hele autoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
En geen wegenbelasting en maar 4% bijtelling en Mia/Vamil...
Afgelopen woensdag hebben wij die van ons opgehaald. Niets mis mee.
Een hele tijd terug eens mee naar Hongarije gereden, deels zelf en deels als passagier. Elk uur stoppen om m'n organen weer terug op de plek te leggen en m'n ruggenwervels weer netjes op te stapelen. Wat een waardeloos ding wat comfort betreftquote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef ecktebaas123 het volgende:
Audi Q7 6.0TDI V12![]()
[ afbeelding ]
1000nm koppel
2600kg en binnen 5,5sec op de 100
Fap fap
Buitenkant is toch belangrijkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mooie auto, alleen dat scherm hoeft van mij niet. Kennis van me heeft er sinds eind vorig jaar een en hij is erg te spreken over de auto, inclusief scherm, maar ik vind het hondslelijk en echt afbreuk doen aan de hele auto
ja denk het welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:09 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
1.8 Turbo 20VT mag ik hopen he?
Goedzo, zijn niet zo duur meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 03:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja denk het wel
het is een quattro.
zijn toch supervette bakjes om te zien he. heb er nooit in gereden, maar zou wel eens willen.
Die mening had ik ook, vooral van de plaatjes. Irl viel het mij mee en ik ben het nu al weer gewoon. Het heeft ook wel zijn voordelen overigens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Mano_ het volgende:
Mooie auto, alleen dat scherm hoeft van mij niet. Kennis van me heeft er sinds eind vorig jaar een en hij is erg te spreken over de auto, inclusief scherm, maar ik vind het hondslelijk en echt afbreuk doen aan de hele auto
Ik mag niet klagen...quote:
Nee. Misschien als we ooit in de buurt zijn met de Tesla een rondje niet te gek doen. Maar er zou eigenlijk een supercharger in Nürburg moeten komen wil dat een beetje lukken. Het Lindner heeft volgens mij geen laadpaal in de tiefgarage en ik zou er ook geen publieke laadpaal weten.quote:Ga je met die Tesla ook het circuit op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |