offtopic modquote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hey leuk, weer een opsomtopic, daar hadden we er nog geen 2000 van.
Voor welk opsomtopic heb jij een zwakte?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
Hey leuk, weer een opsomtopic, daar hadden we er nog geen 2000 van.
Je moet iets om je status virtueel te verhogen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Goh, een Marokkaan met een zwak voor BMW, Mercedes en Audi. Dat komt ook niet veel voor.
Jij hebt smaak.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef JumJum het volgende:
De E38 7-serie en de E31 8-serie. Alhoewel ik nu al weer wat jaartjes in mijn E38 rijdt, is een 8-serie ook niet verkeerd om op de oprit te hebben staan.![]()
[ afbeelding ]
Een Alpina mag van mij ook wel, alleen die dingen zijn zo prijzig en zeldzaam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er twee in de auto zitten, eentje voor bij de armsteun en eentje bij de achterbank in de midden armsteun. Alleen je hebt er niks meer aan, want die frequentie bestaat niet meer heb ik gelezen. Maar het heeft wel een hoog directeur gehaltequote:Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt smaak.
Ik wil ooit nog een E38, met ingebouwde autotelefoon.
Heb je wel eens een Passat 1.8 Turbo 20VT gereden?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:28 schreef JumJum het volgende:
[..]
Ik heb er twee in de auto zitten, eentje voor bij de armsteun en eentje bij de achterbank in de midden armsteun. Alleen je hebt er niks meer aan, want die frequentie bestaat niet meer heb ik gelezen. Maar het heeft wel een hoog directeur gehalte
Klopt inderdaad. Maar hoe bazig, 2 autotelefoonsquote:Op maandag 2 juni 2014 16:28 schreef JumJum het volgende:
[..]
Ik heb er twee in de auto zitten, eentje voor bij de armsteun en eentje bij de achterbank in de midden armsteun. Alleen je hebt er niks meer aan, want die frequentie bestaat niet meer heb ik gelezen. Maar het heeft wel een hoog directeur gehalte
Dat komt nog niet dicht in de buurt van een E38.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Passat 1.8 Turbo 20VT gereden?
E38, welke motor?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat komt nog niet dicht in de buurt van een E38.
Dat is gewoon minimaal 3 klasses beter.
5,4 litertjes, 1 op 6 rijdend, 12 cilinder aangedreven monster.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
E38, welke motor?
Een E38 is een bazenauto, daar kan mijn hoerekut Passat niet tegenop.
Een 1.8 Turbo 20VT met chip, trekt dat eruit man.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef JumJum het volgende:
[..]
5,4 litertjes, 1 op 6 rijdend, 12 cilinder aangedreven monster.
Dan heb jij het doel van een V12 dus niet begrepen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Een 1.8 Turbo 20VT met chip, trekt dat eruit man.
Dat zijn gewoon extra en onnodige cilinders.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef JumJum het volgende:
[..]
Dan heb jij het doel van een V12 dus niet begrepen.
Ah en ook nog nooit in een V12 aangedreven auto gereden, je praat poep en dat weet je.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon extra en onnodige cilinders.
Als ik miljardair was, had ik dat zeker voor jou en de andere hier gekocht, maar helaas.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Plausibel het volgende:
Ik kom vol verwachting dit topic binnen, zie ik voornamelijk auto's waarvan ik denk![]()
Daarom maar even wat échte bolide's:
Fisker Karma:
[ afbeelding ]
Ferrari F12:
[ afbeelding ]
Steel het zoals je nevenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Als ik miljardair was, had ik dat zeker voor jou en de andere hier gekocht, maar helaas.
Ik ben maar een domme koe.
Die Karma cabrio bestaat geloof ik niet eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Plausibel het volgende:
Ik kom vol verwachting dit topic binnen, zie ik voornamelijk auto's waarvan ik denk![]()
Daarom maar even wat échte bolide's:
Fisker Karma:
[ afbeelding ]
Ferrari F12:
[ afbeelding ]
Mocht ik ooit eens de loterij winnen, dan gaat dit het eerste worden wat ik ga kopen.![]()
Ik heb nu eenmaal een zwak voor droombakken.quote:Trouwens, het gaat om auto's waar je een zwak voor hebt, dat hoeven niet letterlijk hele dure droombakken te zijn. Tenminste, dat denk ik, maar het is ook wel weer lekker duidelijk gemaakt in de OP.
Dit is denk ik toch mijn absolute top: Tesla Model Squote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Plausibel het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een zwak voor droombakken.
Nou ja, niet allemaal, zijn er genoeg waar ik niks aanvind. Maar die F12.... *kwijl*
En dat Fisker cabrioding is idd een concept.
Maar Cabrio's zijn mooi, Fiskers zijn mooi, Fiskercabrios dus helemaal.
Maar kan ook normalere autootjes waarderen hoor.
De Renault Megane Cabrio bijvoorbeeld....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |