Er zijn er wel meer. Vooral exoten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef eXplorer1 het volgende:
ohh lol, ik dacht dat de prius de enige auto was die niks mag trekken.
Ik ben de exacte regels nu alweer vergeten, terwijl k 2 maanden geleden m'n E achter B heb gehaaldquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
De RS6 mag helegaar niets trekken.
Maar zelfs als dat anders was: volgens mij mag de combinatie ook niet boven de 3.500 kg uitkomen tenzij je daar weer bevoegd voor bent. Maar ik doe nooit wat met aanhangers, dus dat is even een gokje.
PRACHTIG!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:00 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
ohh lol, ik dacht dat de prius de enige auto was die niks mag trekken.
Dit wordt mijn volgende sleeper, 5cil, 4wd en dan opfokken samen met Megasquirt![]()
[ afbeelding ]
Ook mooi, vind dat velgen ook mooi, als het iets grotere maat had.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef J.B. het volgende:
Hoewel ik weinig met auto's heb vind ik deze (met name in deze kleur) echt fantastisch:
[ afbeelding ]
Volvo 850 R, wolf in schaapskleren
Goed. Heeft alleen nu sporadisch bij het opstarten dat ze even heel rijk loopt. Dat heb ik liever nooit (duh!) of altijd... want in het laatste geval kunnen ze het opsporen. Nu is er geen storingsmelding en maak ik wel af en toe de straat wat mistig...quote:
Hoe merkt je dat, dat "te rijk" lopen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Goed. Heeft alleen nu sporadisch bij het opstarten dat ze even heel rijk loopt. Dat heb ik liever nooit (duh!) of altijd... want in het laatste geval kunnen ze het opsporen. Nu is er geen storingsmelding en maak ik wel af en toe de straat wat mistig...
Verder is ze goed voor een graad opwarming van NL per 3,5 maanden, dus ik verwacht een prachtige zomer!
Hoeveel auto's heb jij en welke?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Goed. Heeft alleen nu sporadisch bij het opstarten dat ze even heel rijk loopt. Dat heb ik liever nooit (duh!) of altijd... want in het laatste geval kunnen ze het opsporen. Nu is er geen storingsmelding en maak ik wel af en toe de straat wat mistig...
Verder is ze goed voor een graad opwarming van NL per 3,5 maanden, dus ik verwacht een prachtige zomer!
Een flinke walm. Heel slecht hoeft het niet te zijn, maar ik hou er niet zo van.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:41 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hoe merkt je dat, dat "te rijk" lopen?
Wat gebeurt er dan? Waarom is dat slecht?
Ik rij altijd op 98...quote:Lekker! Misschien EUR 98 tanken? Of een flesje Wynss/Forte erin gooien?
Momenteel gewoon twee. Een RS6 V10 en een Tesla Model S85.quote:
Oke, sterkte man.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een flinke walm. Heel slecht hoeft het niet te zijn, maar ik hou er niet zo van.
[..]
Ik rij altijd op 98...
1.8 Turbo 20VT jeweettogquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, sterkte man.
Misschien eens lekker laten draaien en af en toe in zijn staart trappen.
Dat vind de RS6 lekker.
Avant.quote:
Eerst maar eens kijken of het nog terugkomt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Oke, sterkte man.
Misschien eens lekker laten draaien en af en toe in zijn staart trappen.
Dat vind de RS6 lekker.
Coldstart ve map iets wat uitleanen en/of kijken hoe je VE adapties ervoor staan.tenminste als dit tevoorschijn is gekomen na het custom mappen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
en het leuke is het kost geen reet, 2000 euro voor de auto en voor 1500 euro aan parts maakt het een leuke sleeper.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
PRACHTIG!
Hoe hij door zijn veren zacht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |