abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140492621
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het is toch wat....iemand die een boek schrijft en geld wil verdienen....dat dit kan in Nederland. :(
Als je dat onder valse voorwendselen over de rug van een door kanker weggevreten ex-partner waarbij je niet eens de waardigheid kan opbrengen om je belofte na te komen door voor zijn dood terug te komen, en zijn familie doet hoor je met pek en veren het land uitgejaagd te worden. Niets meer en niets minder. Mensen die dat niet walgelijk vinden hebben op zijn minst een zeer dubieus moraal.

En geloof me, pek en veren is dan nog zeer mild voor zulk uitschot.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 23:55:25 ]
pi_140492624
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het is toch wat....iemand die een boek schrijft en geld wil verdienen....dat dit kan in Nederland. :(
Als iemand een boek wil schrijven, prima. Maar als er meerdere mensen bij het verhaal betrokken zijn, dien je deze toch op zijn minst netjes op de hoogte te stellen van je plannen.

En dan het verhaal proberen te verzachten met een onbenullig goed doel :')
pi_140492874
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als iemand een boek wil schrijven, prima. Maar als er meerdere mensen bij het verhaal betrokken zijn, dien je deze toch op zijn minst netjes op de hoogte te stellen van je plannen.

En dan het verhaal proberen te verzachten met een onbenullig goed doel :')
Ze heeft ze op de hoogte gesteld, alleen waren ze het er niet mee eens. Kan gebeuren.
Hoe iemand z'n geld uitgeeft is ieders eigen keuze. Persoonlijk zou ik nooit een cent aan het KWF geven en waarom zou ze überhaupt iets aan een goed doel moeten geven? :?
pi_140492951
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ze heeft ze op de hoogte gesteld, alleen waren ze het er niet mee eens. Kan gebeuren.
Hoe iemand z'n geld uitgeeft is ieders eigen keuze. Persoonlijk zou ik nooit een cent aan het KWF geven en waarom zou ze überhaupt iets aan een goed doel moeten geven? :?
Ja en hoe. Via een kaartje toch? Heb dan gewoon het lef om ze op te bellen of om bij ze langs te gaan.
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:01:04 #245
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_140492983
Het bivakkeren op één of ander tropisch eiland terwijl je partner het onderspit delft is nogal twijfelachtig maar kan onder bepaalde omstandigheden nog te begrijpen zijn. Rondleuren met je boekje met oog op puur winstbejag over de rug van de overledene en diens familieleden getuigen echter van een psychopatisch gedrocht, niet gehinderd door ook maar een greintje moreel besef.
pi_140493058
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja en hoe. Via een kaartje toch? Heb dan gewoon het lef om ze op te bellen of om bij ze langs te gaan.
Dat wilden ze niet. Zij wilde juist wel graag met ze praten.

Waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat niet iedereen hetzelfde als jij denkt?
pi_140493128
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Klopt, via een kaartje. Ik zat me echt te ergeren tijdens dat interview, heb ik niet snel
pi_140493227
quote:
15s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Het bivakkeren op één of ander tropisch eiland terwijl je partner het onderspit delft is nogal twijfelachtig maar kan onder bepaalde omstandigheden nog te begrijpen zijn. Rondleuren met je boekje met oog op puur winstbejag over de rug van de overledene en diens familieleden getuigen echter van een psychopatisch gedrocht, niet gehinderd door ook maar een greintje moreel besef.
En die spirituele zoektocht dient altijd plaats te vinden in een of ander exotisch oord, nooit in Oosterhout of desnoods de Ardennen.
anonieme razernist
pi_140493329
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ze heeft ze op de hoogte gesteld
Met een fucking kaartje :') kom op zeg, ze had nog beter over het graf heen kunnen pissen. Zoiets doe je niet als je een normaal weldenkend mens bent, en dat gedrag ga je al helemaal niet verdedigen als je een fatsoenlijk figuur zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 00:11:41 ]
pi_140493474
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef Scorpie het volgende:
Totale ontmaskering is nu wel compleet lijkt me zo na het stukje in RTL Late Night.
Ze heeft toch niets speciaals gezegd ?
pi_140493490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze heeft toch niets speciaals gezegd ?
Gast, wtf heb jij gesmoked?
pi_140493743
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je dat onder valse voorwendselen over de rug van een door kanker weggevreten ex-partner waarbij je niet eens de waardigheid kan opbrengen om je belofte na te komen door voor zijn dood terug te komen, en zijn familie doet hoor je met pek en veren het land uitgejaagd te worden. Niets meer en niets minder. Mensen die dat niet walgelijk vinden hebben op zijn minst een zeer dubieus moraal.

En geloof me, pek en veren is dan nog zeer mild voor zulk uitschot.
Eens is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 00:22:22 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140493952
nu heb ik op zich niet zo'n probleem met dat boek en zelfs niet met dat in de steek laten enzo (niet zoals het hoort maar niet iedereen kan dit aan) maar als je nog te beroerd bent om voor dat sterfbed en die crematie terug naar Nederland te komen dan vind ik niet echt dat je het recht hebt om er een slaatje uit te slaan hoor

dan ben je gewoon een harteloos kreng .. ik ga het niet kopen en de film ga ik downloaden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140494081
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gast, wtf heb jij gesmoked?
Doe niet zo achterlijk, ze heeft daar niets gezegd wat ik nog niet wist.
pi_140494480
Ik vond haar vrij ongemakkelijk kijken bij RTL toen Humberto het bericht van Sanders familie aanhaalde.
Geenstijl heeft er een mooi woord voor. Leedprostituee

http://www.geenstijl.nl/m(...)j_de_surfleraar.html
pi_140494514
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef quirina het volgende:
Ik vond haar vrij ongemakkelijk kijken bij RTL toen Humberto het bericht van Sanders familie aanhaalde.
Geenstijl heeft er een mooi woord voor. Leedprostituee

http://www.geenstijl.nl/m(...)j_de_surfleraar.html
Geenstijl heeft het vooral weer ongenuanceerd gebracht.
pi_140494885
Ging dat gesprek nog over het boek en over het verlaten van een doodziek iemand of was het hetzelfde als dit topique? (O jee, wat erg, hoe durf je, wat ben je voor een monster, etc)
pi_140494979
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geenstijl heeft het vooral weer ongenuanceerd gebracht.
Slaan wel behoorlijk wat spijkers op hun kop in dat stuk.
pi_140495010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Ulx het volgende:
Ging dat gesprek nog over het boek en over het verlaten van een doodziek iemand of was het hetzelfde als dit topique? (O jee, wat erg, hoe durf je, wat ben je voor een monster, etc)
Het ging vooral over het boek want mevrouw zat er om centjes te verdienen.
pi_140495095
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geenstijl slaat per definitie geen spijker op hun kop.

Geenstijl is amusement, niet meer niet minder.
pi_140495106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ze is zelf nabestaande.
Wat is er precies respectloos aan om je eigen verhaal in een boek neer te willen zetten?
Ze is niet alleen zelf nabestaande, zij is ook diegene die hem al die jaren vrijwel alleen verzorgd heeft. Ik geloof dat niemand hier een idee heeft hoe zwaar dat is, en wat het met je doet, als je je geliefde het gevecht ziet verliezen en opgeven .. de ouders hebben dat alleen van afstand meegemaakt, die hebben wat dat aangaat makkelijk praten over 'hun verdriet'. Ik persoonlijk vind dat ze wel een beetje meer respect voor haar mogen hebben, voor al die ellende die zij mee heeft gemaakt tot zij er zelf bijna aan onder door ging. Waarom hebben ze niet eerder geholpen met de verzorging, waarom pas toen bleek dat het te zwaar werd voor haar alleen, zo'n 24/7 jaren achter elkaar?

En tja, dat 'het van je afschrijven in een boek', weet niet wat dat is dezer dagen, sign of the time of zoiets?
pleased to meet you
pi_140495129
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het ging vooral over het boek want mevrouw zat er om centjes te verdienen.
Een deel van haar boek ging naar goede doelen.
  donderdag 29 mei 2014 @ 01:09:56 #263
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_140495735
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Los van het twijfelachtige goede doel (leuke hobby op een tropisch paradijs) zouden ze moeten vragen wat voor een deel?

Ook het deel waar haar vriend verteld dat hij denkt dat het over 2 maanden is afgelopen en vraagt of ze bij zijn crematie te zijn wordt beantwoord met "tja dat zal moeilijk zijn als ik dan op Hawaii zit"

7 jaar lang verzorgen, maar die 2 laatste maanden gaat echt niet lukken 'omdat je alcoholist bent'. :r

Als mensen het willen lezen dan hoop ik dat ze het illegaal gaan downloaden.
reset
pi_140495864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het enige concrete was dat zij er zelf van kan leven om goede doelen te steunen...

Opportunistische bloedblaar is het.
pi_140495901
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Het enige concrete was dat zij er zelf van kan leven om goede doelen te steunen...

Opportunistische bloedblaar is het.
Ze mag er niet aan verdienen?
pi_140496011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze mag er niet aan verdienen?
Je probeerde toch te ontkrachten dat ze er voornamelijk geld aan wil verdienen. Dat doet ze dus wel.

Iets met startups, zei ze. Ik durf beide handen ervoor in het vuur te steken dat ze daarmee voornamelijk haar eigen bedrijf bedoelde als we over een jaar terug zouden (kunnen) kijken.
pi_140496036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je probeerde toch te ontkrachten dat ze er voornamelijk geld aan wil verdienen. Dat doet ze dus wel.

Iets met startups, zei ze. Ik durf beide handen ervoor in het vuur te steken dat ze daarmee voornamelijk haar eigen bedrijf bedoelde als we over een jaar terug zouden (kunnen) kijken.
Misschien, misschien niet..

Speculatie.
pi_140496049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef Individual het volgende:
7 jaar lang verzorgen, maar die 2 laatste maanden gaat echt niet lukken 'omdat je alcoholist bent'. :r

Als mensen het willen lezen dan hoop ik dat ze het illegaal gaan downloaden.
Nee, dat is zijn vlucht, die alcohol, hij kan het ook niet meer aan. Maar ja, als je aan je eigen verstand en waarnemingen begint te twijfelen (heb ik nou wodka geproefd terwijl er water in zat?), na jaren emotionele rollercoaster, dan ben je op je breekpunt aangekomen en moet je of voor jezelf kiezen of je wordt gek.
pleased to meet you
pi_140496108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Misschien, misschien niet..

Speculatie.
Misschien had Yolanthe ook voor Wes gekozen als hij stratenmaker zou zijn geweest...

Net zo'n moeilijk vraagstuk als dit. :')
pi_140496121
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:21 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Misschien had Yolanthe ook voor Wes gekozen als hij stratenmaker zou zijn geweest...

Net zo'n moeilijk vraagstuk als dit. :')
Ok.
pi_140496232
http://ebbietikt.blogspot.nl/2014/05/lieve-sander.html

Via twitter, blog van z'n broertje.. Wat naar :'(
pi_140496355
Ook erg netjes van deze Mevrouw dat ze het schrijven en publiceren van dit boek in goed overleg met de ouders van de overleden man heeft gedaan.
pi_140498926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat wilden ze niet. Zij wilde juist wel graag met ze praten.

Waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat niet iedereen hetzelfde als jij denkt?
Ik ben erg open minded, ik sta echt wel open voor andermans ideeën en gedachten. Maar dat er iemand is die met haar boek gaat leuren en op tv negatieve (alleen maar negatieve) dingen verteld over iemand van wie de familie nog in een vers rouwproces zit, nee dat snap ik gewoon niet.

Ik zou sws ergens compleet mee stoppen als ik wist dat het elders zoveel pijn zou doen. Dan moet ze maar haar poezelige handjes uit haar mouwen steken in die boerderij daarzo.
  donderdag 29 mei 2014 @ 09:00:09 #274
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_140499108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee, dat is zijn vlucht, die alcohol, hij kan het ook niet meer aan. Maar ja, als je aan je eigen verstand en waarnemingen begint te twijfelen (heb ik nou wodka geproefd terwijl er water in zat?), na jaren emotionele rollercoaster, dan ben je op je breekpunt aangekomen en moet je of voor jezelf kiezen of je wordt gek.
Was het na al die jaren zorg (~80 maanden) dan zo'n belasting om er de laatste 2 cruciale maanden bij hem te blijven?

quote:
Jasper Ebbeling, de broer van Sander Ebbeling die overleed aan lymfeklierkanker en waarover zijn ex Lideweij Bosman een boek schreef, onthult op een weblog dat ook Sander zelf niet blij was met het gedrag van zijn ex-vriendin. “Zij op Hawaii, jij hier beneden in de kamer op een ziekenhuis bed. Ze kon je beter over laten gaan vanaf Hawaii. ‘Bullshit!’, zei je. ‘Bullshit’ zei iedereen die ik sprak. En weet je? Bullshit it is”, schrijft Jasper op 8 mei van dit jaar op zijn weblog.
reset
pi_140499144
Dat ze op sommige momenten naar Hawaii WILDE kan ik me nog wel voorstellen. Maar dat ze het ook gedaan heeft -O-
En nu vervolgens dit boek schrijven -O- -O-
Ik wil het niet lezen!
pi_140499320
De broer, Jasper Ebbeling, heeft ook twitter.

En op het rouwkaartje van Sander stond niet de naam Lideweij bij de nabestaanden. :')
Ik ben geneigd de kant van het verhaal van familie van Sander te geloven.
Die Lideweij heeft hem op het laatste moment nog een enorme trap na gegeven op zijn sterfbed en probeert er nu ook nog een slaatje uit te slaan. :r :r

Iemand een linkje van haar in dat programma gisteren?
pi_140499444
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
De broer, Jasper Ebbeling, heeft ook twitter.

En op het rouwkaartje van Sander stond niet de naam Lideweij bij de nabestaanden. :')
Ik ben geneigd de kant van het verhaal van familie van Sander te geloven.
Die Lideweij heeft hem op het laatste moment nog een enorme trap na gegeven op zijn sterfbed en probeert er nu ook nog een slaatje uit te slaan. :r :r

Iemand een linkje van haar in dat programma gisteren?
pi_140499458
quote:
Ik zou speciaal een hond kopen om hem van haar af te schoppen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140499467
quote:
9s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou speciaal een hond kopen om hem van haar af te schoppen.
Nee, dat is dan weer zielig voor de hond :o
pi_140500035
Vond het moment dat het over goede doelen ging haar houding en antwoorden nogal ongemakkelijk en gekunsteld. Alsof ze moest zoeken naar een soort van goede doelen rechtvaardiging.

Kreeg daardoor het idee dat er maar 1 goed doel was.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:32:46 #281
76108 bluuf
Powershell fan
pi_140500297
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:52 schreef moussie het volgende:

[..]

Ze is niet alleen zelf nabestaande, zij is ook diegene die hem al die jaren vrijwel alleen verzorgd heeft. Ik geloof dat niemand hier een idee heeft hoe zwaar dat is, en wat het met je doet, als je je geliefde het gevecht ziet verliezen en opgeven .. de ouders hebben dat alleen van afstand meegemaakt, die hebben wat dat aangaat makkelijk praten over 'hun verdriet'. Ik persoonlijk vind dat ze wel een beetje meer respect voor haar mogen hebben, voor al die ellende die zij mee heeft gemaakt tot zij er zelf bijna aan onder door ging. Waarom hebben ze niet eerder geholpen met de verzorging, waarom pas toen bleek dat het te zwaar werd voor haar alleen, zo'n 24/7 jaren achter elkaar?

En tja, dat 'het van je afschrijven in een boek', weet niet wat dat is dezer dagen, sign of the time of zoiets?
Ik kan uit eigen ervaring vertellen : het is zwaar om voor je zieke partner te moeten zorgen, ik heb het 10 maanden lang meegemaakt en je leven wordt gewoon geleefd. Vanaf het moment dat mijn vrouw te horen kreeg dat zij kanker had was zij niet meer dezelfde persoon. Langzaam zie je alles aan diegene waar je ooit verliefd op geworden bent afsterven, je privacy ben je ook kwijt (thuiszorg, familie die constant op bezoek komt, het afhankelijk zijn van anderen).

In het kort zagen mijn dagen er ongeveer als volgt uit in die periode (dochtertje was destijds nog geen 3 en mijn zoontje was pas 1 maand oud toen de diagnose kwam) :
- Opstaan
- De kinderen uit bed halen
- Baby een flesje geven
- Deur opendoen voor de thuiszorg
- Naar mijn werk gaan
-- Werken --
- Uit mijn werk meteen naar huis (even 5 a 10 minuten blijven "hangen" om met collega's te babbelen enzo was er niet meer bij)
- Na thuiskomst direct koken
- Kinderen verzorgen en naar bed brengen
(normaal heb je als ouder hier het punt dat je kunt uitrusten - dat ging in mijn geval niet op)
- Wachten op de thuiszorg om de stomazakje te verwisselen / controleren en injecties toedienen - ze kwamen tussen 8 en 11 's avonds, iedere dag om een andere tijd dus kon je niet rekenen op een vaste tijd
- Baby flesje geven
- Naar bed gaan

Tussendoor als ik thuis was hield het ook in dat ik 's avonds de kinderen vermaakte, eten en drinken pakte voor mijn vrouw etc, ik had geen moment rust, je leven wordt letterlijk geleefd.

Ik kan niet goedkeuren wat deze vrouw gedaan heeft ; ik ben tot het eind bij mijn vrouw gebleven maar ik begrijp het wel, vooral omdat ik zelf 30/31 was toen dit allemaal speelde en ik zelf ook een keer op het punt gestaan heb om mijn spullen te pakken en met de kinderen te vertrekken - het werd mij gewoon allemaal teveel.

Het is voor mensen erg makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen maar alleen wanneer je zelf in zo'n situatie terecht komt begrijp je pas hoe het is om je partner langzaam te zien afsterven (vooral geestelijk) en hoe het is als je leven echt geleefd wordt door een ziekte.
pi_140500421
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:32 schreef bluuf het volgende:

[..]

Ik kan uit eigen ervaring vertellen : het is zwaar om voor je zieke partner te moeten zorgen, ik heb het 10 maanden lang meegemaakt en je leven wordt gewoon geleefd. Vanaf het moment dat mijn vrouw te horen kreeg dat zij kanker had was zij niet meer dezelfde persoon. Langzaam zie je alles aan diegene waar je ooit verliefd op geworden bent afsterven, je privacy ben je ook kwijt (thuiszorg, familie die constant op bezoek komt, het afhankelijk zijn van anderen).

In het kort zagen mijn dagen er ongeveer als volgt uit in die periode (dochtertje was destijds nog geen 3 en mijn zoontje was pas 1 maand oud toen de diagnose kwam) :
- Opstaan
- De kinderen uit bed halen
- Baby een flesje geven
- Deur opendoen voor de thuiszorg
- Naar mijn werk gaan
-- Werken --
- Uit mijn werk meteen naar huis (even 5 a 10 minuten blijven "hangen" om met collega's te babbelen enzo was er niet meer bij)
- Na thuiskomst direct koken
- Kinderen verzorgen en naar bed brengen
(normaal heb je als ouder hier het punt dat je kunt uitrusten - dat ging in mijn geval niet op)
- Wachten op de thuiszorg om de stomazakje te verwisselen / controleren en injecties toedienen - ze kwamen tussen 8 en 11 's avonds, iedere dag om een andere tijd dus kon je niet rekenen op een vaste tijd
- Baby flesje geven
- Naar bed gaan

Tussendoor als ik thuis was hield het ook in dat ik 's avonds de kinderen vermaakte, eten en drinken pakte voor mijn vrouw etc, ik had geen moment rust, je leven wordt letterlijk geleefd.

Ik kan niet goedkeuren wat deze vrouw gedaan heeft ; ik ben tot het eind bij mijn vrouw gebleven maar ik begrijp het wel, vooral omdat ik zelf 30/31 was toen dit allemaal speelde en ik zelf ook een keer op het punt gestaan heb om mijn spullen te pakken en met de kinderen te vertrekken - het werd mij gewoon allemaal teveel.

Het is voor mensen erg makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen maar alleen wanneer je zelf in zo'n situatie terecht komt begrijp je pas hoe het is om je partner langzaam te zien afsterven (vooral geestelijk) en hoe het is als je leven echt geleefd wordt door een ziekte.
Ik vind het ook erg bewonderingswaardig dat deze mevrouw zolang bij haar zieke wederhelft is gebleven. Ik weet niet of ik hetzelfde had gedaan, je weet gewoon simpelweg niet hoe je in sommige situaties gaat handelen.

Wat mij steekt is het boek en alles wat daarbij komt kijken. De promotie die ze daarvoor doet, het leuren bij verschillende media (tijdschriften), etc. Daarbij vond de volgende dingen erg stuitend: ze was gisteravond uitsluitend negatief bezig over haar ex terwijl zijn familie nog in een vers rouwproces zit. Ook haar facebookberichten (dat ze het heeft over dat ze haar boek heeft verkocht aan de volkskrant i.p.v. de volkskrant een abo aan haar) tegenover de blog van zijn broer (dat het hem en z de familie ontzettend veel pijn doet dat zij zo de media opzoekt met haar boek). Het contrast kan niet groter.
pi_140500504
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Goed stuk inderdaad.. ik vind GS vaak te hard maar in dit geval is het prima om die schijnheilige zweetfeef aan de kaak te stellen..
pi_140500623
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:52 schreef moussie het volgende:

[..]

:') verdriet van de ouders bagataliseren en denken dat ze als een heilig boontje hem trouw heeft bijgestaan zonder enige vorm van hulp :') niet zo naïef doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 10:52:07 ]
pi_140500663
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') verdriet van de ouders bagataliseren en denken dat ze als een heilig boontje hem trouw heeft bijgestaan zonder enige vorm van hulp :') niet zo naïef doen.
Dit. En ze gaf zelf te kennen dat hij toen zij het niet meer trok vaak bij zijn ouders logeerde.
pi_140500941
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ze is zelf nabestaande.
Wat is er precies respectloos aan om je eigen verhaal in een boek neer te willen zetten?
Dat je daarmee het leed van andere nabestaanden vergroot en hun wensen niet respecteert.
pi_140501525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat je daarmee het leed van andere nabestaanden vergroot en hun wensen niet respecteert.
Maar als zij dat boek van die ouders niet mag schrijven respecteren die ouders haar wensen toch ook niet?
pi_140501595
Dat zou jij wel willen weten.
pi_140501681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar als zij dat boek van die ouders niet mag schrijven respecteren die ouders haar wensen toch ook niet?
Klopt, alleen het ongewenst geconfronteerd worden met een boek over jouw gestorven zoon vind ik toch van andere orde dan iets willen en besluiten dat niet te doen omdat andere mensen dat niet willen.
pi_140501728
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:32 schreef bluuf het volgende:

[..]

Zie mijn post een paar pagina's terug. Eens dus. Ook met Moussie dus.

Nogmaals, de schrijfster van dit boek maakte andere keuzes dan ik, Ik ging niet weg en ik schreef geen boek. En ook ik zie wel dat een en ander neigt naar winstbejag. Maar om haar weg te zetten als een eendimensionaal kreng en de schoonouders als engelen, dat gaat me echt te ver. Er zullen van beide kanten fouten gemaakt zijn.
pi_140501750
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat boek gaat over hun kind, ze had dat gewoon moeten overleggen..
pi_140501863

[ Bericht 50% gewijzigd door zwarteweduwe op 29-05-2014 11:54:07 (dubbel) ]
pi_140501904
Ik heb net het stukje van RTL gezien en een andere user zei het eerder al treffend. Als alcohol de reden is van het eind van de relatie, ga jezelf dat niet profileren als vrouw van een terminale man. Dat deed er in dit geval dus niet toe en is puur om aandacht te trekken.
pi_140501917
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:53 schreef zwarteweduwe het volgende:

Daar waren ze nooit uitgekomen.
pi_140502075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef zwarteweduwe het volgende:

[..]

Daar waren ze nooit uitgekomen.
Dan had ze het niet moeten publiceren.
  FOK!fotograaf donderdag 29 mei 2014 @ 12:04:01 #296
13368 NiGeLaToR
pi_140502150
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Grutsk het volgende:
Ik heb net het stukje van RTL gezien en een andere user zei het eerder al treffend. Als alcohol de reden is van het eind van de relatie, ga jezelf dat niet profileren als vrouw van een terminale man. Dat deed er in dit geval dus niet toe en is puur om aandacht te trekken.
Plus dat ze nogal emotieloos en 'ja-maar-zien-jullie-niet-hoe-zielig-IK-ben-?!' Uitstraalde. Geen verdriet over de dood van haar ex, alleen maar nadruk hoe zwaar het was omdat ie blijkbaar zijn aanstaande dood verdronk. Hoop dat mijn liefde van mijn leven me niet laat stikken als ik ten einde raad aan het sterven ben en hoop dat als het omgekeerde gebeurt dat ik er voor haar kan zijn. Een vrouw aan tafel bij rtl ln stelde de goede vragen; had je geen hulp kunnen vragen? Had je het boek niet met zijn ouders moeten bespreken? Is hun wens om de opbrengst te doneren aan kwf bespreekbaar. Maar de dame in kwestie heeft zelf geld nodig; alles wat over blijft gaat misschien naar 'leuke starters volgens de filosofie van de Hawaianen'. *zucht*
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:05:27 #297
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_140502186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:47 schreef zwarteweduwe het volgende:

Er zullen van beide kanten fouten gemaakt zijn.
Eens, maar de uitkomst is toch erg zwart voor haar. Ook het interview op RTL en haar hobbyproject op een bounty eiland helpen haar zaak niet.

Dat het moeilijk is twijfel ik geen seconde aan en dat ze er een boek over publiceert kan ik ook begrijpen, maar de uitleg van haarzelf van het verhaal is toch ronduit betreurenswaardig te noemen.
reset
pi_140502210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Grutsk het volgende:
Maar die man gebruikte de ziekte om zijn alcohol- en drugsgebruik te legitimeren. Dus het één heeft wel met het ander te maken.
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:08:01 #299
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_140502251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar die man gebruikte de ziekte om zijn alcohol- en drugsgebruik te legitimeren. Dus het één heeft wel met het ander te maken.
Het een praat het ander niet goed.
reset
pi_140502390
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Over het feit dat zij haar man verlaten heeft, om welke reden dan ook, heb ik geen mening.
Maar als jij zelf aangeeft dat niet het nadere eind, maar het alcoholprobleem de aanleiding is geweest, ga jezelf dan niet puur en alleen profileren als 'ik verliet mijn stervende man'. Dat ís wel zo, maar dat wekt een hele verkeerde indruk. Aan de ene kant levert dat aandacht op, maar aan de andere kant is het vrij zwak en onsympathiek.
pi_140502392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef Individual het volgende:

[..]

Het een praat het ander niet goed.
Ze moest het dus maar gewoon slikken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')