Die reactie snap ik wel. Ze komt mij ook niet erg sympathiek over nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig komt ze bij Tan een stuk sympathieker over. Oh, nee, ze maakt het nog een stuk erger. All done in the best possible taste, I'm sure.
Ik had nog gedacht dat ik misschien wat sympathie voor haar zou krijgen na het kijken van dit interview, maar eerlijk gezegd vind ik dit echt kansloos.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig komt ze bij Tan een stuk sympathieker over. Oh, nee, ze maakt het nog een stuk erger. All done in the best possible taste, I'm sure.
Dat goede doel is een doel van lik me vestje als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef Roguee het volgende:
Ik was bereid naar haar verhaal bij RTL Late Night te luisteren, maar ik vind het echt flinterdun. Vooral de reactie van de familie vond ik erg pijnlijk. Gelukkig heeft ze al een goed doel voor ogen met de opbrengst van haar boek, startups helpen volgens Hawaiaanse gewoonten.
Goh gelukkig een tafelgast die haar wel wat rake vragen stelt. Ze komt zeer hakkelend en stotend over.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat goede doel is een doel van lik me vestje als je het mij vraagt.
Haha ja was ook sarcastischquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat goede doel is een doel van lik me vestje als je het mij vraagt.
Ik vertrouw op wat ik van jullie lees en blij dat ik mijn netvliezen niet bevuild heb met haar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef Scorpie het volgende:
Totale ontmaskering is nu wel compleet lijkt me zo na het stukje in RTL Late Night.
Inderdaad. Ze kan nu wel haar haren uit haar kop trekken dat ze daar te gast wilde zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef Scorpie het volgende:
Totale ontmaskering is nu wel compleet lijkt me zo na het stukje in RTL Late Night.
Linkje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vertrouw op wat ik van jullie lees en blij dat ik mijn netvliezen niet bevuild heb met haar.
Allemaal kopen hoor dat boek. Literair hoogstandje waarbij Kluun als een zwetende puber verbleekt.
Dat goede doel is gewoon een dekmantel voor haar praktijken. Als je dat niet doorzietquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef Roguee het volgende:
Ik was bereid naar haar verhaal bij RTL Late Night te luisteren, maar ik vind het echt flinterdun. Vooral de reactie van de familie vond ik erg pijnlijk. Gelukkig heeft ze al een goed doel voor ogen met de opbrengst van haar boek, startups helpen volgens Hawaiaanse gewoonten.
Goh gelukkig een tafelgast die haar wel wat rake vragen stelt. Ze komt zeer hakkelend en stotend over.
Het schijnt nog uit te moeten komen, maar de literaire pracht straalt van haar Facebook af. Zinnen om je in te verliezen, teksten die het enorme lijden van deze 'dame' als een schilderij in je verbeelding komen.quote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is 7 jaar bij hem gebleven, en heeft zelf blijkbaar ook flink wat schade opgelopen. Je blijft niet van iemand houden omdat hij ziek is natuurlijk. Ook dan heeft een relatie een natuurlijk verloop.
Vooralsnog lijkt het mij dat hier nogal voorbarig veroordeeld wordt.
Kijk gewoon even het stukje bij RTL LN terug en kom dan je excuses hier aanbieden. We wachten wel.quote:
Ongelooflijk.. Nouja, ze heeft haar graf al gegraven door op te komen draven bij Tan. Zulke dingen als dit geven het duwtje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef richolio het volgende:
Het ging bij RTL Late Night alleen maar over haarzelf. Niet alleen daar trouwens, ook in artikels. Ze plaatst zichzelf constant in het slachtofferrolZe deed zelfs een beetje zielig.
En dit:
[ afbeelding ]
Allereerst wil ik je feliciteren met haar optreden. Je zal wel erg in je nopjes zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het schijnt nog uit te moeten komen, maar de literaire pracht straalt van haar Facebook af. Zinnen om je in te verliezen, teksten die het enorme lijden van deze 'dame' als een schilderij in je verbeelding komen.
Zeker met een optreden bij het grote RTL zal het wel storm moeten lopen. Dat wordt een kaskraker, kan niet anders.
Beetje categorie meisjes die model willen worden en reacties en foto's bij plaatsen op allerlei pagina'squote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef richolio het volgende:
Het ging bij RTL Late Night alleen maar over haarzelf. Niet alleen daar trouwens, ook in artikels. Ze plaatst zichzelf constant in het slachtofferrolZe deed zelfs een beetje zielig.
En dit:
[ afbeelding ]
Idd, ik heb ook weleens gezegd: mocht ik ooit een blok aan je been worden: kies voor jezelf.quote:
Plichtsbesef en schuldgevoel vind ik geen basis voor een relatie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik lees dit bij het artikel van het AD
[..]
En ik denk; "Dafuq" Dat kun je zo'n vent toch niet kwalijk nemen?
Ze is zelf nabestaande.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef Wespensteek het volgende:
Dat je die keuze maakt kan ik wel begrijpen maar dat je een boek uitbrengt terwijl de nabestaanden het niet willen vind ik onbegrijpelijk en respectloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |