Ah duidelijk. Ik verwacht na 7 jaar serieuze relatie wel dat je het op kan brengen voor je zieke vriend te zorgen. Ondanks dat alles kut is en er geen relatie meer is. Als het voor hem belangrijk is dat je komt dan doe je dat gewoon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De wereld verandert noga snel, zo zeg je de ene dag dat je iemand perse bij je wil hebben je laatste dag en zo kan je elkaar een maand later niet luchten. Zo wil je absoluut geen chemo en een week later wel. Dingen veranderen, daar kan je iemand niet achteraf op pakken en zo wilde geloof ik zijn familie haar ook absoluut niet zien, hij wel?
Ze is 7 jaar bij hem gebleven, en heeft zelf blijkbaar ook flink wat schade opgelopen. Je blijft niet van iemand houden omdat hij ziek is natuurlijk. Ook dan heeft een relatie een natuurlijk verloop.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
(!?) Ja, dat kun je verwachten van iemand die volledig gezond is.
Niet van iemand die volledig ziek is. Tijdens een relatie ben je er voor elkaar in kuttige tijden en in goede tijden. Wanneer de 1 wat kutter begint te voelen schuift het wat meer 1 kant op.
Ik denk oprecht ook dat de meeste niet een issue hebben met verbreken van zo'n relatie. Dat moet zo'n viswijf zelf weten.
Het is echt het smerige gedrag van haar en het boek uitgeven, de media op zoeken en centjes verdienen waar de meesten denk ik een issue mee hebben.
Maar een laatste bezoekje kon er blijkbaar niet vanaf, ondanks de geleden schade.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is 7 jaar bij hem gebleven, en heeft zelf blijkbaar ook flink wat schade opgelopen. Je blijft niet van iemand houden omdat hij ziek is natuurlijk. Ook dan heeft een relatie een natuurlijk verloop.
Vooralsnog lijkt het mij dat hier nogal voorbarig veroordeeld wordt.
Dus als zij dat niet kan, heeft zij of geen gevoel of is zij de grootste egoïstische bitch die er is. Ik neem even aan dat het 1 van die 2 keuzes is, toch? Iets anders kan net niet zijn, hè?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Ik verwacht na 7 jaar serieuze relatie wel dat je het op kan brengen voor je zieke vriend te zorgen. Ondanks dat alles kut is en er geen relatie meer is. Als het voor hem belangrijk is dat je komt dan doe je dat gewoon.
Je hebt het gelezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar een laatste bezoekje kon er blijkbaar niet vanaf, ondanks de geleden schade.
Daarom maar een boekje schrijven met krokodillentranen.
Ik denk dat iedereen in staat is om 'iets' te doen voor zijn vriend. Als je er zelf er kapot van gaat is het niet gek dat je minder doet dan iemand die het beter trekt. Het gaat er mij niet om wat je precies voor je vriend doet, als je maar iets voor hem doet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus als zij dat niet kan, heeft zij of geen gevoel of is zij de grootste egoïstische bitch die er is. Ik neem even aan dat het 1 van die 2 keuzes is, toch? Iets anders kan net niet zijn, hè?
Ze was er toch in die kuttijden? Die man was al jaren ziek. Alleen besloot hij niet mee te werken. Ging drank en dope doen. Werd een klootzak. Etc. Dan gaan relaties kapot. Een ziekte is geen excuus om maar als een Pasja op bed te liggen en met je vingers te knippen als je iets wilt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
(!?) Ja, dat kun je verwachten van iemand die volledig gezond is.
Niet van iemand die volledig ziek is. Tijdens een relatie ben je er voor elkaar in kuttige tijden en in goede tijden. Wanneer de 1 wat kutter begint te voelen schuift het wat meer 1 kant op.
Ik denk oprecht ook dat de meeste niet een issue hebben met verbreken van zo'n relatie. Dat moet zo'n viswijf zelf weten.
Het is echt het smerige gedrag van haar en het boek uitgeven, de media op zoeken en centjes verdienen waar de meesten denk ik een issue mee hebben.
Ik vermoed dat het allemaal wel iets genuanceerder ligt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar een laatste bezoekje kon er blijkbaar niet vanaf, ondanks de geleden schade.
Daarom maar een boekje schrijven met krokodillentranen.
Waarschijnlijk wist ze ineens niet meer hoe ze tickets moest regelen en ze kon het via de chat niet meer aan haar vriendje vragen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het allemaal wel iets genuanceerder ligt.
7 jaar en toen trok ze het niet meer. Toch wel 'iets' gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in staat is om 'iets' te doen voor zijn vriend. Als je er zelf er kapot van gaat is het niet gek dat je minder doet dan iemand die het beter trekt. Het gaat er mij niet om wat je precies voor je vriend doet, als je maar iets voor hem doet.
Mijn punt is, dat ook als je het niet meer trekt, 'iets' kan blijven doen. Dat verrekte ze.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
7 jaar en toen trok ze het niet meer. Toch wel 'iets' gedaan.
Je gaat geen (beetje overdreven) zot vinden die het daar mee oneens is. En toch gaat het niet altijd zo zoals jij omschrijft... De waarom is interessanter dan er iets van vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in staat is om 'iets' te doen voor zijn vriend. Als je er zelf er kapot van gaat is het niet gek dat je minder doet dan iemand die het beter trekt. Het gaat er mij niet om wat je precies voor je vriend doet, als je maar iets voor hem doet.
Omdat hij niet meewerkte.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn punt is, dat ook als je het niet meer trekt, 'iets' kan blijven doen. Dat verrekte ze.
Als dat boekje over een paar weken bij de ramsj ligt niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef NoCigar het volgende:
Aan dat boek zal ze misschien niet veel verdienen, maar haar naam is gevestigd. En dat is ook wat waard. Zeker voor haar spirituele groei.
Wel hoor, ze staat nu al over het hele internet. Nou nog een paar TV -optredens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als dat boekje over een paar weken bij de ramsj ligt niet.
Zegt niks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel hoor, ze staat nu al over het hele internet. Nou nog een paar TV -optredens.
Ik heb het niet gelezen, en ga het boek met nog geen stok aanraken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen.
Waarom besloot ze niet meer terug te keren en wat heeft haar voornamelijk doen bewegen om te vertrekken? Wilde hij haar nog wel zien en wat had de familie tegen haar gezegd in de week vlak voor zijn overlijden?
Over dat verlaten doe ik dat ook niet. Het exploiteren en het presenteren als spirituele zoektocht vind ik wat minder fris.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef zwarteweduwe het volgende:
Een heleboel stuurlui aan wal hier
Nooit, echt nooit had ik verwacht dat het zó zwaar zou zijn om te zorgen voor iemand wiens persoonlijkheid (door een hersentumor) totaal veranderd was. Nooit had ik gedacht dat ik over deze man - de liefde van mijn leven!- vertwijfeld en wanhopig zou uitroepen dat ik niet meer wist wat liefde is. Dat ik de man die hij geworden was - ja, door die ziekte - niet meer mocht, integendeel. Nooit had ik verwacht dat ik zou verlangen naar het einde, in die laatste oorlogsmaanden.
Nee, ik heb hem niet verlaten. For better and for worse. Maar dat kon alleen maar omdat ik wist dat het niet voor altijd zou zijn.
Ik oordeel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |