Toevallig keek ik daar zo'n 45 minuten geleden naar op televisie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk gewoon even het stukje bij RTL LN terug en kom dan je excuses hier aanbieden. We wachten wel.
Over het verbreken van die relatie heb ik geen enkel oordeel. Over het schreeuwen tegen de zee op Hawaii en voelen dat hij erbij is al wat meer, maar dat kan me ook weinig schelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:32 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Plichtsbesef en schuldgevoel vind ik geen basis voor een relatie.
Dan heb je dus of niet op zitten letten, je bent retedom, of je bent keihard aan het trollen. Niemand met meer dan 1 hersencel zou het in zijn hoofd halen haar 'motieven' nu nog te verdedigen. Welke is het?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Toevallig keek ik daar zo'n 45 minuten geleden naar op televisie.
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze is zelf nabestaande.
Wat is er precies respectloos aan om je eigen verhaal in een boek neer te willen zetten?
Realisatie dat op zijn zelfgekozen sterfdag er voor hem zijn een kleinere moeite en teken van (ex)liefde dan met je leugenachtige reedt in Hawaii rondhangen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:32 schreef quinoahipster het volgende:
Plichtsbesef en schuldgevoel vind ik geen basis voor een relatie.
Geen van allenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan heb je dus of niet op zitten letten, je bent retedom, of je bent keihard aan het trollen. Niemand met meer dan 1 hersencel zou het in zijn hoofd halen haar 'motieven' nu nog te verdedigen. Welke is het?
Vrouwen voor wie mannen wegwerpvriendjes zijn, zullen we niet overtuigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan heb je dus of niet op zitten letten, je bent retedom, of je bent keihard aan het trollen. Niemand met meer dan 1 hersencel zou het in zijn hoofd halen haar 'motieven' nu nog te verdedigen. Welke is het?
Dit,heb haar bij RTL late night gezien. Wat een arrogant wijf is dat zeg!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft het alleen maar over alcohol. Waarom heeft ze dan geen boek geschreven over haar relatie met een alcoholist? Dat was dan beter op zijn plek geweest. Maar anderzijds zou dat vast niet zo goed verkopen.
Je verhaal en redenatie is net zo dun, onsamenhangend en verstoken van logica als de golddiggende schrijfster van het boek die net keihard is afgegaan bij Late Night. Clownesk figuur ben je.quote:
Dit ging daaroverquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit,heb haar bij RTL late night gezien. Wat een arrogant wijf is dat zeg!
Het is toch wat....iemand die een boek schrijft en geld wil verdienen....dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je verhaal en redenatie is net zo dun, onsamenhangend en verstoken van logica als de golddiggende schrijfster van het boek die net keihard is afgegaan bij Late Night. Clownesk figuur ben je.
Als je dat onder valse voorwendselen over de rug van een door kanker weggevreten ex-partner waarbij je niet eens de waardigheid kan opbrengen om je belofte na te komen door voor zijn dood terug te komen, en zijn familie doet hoor je met pek en veren het land uitgejaagd te worden. Niets meer en niets minder. Mensen die dat niet walgelijk vinden hebben op zijn minst een zeer dubieus moraal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is toch wat....iemand die een boek schrijft en geld wil verdienen....dat dit kan in Nederland.
Als iemand een boek wil schrijven, prima. Maar als er meerdere mensen bij het verhaal betrokken zijn, dien je deze toch op zijn minst netjes op de hoogte te stellen van je plannen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is toch wat....iemand die een boek schrijft en geld wil verdienen....dat dit kan in Nederland.
Ze heeft ze op de hoogte gesteld, alleen waren ze het er niet mee eens. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als iemand een boek wil schrijven, prima. Maar als er meerdere mensen bij het verhaal betrokken zijn, dien je deze toch op zijn minst netjes op de hoogte te stellen van je plannen.
En dan het verhaal proberen te verzachten met een onbenullig goed doel
Ja en hoe. Via een kaartje toch? Heb dan gewoon het lef om ze op te bellen of om bij ze langs te gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze heeft ze op de hoogte gesteld, alleen waren ze het er niet mee eens. Kan gebeuren.
Hoe iemand z'n geld uitgeeft is ieders eigen keuze. Persoonlijk zou ik nooit een cent aan het KWF geven en waarom zou ze überhaupt iets aan een goed doel moeten geven?
Dat wilden ze niet. Zij wilde juist wel graag met ze praten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en hoe. Via een kaartje toch? Heb dan gewoon het lef om ze op te bellen of om bij ze langs te gaan.
Klopt, via een kaartje. Ik zat me echt te ergeren tijdens dat interview, heb ik niet snelquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en hoe. Via een kaartje toch? Heb dan gewoon het lef om ze op te bellen of om bij ze langs te gaan.
En die spirituele zoektocht dient altijd plaats te vinden in een of ander exotisch oord, nooit in Oosterhout of desnoods de Ardennen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Het bivakkeren op één of ander tropisch eiland terwijl je partner het onderspit delft is nogal twijfelachtig maar kan onder bepaalde omstandigheden nog te begrijpen zijn. Rondleuren met je boekje met oog op puur winstbejag over de rug van de overledene en diens familieleden getuigen echter van een psychopatisch gedrocht, niet gehinderd door ook maar een greintje moreel besef.
Met een fucking kaartjequote:
Ze heeft toch niets speciaals gezegd ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef Scorpie het volgende:
Totale ontmaskering is nu wel compleet lijkt me zo na het stukje in RTL Late Night.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |