Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij loop je nu ontzettend hard te janken om niets. Hier mag je geen boerka dragen, heb je gehoord dat mensen in Qatar zich er druk over gingen maken?
Over het feit dat een legging geen broek is heb ik op fok ook al meerdere topics voorbij zien komen, dat Qatar is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Qatar
Eindelijk een land dat die onbeholpen lelijke toeristenkledij in de ban doet, zodat de rest van ons fatsoenlijke mensen zich niet hoeven te ergeren aan al die wanstaltige lichamen in kleine reepjes stof.
Precies.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Over het feit dat een legging geen broek is heb ik op fok ook al meerdere topics voorbij zien komen, dat Qatar is zo gek nog niet.
Hear hear.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Qatar
Eindelijk een land dat die onbeholpen lelijke toeristenkledij in de ban doet, zodat de rest van ons fatsoenlijke mensen zich niet hoeven te ergeren aan al die wanstaltige lichamen in kleine reepjes stof.
Vind je het jammer dat de Gestapo niet meer bestaat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Er is gewoon niks-nada-noppes ergelijker dan van die toeristen in warme landen die zich meteen kleden alsof ze op Tokkie camping #1 staan, of alle kledijregels negeren bij hotels m.b.t. diner en alles. Zo'n algemeen verbod op die schijtkledij lost die ergernis in ieder geval al op. Prima plan.
Die bemoeiden zich helaas niet met kleding, anders wel ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat de Gestapo niet meer bestaat?
Duidelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bemoeiden zich helaas niet met kleding, anders wel ja.
De legging is oorspronkelijk wel een broek, alleen wordt het de laatste jaren als een panty gedragen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Over het feit dat een legging geen broek is heb ik op fok ook al meerdere topics voorbij zien komen, dat Qatar is zo gek nog niet.
Ik heb het met mij pa ook wel eens over gehad. Het lijkt wel of sommige toeristen hun fatsoen thuislaten als ze op vakantie gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Er is gewoon niks-nada-noppes ergelijker dan van die toeristen in warme landen die zich meteen kleden alsof ze op Tokkie camping #1 staan, of alle kledijregels negeren bij hotels m.b.t. diner en alles. Zo'n algemeen verbod op die schijtkledij lost die ergernis in ieder geval al op. Prima plan.
Precies, het is ronduit ergerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:14 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb het met mij pa ook wel eens over gehad. Het lijkt wel of sommige toeristen hun fatsoen thuislaten als ze op vakantie gaan.
Dat noemt men vrijheid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, het is ronduit ergerlijk.
Volgens de OP geldt het ook voor mannen, dus prima.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dat noemt men vrijheid.
In Qatar hebben ze liever vrouwen onderdrukking en het begint bij de kleine dingen.
Maar dan wel met een temperatuur van +40 gradenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens de OP geldt het ook voor mannen, dus prima.
Hoef ik me ook niet meer te ergeren in goede hotels aan mensen die het alsnog wagen in korte broek en t-shirt aan te schuiven. Klinkt steeds beter dat land als vakantiebestemming.
Ja en?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef HarryP het volgende:
[..]
Maar dan wel met een temperatuur van +40 graden
Ja, zeker tijdens diner etc. dat is gewoon normale etiquette. Als je dat niet wilt ga je maar naar Harry's friettent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:24 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dan draag jij graag een lange broek tijdens je vakantie als het 40 graden is?
Trololoquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Qatar
Nee.quote:
Dan moet dat hotel maar zelf regels opstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan me serieus mateloos ergeren aan mensen die etiquette negeren, zeker in goede hotels.
Lees je wel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan moet dat hotel maar zelf regels opstellen.
Dan kan dat hotel ze toch naar buiten schoppen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees je wel?
Ik zeg juist dat die mensen dat allemaal negeren.
Zou fijn zijn als ze dat deden inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan kan dat hotel ze toch naar buiten schoppen?
"Three Turkish brothers, one Moroccan. "quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Thisso het volgende:
France: 18 year old French girl gang raped by four Arab immigrants “because she is French and the French are all sons of whores” Link
En omdat ze dat niet doen vind je dit een goede maatregel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze dat deden inderdaad.
Het heeft zo z'n voordelen inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En omdat ze dat niet doen vind je dit een goede maatregel.
Omdat Qatar een van de grootste financiers is van moskees in de EU.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Thisso het volgende:
France: 18 year old French girl gang raped by four Arab immigrants “because she is French and the French are all sons of whores” Link
En wat is de connectie tussen dat en die verkrachting?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef Thisso het volgende:
[..]
Omdat Qatar een van de grootste financiers is van moskees in de EU.
Qatar Financing Wahhabi Islam in France, Italy, Ireland and Spain
Qatar's donation for Danish mosque stirs concern
Etc
[ afbeelding ]
Landen als Qatar moedigen het disrespect tegen de Westerse bevolking aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En wat is de connectie tussen dat en die verkrachting?
Andersom geldt exact hetzelfde. Als moslims zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is de wereld te klein. Maar als een ander land verwacht dat buitenstaanders zich een beetje aan hun geldende fatsoensnormen aanpassen dan mag dat óók niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat wel merkwaardig is, is dat schijnbaar het volk van islamitische landen zich enorm druk maken over hoe gasten zich gedragen in hun land. Maar zodra men zelf ergens te gast is, zijn de daar geldende normen en waarden ineens van ondergeschikt belang. Hoe haal je het anders in je hoofd om in een westers land met een boerka/niqaab rond te gaan lopen.
"The influx of immigrants is reaching biblical proportions. Italy is fighting a losing battle." — Admiral Giuseppe De Giorgi, Head of the Italian Navyquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Andersom geldt exact hetzelfde. Als moslims zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is de wereld te klein. Maar als een ander land verwacht dat buitenstaanders zich een beetje aan hun geldende fatsoensnormen aanpassen dan mag dat óók niet.
Ik denk dat hij wil laten zien dat hij graag op Nazi-blogs kijktquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Three Turkish brothers, one Moroccan. "
Waarom post je dit hier?
En hoe weet jij op welke blogs ik kijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wil laten zien dat hij graag op Nazi-blogs kijkt
bv. http://www.europeandailynews.org/2014/05/23/mongolian-nazis/
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:26 schreef Thisso het volgende:
"The influx of immigrants is reaching biblical proportions. Italy is fighting a losing battle." — Admiral Giuseppe De Giorgi, Head of the Italian Navy
Vrijheidsbeperking is goed zolang het maar voor iedereen is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens de OP geldt het ook voor mannen, dus prima.
Hoef ik me ook niet meer te ergeren in goede hotels aan mensen die het alsnog wagen in korte broek en t-shirt aan te schuiven. Klinkt steeds beter dat land als vakantiebestemming.
Nee, het is prima zolang ik me maar niet meer hoef te ergeren aan ordinaire mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:49 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Vrijheidsbeperking is goed zolang het maar voor iedereen is?
Als je ergens naar toe immigreert wel ja, als toerist moet er iets meer speling zijn imo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Andersom geldt exact hetzelfde. Als moslims zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is de wereld te klein. Maar als een ander land verwacht dat buitenstaanders zich een beetje aan hun geldende fatsoensnormen aanpassen dan mag dat óók niet.
Waarom? Je bent te gast. Of leg jij ook je voeten op tafel als je ergens op visite gaat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Als je ergens naar toe immigreert wel ja, als toerist moet er iets meer speling zijn imo.
En is dat dan een rechtvaardiging? Politieke correctheid maakt Europa kapot.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:47 schreef Irakees het volgende:
[..]"85 procent van de inwoners van Qatar komen uit het buitenland"!
Nee maar ik loop wel in korte broek/shirt rond als het erg warm is en ik kus mijn vriendin wanneer ik dat wil. Ja als je ergens te gast bent betekend dit nog niet dat asociaal gedrag gewenst is maar als je graag toeristen naar je land wilt hebben mag je je ook wel iets gastvrijer opstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom? Je bent te gast. Of leg jij ook je voeten op tafel als je ergens op visite gaat?
Wat heeft onbeschoft gedrag te maken met de vrijheid om te kiezen wat je zelf wilt dragen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom? Je bent te gast. Of leg jij ook je voeten op tafel als je ergens op visite gaat?
Wat onbeschoft is hangt af van je gastheer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:10 schreef Thisso het volgende:
[..]
Wat heeft onbeschoft gedrag te maken met de vrijheid om te kiezen wat je zelf wilt dragen?
Dan vind ik ook dat we hier eisen mogen gaan stellen, we zijn tenslotte in ons eigen land.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat onbeschoft is hangt af van je gastheer.
Volgens deze site was de bezineprijs in 1973 rond de 20 eurocent...t lijkt me dat we dat met z'n allen wel willenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
en wordt de olie net zoals in 1973 duurder. Dat moeten we niet willen met z'n allen
Toffe vakantie zegquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:25 schreef Ringo het volgende:
Qatar,.
"Ja maar ze hebben daar echt hele mooie ssssshoppingmallllls…",
.
Zodra je het "moslims zijn superieur aan niet moslims" in gedachten neemt is het prima te verklarenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat wel merkwaardig is, is dat schijnbaar het volk van islamitische landen zich enorm druk maken over hoe gasten zich gedragen in hun land. Maar zodra men zelf ergens te gast is, zijn de daar geldende normen en waarden ineens van ondergeschikt belang. Hoe haal je het anders in je hoofd om in een westers land met een boerka/niqaab rond te gaan lopen.
Dat is nou juist het verschil tussen het vrije westen en Qatar. Wij doen dat dus niet, meneer Stormfront.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Thisso het volgende:
[..]
Dan vind ik ook dat we hier eisen mogen gaan stellen, we zijn tenslotte in ons eigen land.
Andersom is het verre van hetzelfde. Moslima's dragen hier hoofddoekjes, soms zelfs een soort tenten waarin ze bijna geheel verdwijnen, mannen lopen in jurken rond, ze hebben een eigen gebedsruimte in de Erasmus Universiteit, ze bouwen moskeeën, emzovoorts. En de wereld is niet te klein, want het mag van overheidswege allemaal gewoon en we geven ze de ruimte dat te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Andersom geldt exact hetzelfde. Als moslims zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is de wereld te klein.
Geen leggings is een goed idee voor de hele wereld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:34 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Wel erg haram in die korte broeken.
[ afbeelding ]
Leggings mogen ook al niet dus die warm weer [!] leggings mogen ook al niet..
Ze moeten kunnen doen wat ze willen qua kledingvoorschriften, maar een WK hadden ze nooit mogen hebben om meerdere redenen.
Eisen stellen maakt je een Neo nazi ja, werkelijk koos ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nou juist het verschil tussen het vrije westen en Qatar. Wij doen dat dus niet, meneer Stormfront.
Dat ligt wel een beetje aan de benen die de legging herbergtquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Geen leggings is een goed idee voor de hele wereld.
Dat was vooral op basis van zijn eerdere postings.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eisen stellen maakt je een Neo nazi ja, werkelijk koos ?
Inderdaad, naar dat soort teringlanden moet je gewoon niet willen gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Syntos het volgende:
Als toerist weet je dan in ieder geval waar je niet meer op vakantie hoeft.
Dat bedacht ik ook. En waarom zijn het meestal ERG lelijke dikke vrouwen die zoiets aantrekken? Dat mensen zich niet schamen voor hun lichaam is prima. Als je zeg 50 kg overgewicht hebt moet je aanvoelen dat een strakke broek niet iets voor jou is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Geen leggings is een goed idee voor de hele wereld.
Wat een onzin, er wordt nergens verteld dat je ongelovigen mag verkrachten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Thisso het volgende:
[..]
Landen als Qatar moedigen het disrespect tegen de Westerse bevolking aan.
''Petro-dollar states like Saudi Arabia & Qatar whose rulers are supported by the West, are the primary funder of radical Islam in Europe & the rest of the world.''
“because she is French and the French are all sons of whores”, die instelling is Qatar mede verantwoordelijk voor. Evenals onze politici natuurlijk.
Je rukt het uit zijn verband, lekker makkelijk. Denk eens na.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een onzin, er wordt nergens verteld dat je ongelovigen mag verkrachten.
Vertel dan eens duidelijk hoe het zit. Qatar is op geen enkele manier verantwoordelijk voor die verkrachting.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:35 schreef Thisso het volgende:
[..]
Je rukt het uit zijn verband, lekker makkelijk. Denk eens na.
Mmmm al die zwetende mannen in oranje boerka. Ik zou er alleen al heen willen voor de foto'squote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een oranje boerka is denk ik wel een idee.
De user heeft het volgens mij niet over verkrachtingen. Of ik moet het verkeerd hebben gelezenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een onzin, er wordt nergens verteld dat je ongelovigen mag verkrachten.
Mwa, veel toeristen gaan er vanuit dat de verschillen niet zo heftig zijn. Er moet veel meer media aandacht komen hiervoor. Die taak ligt ook bij de instanties waar je een reis gaat boeken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Die zullen dan wel toeristen verliezen.
Mja, wanneer het bij nakijken blijft vind ik dat niet zo'n probleem. Ik kijk ook wanneer ik mensen zie lopen in kleurige klederdracht (bepaalde dorpen) boerka, of volledig in zwarte jurk met hoedje op.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:34 schreef leeell het volgende:
Heel normaal om je in grote islamistische steden gewoon te kleden zoals de locals zich kleden (waar niet eigenlijk).
In cairo lopen met een toeristenoutfit is ook gewoon idioot en kijkt iedereen je na.
Jawel iemand vroeg waarom hij dit bericht plaatste:quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef paddy het volgende:
[..]
De user heeft het volgens mij niet over verkrachtingen. Of ik moet het verkeerd hebben gelezen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Thisso het volgende:
Als je op bezoek gaat in een ander land heb je je gewoon aan te passen tijdens je verblijf. Als mensen het daar storend of aanstotelijk vinden dat je halfnaakt over straat gaat dan kan je best gewoon lang mouwen dragen. In Nederland zouden we bepaalde culturele trekjes ook niet gewenst vinden, denk aan chinezen die bij elke toeristische hotspot schijten, moeten ze ook niet doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, wanneer het bij nakijken blijft vind ik dat niet zo'n probleem. Ik kijk ook wanneer ik mensen zie lopen in kleurige klederdracht (bepaalde dorpen) boerka, of volledig in zwarte jurk met hoedje op.
Van mij mogen ze, maar trekt ook de aandacht en de vraag; hoe hou je dat in vredesnaam vol met 30 graden!! Kijken mogen ze van mij
MMMmm...doet me aan een interview denken. De vrouw had speciaal voor het interview een hoofddoek op, en nog werd ze lastig gevallen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel iemand vroeg waarom hij dit bericht plaatste:
[..]
Ik ben een vrouw, en ga niet halfnaakt ergens liggen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef leeell het volgende:
[..]
Als je op bezoek gaat in een ander land heb je je gewoon aan te passen tijdens je verblijf. Als mensen het daar storend of aanstotelijk vinden dat je halfnaakt over straat gaat dan kan je best gewoon lang mouwen dragen. In Nederland zouden we bepaalde culturele trekjes ook niet gewenst vinden, denk aan chinezen die bij elke toeristische hotspot schijten, moeten ze ook niet doen.
Als je halfnaakt in de zon wil liggen ga je maar naar een resort.
Kan je vreemd vinden, als je ergens naar toe op reis gaat als GAST in dat land dan dien je te weten waar je terecht komt, hoe je je moet gedragen en hoe je je moet kleden. klaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw dus ga niet halfnaakt ergens liggen.
Maar het gaat erom dat veel mensen gewoon geen idee hebben waar ze terecht komen. Dat jij je met veertig graden volledig bedekt moet kleden. Nu staat er alleen dit bijvoorbeeld http://diplomatie.belgium(...)rer=tcm:314-75924-64
Jij maakt er weer iets anders van trouwens. Jij hebt het over niet nagekeken willen worden. Nou, dat zou mij niets uitmaken als gast. Ik kijk hier mensen ook wel na wanneer ze in mijn ogen iets bijzonders aan hebben. Nagekeken worden vind ik dus geen probleem en te begrijpen. Iemand oppakken omdat die een boerka aanheeft of juist alleen een hemdje aan heeft vind ik vreemd. En uiteraard moet je de wetten van dat land respecteren, maar hoop wel dat ze die zogenaamde geloofswetten (heb het nl nog niet in de koran of bijbel zien staan) ver van hier houden.
Ik heb niet de behoefte hun wetten te veranderen.Snap eigenlijk het nieuws niet zo, want volgens een reisverslag waren deze wetten er in 2012 ook al. Er ligt dus wel een taak weggelegd voor de media en de toeristen organisaties, reisbureaus etc etc . In Qatar kan je bijna alleen tegen betaling naar het strand, maar je mag dan ook wel meteen gebruik maken van alle andere faciliteiten volgens degene die daar geweest is. Toen mocht je dus buiten geen korte broek aan, maar wel een gewoon t shirt. De schouders mochten alleen niet bloot.
Daarom, taak van reisbureaus, media etc etc etc. Wanneer je er nergens iets over kan vinden hoor je die voorlichting te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Kan je vreemd vinden, als je ergens naar toe op reis gaat als GAST in dat land dan dien je te weten waar je terecht komt, hoe je je moet gedragen en hoe je je moet kleden. klaar.
Jeugd die naar landen als Saoedi Arabië gaan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Daarom, taak van reisbureaus, media etc etc etc. Wanneer je er nergens iets over kan vinden hoor je die voorlichting te krijgen.
Vooral de jeugd denkt niet aan dergelijke wetten. Het ene land waar de sharia wetgeving is, is ook weer anders dan het andere
Kijk je daar van op? Niet iedereen gaat naar Turkije of Spanje op vakantiequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jeugd die naar landen als Saoedi Arabië gaan?
De meeste jongeren gaan niet naar zulke landen op vakantie nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Kijk je daar van op? Niet iedereen gaat naar Turkije of Spanje op vakantie
De jongeren van dat reisverslag keken anders vreemd op toen ze in t shirt werden aangehouden omdat ze even moesten pinnen buiten de beachclub. Werden na een hele tijd bellen doorgelaten want wisten niet dat die korte broek niet mocht. Dus nog steeds dezelfde mening. Veel bekendheid geven aan deze wetten in dit soort landen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De meeste jongeren gaan niet naar zulke landen op vakantie nee.
De jongeren die wel naar zulke landen gaan, doen dat meestal met een meer culturele visie dan de jongeren die naar Spanje of Turkije gaan.
Deze jongeren zullen dus ook wel de normen en waarden van het land opzoeken waar ze naar op vakantie gaan.
Waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef paddy het volgende:
[..]
De jongeren van dat reisverslag keken anders vreemd op toen ze in t shirt werden aangehouden omdat ze even moesten pinnen buiten de beachclub. Werden na een hele tijd bellen doorgelaten want wisten niet dat die korte broek niet mocht. Dus nog steeds dezelfde mening. Veel bekendheid geven aan deze wetten in dit soort landen.
Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De meeste jongeren gaan niet naar zulke landen op vakantie nee.
De jongeren die wel naar zulke landen gaan, doen dat meestal met een meer culturele visie dan de jongeren die naar Spanje of Turkije gaan.
Deze jongeren zullen dus ook wel de normen en waarden van het land opzoeken waar ze naar op vakantie gaan.
Ik vond Turkije al behoorlijk vrouw onvriendelijk en unheimisch.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Kijk je daar van op? Niet iedereen gaat naar Turkije of Spanje op vakantie
mja, waar ligt de grens? In NL mag je niet naakt over straat. Alleen op aangewezen plekken mag je in je blootje lopen. Daar trekt NL de grens. Qatar trekt die grens bij geen blote schouders en knieeen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb hier een beetje een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant dien je de gebruiken in een land te respecteren, maar aan de andere kant vind ik dat iedereen zich ook zou moeten mogen kleden zoals hij/zij dat wil.
Haha het land zal leegstromen idd. Eigen schuld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:14 schreef DemonRage het volgende:
Geen toerisme voor Qatar dus... dat ze lekker wegrotten als ze hun geloof zo graag opdringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |