abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:23:56 #151
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_140498894
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat wel merkwaardig is, is dat schijnbaar het volk van islamitische landen zich enorm druk maken over hoe gasten zich gedragen in hun land. Maar zodra men zelf ergens te gast is, zijn de daar geldende normen en waarden ineens van ondergeschikt belang. Hoe haal je het anders in je hoofd om in een westers land met een boerka/niqaab rond te gaan lopen.
Zodra je het "moslims zijn superieur aan niet moslims" in gedachten neemt is het prima te verklaren
pi_140499140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Thisso het volgende:

[..]

Dan vind ik ook dat we hier eisen mogen gaan stellen, we zijn tenslotte in ons eigen land.
Dat is nou juist het verschil tussen het vrije westen en Qatar. Wij doen dat dus niet, meneer Stormfront.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 mei 2014 @ 09:34:09 #153
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_140499442

Wel erg haram in die korte broeken.

Leggings mogen ook al niet dus die warm weer [!] leggings mogen ook al niet..

Ze moeten kunnen doen wat ze willen qua kledingvoorschriften, maar een WK hadden ze nooit mogen hebben om meerdere redenen.
reset
  donderdag 29 mei 2014 @ 09:51:51 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140499690
Ga gewoon niet naar dat schijtland en laat ze lekker de flop van de eeuw beleven met hun WK. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:58:43 #155
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140500785
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Andersom geldt exact hetzelfde. Als moslims zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is de wereld te klein.
Andersom is het verre van hetzelfde. Moslima's dragen hier hoofddoekjes, soms zelfs een soort tenten waarin ze bijna geheel verdwijnen, mannen lopen in jurken rond, ze hebben een eigen gebedsruimte in de Erasmus Universiteit, ze bouwen moskeeën, emzovoorts. En de wereld is niet te klein, want het mag van overheidswege allemaal gewoon en we geven ze de ruimte dat te doen.

We confronteren ze bovendien niet met blije folders, waarin via kinderlijke plaatjes wordt duidelijk gemaakt dat ze het niet mogen en dat ze - als ze het toch mochten flikken - voor een half jaar de bak indraaien.

En over het feit dat je blijkbaar wegens het zingen van een liedje op straat al de bak in kunt draaien in Qatar, zwijg ik dan nog.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:59:54 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_140500804
Dat zal het toerisme aldaar vast goed doen.
pi_140500845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:34 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Wel erg haram in die korte broeken.
[ afbeelding ]

Leggings mogen ook al niet dus die warm weer [!] leggings mogen ook al niet..

Ze moeten kunnen doen wat ze willen qua kledingvoorschriften, maar een WK hadden ze nooit mogen hebben om meerdere redenen.
Geen leggings is een goed idee voor de hele wereld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_140500854
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is nou juist het verschil tussen het vrije westen en Qatar. Wij doen dat dus niet, meneer Stormfront.
Eisen stellen maakt je een Neo nazi ja, werkelijk koos ?
  donderdag 29 mei 2014 @ 11:05:16 #159
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_140500911
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef waht het volgende:

[..]

Dat ligt wel een beetje aan de benen die de legging herbergt :)
Stop the world, I want to get out.
pi_140500990
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eisen stellen maakt je een Neo nazi ja, werkelijk koos ?
Dat was vooral op basis van zijn eerdere postings.

Overigens is eisen stellen wel een stap in die richting.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 mei 2014 @ 11:11:56 #161
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_140501029
Of ze moeten in Qatar nieuwe velden vinden of het feestje is in 23 jaar afgelopen. Ik vertrouw er niet op dat ze meer kunnen dan olie verkopen en de investeringen zullen ook wel afnemen, helemaal als ze dezelfde levensstandaard willen behouden.

..en dan zit je in de tent in de woestijn zonder lampje..
reset
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:25:18 #162
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_140502920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Syntos het volgende:
Als toerist weet je dan in ieder geval waar je niet meer op vakantie hoeft. :')
Inderdaad, naar dat soort teringlanden moet je gewoon niet willen gaan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:30:45 #163
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_140503066
De olie moet eerst op en dat kan nog wel een lange tijd duren, maar dit soort dingen lijkt me een mooie aansporing om alternatieve energiebronnen meer serieus te nemen.
reset
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:35:20 #164
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_140503214
Ronald de Boer heeft toch maar mooi gewacht met vreemdgaan toen ie weer terug in Nederland was. Die heeft zich in Qatar goed aangepast.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_140503676
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef waht het volgende:

[..]

Dat bedacht ik ook. En waarom zijn het meestal ERG lelijke dikke vrouwen die zoiets aantrekken? Dat mensen zich niet schamen voor hun lichaam is prima. Als je zeg 50 kg overgewicht hebt moet je aanvoelen dat een strakke broek niet iets voor jou is.
pi_140504795
Die zullen dan wel toeristen verliezen.
Ура для россии
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:37:34 #167
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140505029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Thisso het volgende:

[..]

Landen als Qatar moedigen het disrespect tegen de Westerse bevolking aan.

''Petro-dollar states like Saudi Arabia & Qatar whose rulers are supported by the West, are the primary funder of radical Islam in Europe & the rest of the world.''

“because she is French and the French are all sons of whores”, die instelling is Qatar mede verantwoordelijk voor. Evenals onze politici natuurlijk.
Wat een onzin, er wordt nergens verteld dat je ongelovigen mag verkrachten. :|W
Anti-Turkije
pi_140506656
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Je rukt het uit zijn verband, lekker makkelijk. Denk eens na.
“In reality, in times of crisis, mainstream media organizations will always report the news in a way that is beneficial to the ruling elite.”
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:36:41 #169
421524 SadPanda
pi_140506687
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:35 schreef Thisso het volgende:

[..]

Je rukt het uit zijn verband, lekker makkelijk. Denk eens na.
Vertel dan eens duidelijk hoe het zit. Qatar is op geen enkele manier verantwoordelijk voor die verkrachting.
Anti-Turkije
pi_140517360
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Megumi het volgende:

[..]

Een oranje boerka is denk ik wel een idee.
Mmmm al die zwetende mannen in oranje boerka. Ik zou er alleen al heen willen voor de foto's :+

Voor de rest; ik vind dat Nederland dan wel een taak is weggelegd, anders krijgt Nederland het nog druk met al die mensen die daar vast komen te zitten. Daarbij zie ik maar weinig voetbalfans niet vloeken. Zingen etc etc. Is er wel voldoende voorlichting bij reisorganisaties? Niet iedereen gaat eerst de gebruiken van een land opzoeken voordat ze er heen gaan op vakantie.

Voor mij zou de keuze simpel zijn. Gewoon niet gaan, maar ik ben dan ook geen voetbalfan. Ik ben het trouwens wel met users eens dat je in een moskee of kerk etc etc je als niet-gelovige gewoon te gedragen hebt. Blijf er anders weg. Vind ik persoonlijk wel krom om dit als voorbeeld te gebruiken, want gaat het onderwerp niet over.

Ik snap dus niet dat er ineens zoveel regels zijn qua klederdracht. Vooral niet omdat ik mij met 40 a 45 graden gewoon niet voor kan stellen mij helemaal te bedekken. Met dat weer is een hemdje met driekwart broek warm genoeg. Hoe zit dat met hotels? Hoe los je dat dan op? Of gelden deze regels alleen op openbare plekken? Die geluidsregels vond ik helemaal extreem, maar gelukkig

En voor de rest denk ik trouwens ook negatief over kledingvoorschriften op openbare plekken. Ook die van Nederland qua naaktlopen en boerka. Zou het wel begrijpen dat je dan bij bepaalde gelegenheden niet binnen gaat komen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_140517396
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De user heeft het volgens mij niet over verkrachtingen. Of ik moet het verkeerd hebben gelezen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:34:50 #172
256666 leeell
I know you're lonely
pi_140517456
Heel normaal om je in grote islamistische steden gewoon te kleden zoals de locals zich kleden (waar niet eigenlijk).
In cairo lopen met een toeristenoutfit is ook gewoon idioot en kijkt iedereen je na.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_140517551
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Die zullen dan wel toeristen verliezen.
Mwa, veel toeristen gaan er vanuit dat de verschillen niet zo heftig zijn. Er moet veel meer media aandacht komen hiervoor. Die taak ligt ook bij de instanties waar je een reis gaat boeken.

Ja, uiteraard eerst bij jezelf. De meeste mensen denken alleen niet zo diep na over cultuurverschillen. Denken dat je overal veel vrijheden hebt. De landen waar men de sharia als wet heeft, is het voor de niet-gelovige gewoon voor laten lichten. Je kiest er uiteindelijk zelf voor om daarheen te gaan. Gaat voor elk land op die de geloofswetten hanteren.
pi_140517705
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:34 schreef leeell het volgende:
Heel normaal om je in grote islamistische steden gewoon te kleden zoals de locals zich kleden (waar niet eigenlijk).
In cairo lopen met een toeristenoutfit is ook gewoon idioot en kijkt iedereen je na.
Mja, wanneer het bij nakijken blijft vind ik dat niet zo'n probleem. Ik kijk ook wanneer ik mensen zie lopen in kleurige klederdracht (bepaalde dorpen) boerka, of volledig in zwarte jurk met hoedje op.

Van mij mogen ze, maar trekt ook de aandacht en de vraag; hoe hou je dat in vredesnaam vol met 30 graden!! Kijken mogen ze van mij
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:42:06 #175
421524 SadPanda
pi_140517722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef paddy het volgende:

[..]

De user heeft het volgens mij niet over verkrachtingen. Of ik moet het verkeerd hebben gelezen
Jawel iemand vroeg waarom hij dit bericht plaatste:
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Thisso het volgende:
France: 18 year old French girl gang raped by four Arab immigrants “because she is French and the French are all sons of whores” Link
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')