Zodra je het "moslims zijn superieur aan niet moslims" in gedachten neemt is het prima te verklarenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat wel merkwaardig is, is dat schijnbaar het volk van islamitische landen zich enorm druk maken over hoe gasten zich gedragen in hun land. Maar zodra men zelf ergens te gast is, zijn de daar geldende normen en waarden ineens van ondergeschikt belang. Hoe haal je het anders in je hoofd om in een westers land met een boerka/niqaab rond te gaan lopen.
Dat is nou juist het verschil tussen het vrije westen en Qatar. Wij doen dat dus niet, meneer Stormfront.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Thisso het volgende:
[..]
Dan vind ik ook dat we hier eisen mogen gaan stellen, we zijn tenslotte in ons eigen land.
Andersom is het verre van hetzelfde. Moslima's dragen hier hoofddoekjes, soms zelfs een soort tenten waarin ze bijna geheel verdwijnen, mannen lopen in jurken rond, ze hebben een eigen gebedsruimte in de Erasmus Universiteit, ze bouwen moskeeën, emzovoorts. En de wereld is niet te klein, want het mag van overheidswege allemaal gewoon en we geven ze de ruimte dat te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Andersom geldt exact hetzelfde. Als moslims zich niet willen aanpassen aan onze normen en waarden is de wereld te klein.
Geen leggings is een goed idee voor de hele wereld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:34 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Wel erg haram in die korte broeken.
[ afbeelding ]
Leggings mogen ook al niet dus die warm weer [!] leggings mogen ook al niet..
Ze moeten kunnen doen wat ze willen qua kledingvoorschriften, maar een WK hadden ze nooit mogen hebben om meerdere redenen.
Eisen stellen maakt je een Neo nazi ja, werkelijk koos ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is nou juist het verschil tussen het vrije westen en Qatar. Wij doen dat dus niet, meneer Stormfront.
Dat ligt wel een beetje aan de benen die de legging herbergtquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Geen leggings is een goed idee voor de hele wereld.
Dat was vooral op basis van zijn eerdere postings.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eisen stellen maakt je een Neo nazi ja, werkelijk koos ?
Inderdaad, naar dat soort teringlanden moet je gewoon niet willen gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Syntos het volgende:
Als toerist weet je dan in ieder geval waar je niet meer op vakantie hoeft.
Dat bedacht ik ook. En waarom zijn het meestal ERG lelijke dikke vrouwen die zoiets aantrekken? Dat mensen zich niet schamen voor hun lichaam is prima. Als je zeg 50 kg overgewicht hebt moet je aanvoelen dat een strakke broek niet iets voor jou is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef waht het volgende:
[..]
Geen leggings is een goed idee voor de hele wereld.
Wat een onzin, er wordt nergens verteld dat je ongelovigen mag verkrachten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Thisso het volgende:
[..]
Landen als Qatar moedigen het disrespect tegen de Westerse bevolking aan.
''Petro-dollar states like Saudi Arabia & Qatar whose rulers are supported by the West, are the primary funder of radical Islam in Europe & the rest of the world.''
“because she is French and the French are all sons of whores”, die instelling is Qatar mede verantwoordelijk voor. Evenals onze politici natuurlijk.
Je rukt het uit zijn verband, lekker makkelijk. Denk eens na.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een onzin, er wordt nergens verteld dat je ongelovigen mag verkrachten.
Vertel dan eens duidelijk hoe het zit. Qatar is op geen enkele manier verantwoordelijk voor die verkrachting.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:35 schreef Thisso het volgende:
[..]
Je rukt het uit zijn verband, lekker makkelijk. Denk eens na.
Mmmm al die zwetende mannen in oranje boerka. Ik zou er alleen al heen willen voor de foto'squote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een oranje boerka is denk ik wel een idee.
De user heeft het volgens mij niet over verkrachtingen. Of ik moet het verkeerd hebben gelezenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een onzin, er wordt nergens verteld dat je ongelovigen mag verkrachten.
Mwa, veel toeristen gaan er vanuit dat de verschillen niet zo heftig zijn. Er moet veel meer media aandacht komen hiervoor. Die taak ligt ook bij de instanties waar je een reis gaat boeken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Die zullen dan wel toeristen verliezen.
Mja, wanneer het bij nakijken blijft vind ik dat niet zo'n probleem. Ik kijk ook wanneer ik mensen zie lopen in kleurige klederdracht (bepaalde dorpen) boerka, of volledig in zwarte jurk met hoedje op.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:34 schreef leeell het volgende:
Heel normaal om je in grote islamistische steden gewoon te kleden zoals de locals zich kleden (waar niet eigenlijk).
In cairo lopen met een toeristenoutfit is ook gewoon idioot en kijkt iedereen je na.
Jawel iemand vroeg waarom hij dit bericht plaatste:quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef paddy het volgende:
[..]
De user heeft het volgens mij niet over verkrachtingen. Of ik moet het verkeerd hebben gelezen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef Thisso het volgende:
France: 18 year old French girl gang raped by four Arab immigrants “because she is French and the French are all sons of whores” Link
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |