abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:44:52 #176
256666 leeell
I know you're lonely
pi_140517818
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:41 schreef paddy het volgende:

[..]

Mja, wanneer het bij nakijken blijft vind ik dat niet zo'n probleem. Ik kijk ook wanneer ik mensen zie lopen in kleurige klederdracht (bepaalde dorpen) boerka, of volledig in zwarte jurk met hoedje op.

Van mij mogen ze, maar trekt ook de aandacht en de vraag; hoe hou je dat in vredesnaam vol met 30 graden!! Kijken mogen ze van mij
Als je op bezoek gaat in een ander land heb je je gewoon aan te passen tijdens je verblijf. Als mensen het daar storend of aanstotelijk vinden dat je halfnaakt over straat gaat dan kan je best gewoon lang mouwen dragen. In Nederland zouden we bepaalde culturele trekjes ook niet gewenst vinden, denk aan chinezen die bij elke toeristische hotspot schijten, moeten ze ook niet doen.

Als je halfnaakt in de zon wil liggen ga je maar naar een resort.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_140517877
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jawel iemand vroeg waarom hij dit bericht plaatste:

[..]

MMMmm...doet me aan een interview denken. De vrouw had speciaal voor het interview een hoofddoek op, en nog werd ze lastig gevallen.

Maar het is idd onzin te denken dat er opgeroepen werd om zo met westerse mensen om te gaan. Van wie die idioten het hebben dat westerse vrouwen dat allemaal maar normaal gaan vinden? Tja, kan ik ook geen antwoord op geven. In het asielzoekerscentra dachten ook veel mannen dat alle vrouwen zo het bed in te krijgen waren. Geen idee hoe ze erbij komen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_140517989
Hypocriete tyfuslijers zijn het:
"Ze hebben hun eigen plek waar ze zich kunnen kleden zoals ze willen. Maar wij hebben het recht om naar ziekenhuizen, winkelcentra en en het strand te gaan zonder het te zien", zegt de woordvoerster van reflect your respect.

Maar een burka wegens onze 'open cultuur' niet willen hier; dat is me toch erg!

Het aanpassen gaat altijd maar en kant op...religie is puur vergif.
Whatever...
pi_140518582
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef leeell het volgende:

[..]

Als je op bezoek gaat in een ander land heb je je gewoon aan te passen tijdens je verblijf. Als mensen het daar storend of aanstotelijk vinden dat je halfnaakt over straat gaat dan kan je best gewoon lang mouwen dragen. In Nederland zouden we bepaalde culturele trekjes ook niet gewenst vinden, denk aan chinezen die bij elke toeristische hotspot schijten, moeten ze ook niet doen.

Als je halfnaakt in de zon wil liggen ga je maar naar een resort.
Ik ben een vrouw, en ga niet halfnaakt ergens liggen.

Maar het gaat erom dat veel mensen gewoon geen idee hebben waar ze terecht komen. Dat jij je met veertig graden volledig bedekt moet kleden. Nu staat er alleen dit bijvoorbeeld http://diplomatie.belgium(...)rer=tcm:314-75924-64 Daar heb je niets aan wanneer je een tijd vast moet zitten.

Jij maakt er weer iets anders van trouwens. Jij hebt het over niet nagekeken willen worden. Nou, dat zou mij niets uitmaken als gast. Ik kijk hier mensen ook wel na wanneer ze in mijn ogen iets bijzonders aan hebben. Nagekeken worden vind ik dus geen probleem en te begrijpen. Iemand oppakken omdat die een boerka aanheeft of juist alleen een hemdje aan heeft vind ik vreemd. En uiteraard moet je de wetten van dat land respecteren, maar hoop wel dat ze die zogenaamde geloofswetten (heb het nl nog niet in de koran of bijbel zien staan) ver van hier houden.

Ik heb niet de behoefte hun wetten te veranderen.Snap eigenlijk het nieuws niet zo, want volgens een reisverslag waren deze wetten er in 2012 ook al. Er ligt dus wel een taak weggelegd voor de media en de toeristen organisaties, reisbureaus etc etc . In Qatar kan je bijna alleen tegen betaling naar het strand, maar je mag dan ook wel meteen gebruik maken van alle andere faciliteiten volgens degene die daar geweest is. Toen mocht je dus buiten geen korte broek aan, maar wel een gewoon t shirt. De schouders mochten alleen niet bloot.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  donderdag 29 mei 2014 @ 21:13:27 #180
256666 leeell
I know you're lonely
pi_140518621
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw dus ga niet halfnaakt ergens liggen.

Maar het gaat erom dat veel mensen gewoon geen idee hebben waar ze terecht komen. Dat jij je met veertig graden volledig bedekt moet kleden. Nu staat er alleen dit bijvoorbeeld http://diplomatie.belgium(...)rer=tcm:314-75924-64

Jij maakt er weer iets anders van trouwens. Jij hebt het over niet nagekeken willen worden. Nou, dat zou mij niets uitmaken als gast. Ik kijk hier mensen ook wel na wanneer ze in mijn ogen iets bijzonders aan hebben. Nagekeken worden vind ik dus geen probleem en te begrijpen. Iemand oppakken omdat die een boerka aanheeft of juist alleen een hemdje aan heeft vind ik vreemd. En uiteraard moet je de wetten van dat land respecteren, maar hoop wel dat ze die zogenaamde geloofswetten (heb het nl nog niet in de koran of bijbel zien staan) ver van hier houden.

Ik heb niet de behoefte hun wetten te veranderen.Snap eigenlijk het nieuws niet zo, want volgens een reisverslag waren deze wetten er in 2012 ook al. Er ligt dus wel een taak weggelegd voor de media en de toeristen organisaties, reisbureaus etc etc . In Qatar kan je bijna alleen tegen betaling naar het strand, maar je mag dan ook wel meteen gebruik maken van alle andere faciliteiten volgens degene die daar geweest is. Toen mocht je dus buiten geen korte broek aan, maar wel een gewoon t shirt. De schouders mochten alleen niet bloot.
Kan je vreemd vinden, als je ergens naar toe op reis gaat als GAST in dat land dan dien je te weten waar je terecht komt, hoe je je moet gedragen en hoe je je moet kleden. klaar.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 29 mei 2014 @ 21:14:00 #181
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_140518632
Geen toerisme voor Qatar dus... dat ze lekker wegrotten als ze hun geloof zo graag opdringen. :r
pi_140518707
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef leeell het volgende:

[..]

Kan je vreemd vinden, als je ergens naar toe op reis gaat als GAST in dat land dan dien je te weten waar je terecht komt, hoe je je moet gedragen en hoe je je moet kleden. klaar.
Daarom, taak van reisbureaus, media etc etc etc. Wanneer je er nergens iets over kan vinden hoor je die voorlichting te krijgen.

Vooral de jeugd denkt niet aan dergelijke wetten. Het ene land waar de sharia wetgeving is, is ook weer anders dan het andere. Voor een aantal jaren mocht je bijvoorbeeld in Indonesië op bepaalde plekken nog gewoon naar een bar, waar nu alcohol verboden is
pi_140518765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Daarom, taak van reisbureaus, media etc etc etc. Wanneer je er nergens iets over kan vinden hoor je die voorlichting te krijgen.

Vooral de jeugd denkt niet aan dergelijke wetten. Het ene land waar de sharia wetgeving is, is ook weer anders dan het andere
Jeugd die naar landen als Saoedi Arabië gaan?
pi_140518805
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jeugd die naar landen als Saoedi Arabië gaan?
Kijk je daar van op? Niet iedereen gaat naar Turkije of Spanje op vakantie
pi_140518840
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef paddy het volgende:

[..]

De meeste jongeren gaan niet naar zulke landen op vakantie nee.

De jongeren die wel naar zulke landen gaan, doen dat meestal met een meer culturele visie dan de jongeren die naar Spanje of Turkije gaan.

Deze jongeren zullen dus ook wel de normen en waarden van het land opzoeken waar ze naar op vakantie gaan.
pi_140519001
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De jongeren die wel naar zulke landen gaan, doen dat meestal met een meer culturele visie dan de jongeren die naar Spanje of Turkije gaan.

Deze jongeren zullen dus ook wel de normen en waarden van het land opzoeken waar ze naar op vakantie gaan.
De jongeren van dat reisverslag keken anders vreemd op toen ze in t shirt werden aangehouden omdat ze even moesten pinnen buiten de beachclub. Werden na een hele tijd bellen doorgelaten want wisten niet dat die korte broek niet mocht. Dus nog steeds dezelfde mening. Veel bekendheid geven aan deze wetten in dit soort landen.
pi_140519026
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef paddy het volgende:

[..]

De jongeren van dat reisverslag keken anders vreemd op toen ze in t shirt werden aangehouden omdat ze even moesten pinnen buiten de beachclub. Werden na een hele tijd bellen doorgelaten want wisten niet dat die korte broek niet mocht. Dus nog steeds dezelfde mening. Veel bekendheid geven aan deze wetten in dit soort landen.
Waarom?

Mensen hebben hun eigen verantwoordelijkheid.
pi_140519653
Ik ga voor een broekpak.
pi_140519704
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja.
pi_140523406
Zolang de hoofddoek niet verplicht wordt zie ik het probleem niet zo.. Als je maar wel gewoon een plek hebt waar je kunt zwemmen. Ik neem aan dat je in de malls en auto's wel airco hebt daar dus je krijgt vast geen zonnesteek ervan. :+
Al is het altijd apart om Nederlandse kennissen op facebook met een hoofddoek te zien op vakantie- of werkfoto's in die regio's. :)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:12:36 #191
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_140526506
:')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 30 mei 2014 @ 02:09:39 #192
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_140528781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vond Turkije al behoorlijk vrouw onvriendelijk en unheimisch.
pi_140528914
Qatar regering,erger dan Iran blijkbaar weer. :')
pi_140529047
Ik zie het probleem niet echt. Je bent daar te gast dus pas je je aan.
En voor iedereen die Nederland erbij haalt... Hier mag bijna alles van de staat qua kleding. Dat is de regel van Nederland . Hier dienen de mensen zich aan de regels van hier aan te passen. Dat heeft niks te maken met de regels van qatar.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 07:11:25 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_140529963
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb hier een beetje een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant dien je de gebruiken in een land te respecteren, maar aan de andere kant vind ik dat iedereen zich ook zou moeten mogen kleden zoals hij/zij dat wil.
mja, waar ligt de grens? In NL mag je niet naakt over straat. Alleen op aangewezen plekken mag je in je blootje lopen. Daar trekt NL de grens. Qatar trekt die grens bij geen blote schouders en knieeen.

Koos Vogels, mag je in NL gezichtsbedekking dragen?
pi_140530195
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:14 schreef DemonRage het volgende:
Geen toerisme voor Qatar dus... dat ze lekker wegrotten als ze hun geloof zo graag opdringen. :r
Haha het land zal leegstromen idd. Eigen schuld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')