Ja was een nomadentrip de vrouwen moesten hoofddoekjes dragen om de lokale bevolking niet tegen de borst te stuitenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jordanië?
[..]
Nu nog dit soort topics vermijden en ons je achterlijke reacties besparen.
[..]
Hard aanpakken dat tuig.
[..]
Behalve als je een meisje bent dat een hoofddoek wil dragen op school in Frankrijk.
Ja, maar dat is niet opgelegd door de staat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja was een nomadentrip de vrouwen moesten hoofddoekjes dragen om de lokale bevolking niet tegen de borst te stuiten
We zitten niet in Frankrijk. Ten tweede mag een school zelf zijn regels bepalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Behalve als je een meisje bent dat een hoofddoek wil dragen op school in Frankrijk.
Ik zie in die borden ook niet iets dwangmatigs, of krijg je direct een boete als je er als een tokkie bijloopt daar?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet opgelegd door de staat.
De Burqaria!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef poemojn het volgende:
Dat wordt nog een hele uitdaging voor Bavaria
Dat zal niks afdoen van de doekoe die ze verdienen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef MichaelScott het volgende:
Veel succes met je leegstaande hotels en resorts.
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Volgens mij loop je nu ontzettend hard te janken om niets. Hier mag je geen boerka dragen, heb je gehoord dat mensen in Qatar zich er druk over gingen maken?
Over het feit dat een legging geen broek is heb ik op fok ook al meerdere topics voorbij zien komen, dat Qatar is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Qatar
Eindelijk een land dat die onbeholpen lelijke toeristenkledij in de ban doet, zodat de rest van ons fatsoenlijke mensen zich niet hoeven te ergeren aan al die wanstaltige lichamen in kleine reepjes stof.
Precies.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Over het feit dat een legging geen broek is heb ik op fok ook al meerdere topics voorbij zien komen, dat Qatar is zo gek nog niet.
Hear hear.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Qatar
Eindelijk een land dat die onbeholpen lelijke toeristenkledij in de ban doet, zodat de rest van ons fatsoenlijke mensen zich niet hoeven te ergeren aan al die wanstaltige lichamen in kleine reepjes stof.
Vind je het jammer dat de Gestapo niet meer bestaat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Er is gewoon niks-nada-noppes ergelijker dan van die toeristen in warme landen die zich meteen kleden alsof ze op Tokkie camping #1 staan, of alle kledijregels negeren bij hotels m.b.t. diner en alles. Zo'n algemeen verbod op die schijtkledij lost die ergernis in ieder geval al op. Prima plan.
Die bemoeiden zich helaas niet met kleding, anders wel ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat de Gestapo niet meer bestaat?
Duidelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bemoeiden zich helaas niet met kleding, anders wel ja.
De legging is oorspronkelijk wel een broek, alleen wordt het de laatste jaren als een panty gedragen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Over het feit dat een legging geen broek is heb ik op fok ook al meerdere topics voorbij zien komen, dat Qatar is zo gek nog niet.
Ik heb het met mij pa ook wel eens over gehad. Het lijkt wel of sommige toeristen hun fatsoen thuislaten als ze op vakantie gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Er is gewoon niks-nada-noppes ergelijker dan van die toeristen in warme landen die zich meteen kleden alsof ze op Tokkie camping #1 staan, of alle kledijregels negeren bij hotels m.b.t. diner en alles. Zo'n algemeen verbod op die schijtkledij lost die ergernis in ieder geval al op. Prima plan.
Precies, het is ronduit ergerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:14 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb het met mij pa ook wel eens over gehad. Het lijkt wel of sommige toeristen hun fatsoen thuislaten als ze op vakantie gaan.
Dat noemt men vrijheid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, het is ronduit ergerlijk.
Volgens de OP geldt het ook voor mannen, dus prima.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dat noemt men vrijheid.
In Qatar hebben ze liever vrouwen onderdrukking en het begint bij de kleine dingen.
Maar dan wel met een temperatuur van +40 gradenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens de OP geldt het ook voor mannen, dus prima.
Hoef ik me ook niet meer te ergeren in goede hotels aan mensen die het alsnog wagen in korte broek en t-shirt aan te schuiven. Klinkt steeds beter dat land als vakantiebestemming.
Ja en?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef HarryP het volgende:
[..]
Maar dan wel met een temperatuur van +40 graden
Ja, zeker tijdens diner etc. dat is gewoon normale etiquette. Als je dat niet wilt ga je maar naar Harry's friettent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:24 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dan draag jij graag een lange broek tijdens je vakantie als het 40 graden is?
Trololoquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
Qatar
Nee.quote:
Dan moet dat hotel maar zelf regels opstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan me serieus mateloos ergeren aan mensen die etiquette negeren, zeker in goede hotels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |