Een oranje boerka is denk ik wel een idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef poemojn het volgende:
Dat wordt nog een hele uitdaging voor Bavaria
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe even niet zo dom met zulke misplaatste voorbeelden. Boerka's zijn gezichtsbedekkende kleding, dat kan bedreigend over komen en is derhalve frowned upon. Voor de rest mag je alles dragen.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar genoeg mensen hier in Nederland die precies zó redeneert. Het is fout, eng, blablablabla.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
De boerka als melkkoe in dit topic.
De Nederlandse equivalent van wat ze daar aan het doen zijn, zou bijvoorbeeld zijn om op publieke stranden alle rokken en gewaden die over de knie vallen te verbieden of mannelijke, orthodoxe moslims te verbieden om een jurk te dragen. En dan ben ik nog mild in mijn voorbeelden.
Let wel, van mij mogen ze daar in hun eigen land eisen wat ze willen, mij zien ze er toch niet. Maar ga alsjeblieft geen appels met peren vergelijken en doen alsof wij in Nederland onze gasten en bezoekers hetzelfde behandelen. Want anders dan daarginds behandelen wij die wel met inlevingsvermogen en respect.
Het valt allemaal wel mee hoor. Ze executeren nu ook niet massaal mensen uit het Westen omdat ze een jurkje aan hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat ze straks gaan doen met al die halfnaakte en zwetende supporters? Stadion executie? Zweepslagen warming up? Zou wel een extra dimensie geven aan het WK.
Er zijn zeker mensen die dat zeggen. Toch is er een wezenlijk verschil tussen door autoriteiten opgelegde regels in Qatar en wat Jan met de pet zegt in een kroeg in Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar genoeg mensen hier in Nederland die precies zó redeneert. Het is fout, eng, blablablabla.
Klopt. Maar het roept wel de vraag op ook voor de mensen daar of een WK daar spelen wel zo slim is. Dat je verder in zo een land je wat anders kleed is verder wel te begrijpen voor mij. Maar niet voor de gemiddelde voetbal supporter denk ik die daar straks het WK wil vieren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor. Ze executeren nu ook niet massaal mensen uit het Westen omdat ze een jurkje aan hebben.
Denk het niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:14 schreef SadPanda het volgende:
En als wij hier hoofddoekjes zouden verbieden zou Qatar boos zijn.
Jordanië?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef Elan het volgende:
Daarbij is het bijvoorbeeld in landen als Jordanië al jaren vrij gebruikelijk om als vrouwelijke toeriste een hoofddoekje te dragen
Nu nog dit soort topics vermijden en ons je achterlijke reacties besparen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef imanidiot het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen op vakantie gaan naar zandbakken/moslim landen.
Heb jaren geleden al besloten dat het beter is voor mijn gezondheid om die landen te boycotten.
Heb er niks te zoeken vind de cultuur walgelijk en het volk ook.jeej generaliseren hou er van
Hard aanpakken dat tuig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef Adolecens het volgende:
A British tourist who got drunk on rum and ran naked through a building on Palm Jumeirah has been sentenced to seven months behind bars by the Dubai Court of Misdemeanours.
Behalve als je een meisje bent dat een hoofddoek wil dragen op school in Frankrijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef TC03 het volgende:
Doe even niet zo dom met zulke misplaatste voorbeelden. Boerka's zijn gezichtsbedekkende kleding, dat kan bedreigend over komen en is derhalve frowned upon. Voor de rest mag je alles dragen.
Ja was een nomadentrip de vrouwen moesten hoofddoekjes dragen om de lokale bevolking niet tegen de borst te stuitenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jordanië?
[..]
Nu nog dit soort topics vermijden en ons je achterlijke reacties besparen.
[..]
Hard aanpakken dat tuig.
[..]
Behalve als je een meisje bent dat een hoofddoek wil dragen op school in Frankrijk.
Ja, maar dat is niet opgelegd door de staat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja was een nomadentrip de vrouwen moesten hoofddoekjes dragen om de lokale bevolking niet tegen de borst te stuiten
We zitten niet in Frankrijk. Ten tweede mag een school zelf zijn regels bepalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Behalve als je een meisje bent dat een hoofddoek wil dragen op school in Frankrijk.
Ik zie in die borden ook niet iets dwangmatigs, of krijg je direct een boete als je er als een tokkie bijloopt daar?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet opgelegd door de staat.
De Burqaria!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef poemojn het volgende:
Dat wordt nog een hele uitdaging voor Bavaria
Dat zal niks afdoen van de doekoe die ze verdienen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef MichaelScott het volgende:
Veel succes met je leegstaande hotels en resorts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |