SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Kun je niet aangeven dat je niet zeker weet dat je op tijd bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
moet naar onbekend terrein alleen voor die rijles en daarna haasten naar werk dus zit beetje in tijdsnood en argh wat een gedoe
nee gewoon de zwartequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh en grote zak M&M's, nice! Ben jaloers. De blauwe?
Ja heb ik ook gedaan maar vind het toch wel vervelend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven dat je niet zeker weet dat je op tijd bent?
Beter dan te laat komen.
Alcohol en mooi weer. Maar denk ook een beetje vermoeidheid, ben die dag (dat het ziek zijn begon) pas om 07:00 gaan slapen en met een hoop drama voorafquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt dat door de drugs?
Maar goed om te horen
Ik snap deze feelings.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan maar vind het toch wel vervelend.
hmm vervelendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alcohol en mooi weer. Maar denk ook een beetje vermoeidheid, ben die dag (dat het ziek zijn begon) pas om 07:00 gaan slapen en met een hoop drama vooraf
Die zijn ook wel lekker. Eigenlijk lust ik ze allemaal welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon de zwarte
vind die lekkerste
bedankt cachiequote:
kut tijdenquote:
klopt heb bijna elke keer die shift nu en vrijdag 7-16quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm vervelend
wel goed dat het nu weer goed gaat
echt net voor middag eten en net na avondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt heb bijna elke keer die shift nu en vrijdag 7-16
word lauw word lauw word lauw
drank moet je dan ook per fles doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Koud blikje cola en een jointje, vind ik echt 100x beter dan een glas drank
Waarom elke dag joint?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk ga de komende tijd geen druppel alcohol meer drinken. Zo vaak gedaan (hele tijd niet drinken), ik blow ook elke dag en ik heb mijn joint sowieso 100x liever dan een glas drank. Drank boeit me niet zoveel
Helleu, ONZ niet gezellig?quote:
hoi schatjequote:
moet ik ook officieel mja ben altijd 6.59 aanwezig mooi zatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
echt net voor middag eten en net na avond
7-16 kon ik vorig jaar soms echt om huilenwij hadden dan vaak 7-17 en moest je daar om 6.45 al zijn huil
Als hij je een zakjes laat zien dan zal ik letten op de hoeveelheid, hoe het eruit ziet.. dus of ze er veel blaadjes en takjes in zitten en of het een beetje compacte wiet is of dat het heel erg los in het zakje ligt in allemaal stukjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Hee, als de coffeeshop meneer zegt "Kies maar zakje![]()
" waar let je dan op? Ik doe altijd maar wat?
hoi sofje. alles goed?quote:
Life's a bitch and then you die,quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you die,
So fuck the world and lets get high!!!1
Ah, dit is fine tuning.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij je een zakjes laat zien dan zal ik letten op de hoeveelheid, hoe het eruit ziet.. dus of ze er veel blaadjes en takjes in zitten en of het een beetje compacte wiet is of dat het heel erg los in het zakje ligt in allemaal stukjes
Slechte gewoontequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
dag fokit dacht even dat je ban had daarstraks bijna hartaanval begrijp je wel
Jawel maar rustig en ik vind het hier ook wel gezellig eigenlijkquote:
Je blowt toch omdat je het zelf wilt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slechte gewoonte+ Ik ga met heel veel blowende mensen om. Slecht excuus weet ik haha, zodra ik een eigen huisje heb ga ik ook wel stukken minderen. Eigenlijk in September al wanneer ik naar school ga, dan gaat school natuurlijk voor!
ja bij mij werden ze dan boos. ook al waren ze dat altijd wel op mij leek hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ik ook officieel mja ben altijd 6.59 aanwezig mooi zat
Sorry zie nu dat het een beetje rare spelling isquote:
dan kunnen ze de kanker krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja bij mij werden ze dan boos. ook al waren ze dat altijd wel op mij leek het
achja, nu veel beter
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin vroeg ooit aan mij hoe het voelde om high te zien. Ik snapte de vraag niet en dacht dat ze vroeg "hoe voelt het om een haai te zijn?".
Snapte geen kut waarom ze dat aan mij vroeg maar ik zei 'blubblub'.
Tering, toen moesten we echt vet hard lachen![]()
![]()
Daarom zeg ik slecht excuusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blowt toch omdat je het zelf wilt?
Je klinkt nu alsof je blowt omdat andere ook blowen.
Ohja, daar bedoelde ik ook niks mee. Bedoel dat ik alleen let of het beetje één geheeltje is en verder eigenlijk niks. Denk ook niet dat ík verschil of iets zou merken..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry zie nu dat het een beetje rare spelling isSnel getypt maar je snapt hem wel denk ik
HAHAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin vroeg ooit aan mij hoe het voelde om high te zien. Ik snapte de vraag niet en dacht dat ze vroeg "hoe voelt het om een haai te zijn?".
![]()
Waarom heb je niks tegen je baas gezegdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kunnen ze de kanker krijgen
kut werk
van wiet word je niet high, kinder drugs, toeristenshitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
![]()
ja ben beetje droog nuquote:
ben je vaak high crackquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you die,
So fuck the world and lets get high!!!1
Steenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van wiet word je niet high, kinder drugs, toeristenshit
~steen
wat deed ie danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
dag fokit dacht even dat je ban had daarstraks bijna hartaanval begrijp je wel
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ben beetje droog nu
beetje voor me uit te staren
geen zin om goed zinnen te typen ook
sorry alvast daarvoor
met jou?
hij is wel debiel maar hij heeft wel gelijk dat wiet fucking overrated isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Steen.
Zag 'm ooit hierzo in de supermarkt.. Fucking PAMPERS kopen voor zn babylief. Super raar beeld
Ik weet niet wat het was. Kijk, dat streepje was gewoon in.. maar crack? Geen idee wat mn filosofie daarachter was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je vaak high crack
of vond je het gewoon een leuke naam zo
ah chill eigen huis]welke opleiding? en waarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slechte gewoonte+ Ik ga met heel veel blowende mensen om. Slecht excuus weet ik haha, zodra ik een eigen huisje heb ga ik ook wel stukken minderen. Eigenlijk in September al wanneer ik naar school ga, dan gaat school natuurlijk voor!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Waarom overrated? Is toch per persoon verschillendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is wel debiel maar hij heeft wel gelijk dat wiet fucking overrated is
Ik ga zorg en welzijn doen, gewoon hier in Emmenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ah chill eigen huis]welke opleiding? en waar
wanneer ga je ontslag nemen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kunnen ze de kanker krijgen
kut werk
Nee hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zorg en welzijn doen, gewoon hier in Emmen17 Juni heb ik een avond daar, krijg ik boekenlijst etc.
die hele wietcultuur is debielquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom overrated? Is toch per persoon verschillend
neem geen ontslag wil ontslagen worden krijg ik geldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer ga je ontslag nemen?
wel op tijd doen want je moet nog maand door werken
JA EH UITKIJKEN DAMEquote:
snap dat niet hoor,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die hele wietcultuur is debiel
420 blaze it yolo
[ afbeelding ]
fucking high xd xd
die mensen moeten echt weg
Gewoondquote:
Hallo VAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die hele wietcultuur is debiel
420 blaze it yolo
[ afbeelding ]
fucking high xd xd
die mensen moeten echt weg
doe je vaak drugs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was. Kijk, dat streepje was gewoon in.. maar crack? Geen idee wat mn filosofie daarachter was.
Waar in Emmen woon je?quote:
heyyyy fokkie heeft ook in emmen gewoondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zorg en welzijn doen, gewoon hier in Emmen17 Juni heb ik een avond daar, krijg ik boekenlijst etc.
Wat is vaakquote:
heb je al een plan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
neem geen ontslag wil ontslagen worden krijg ik geld
Wij zouden ook nog keer blowtje doen samenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is vaak. Vind zelf van niet
. 1x in de twee weken wiet roken ofzo?
Misschien nog minder
.
Eerst veeeeeeeel minder maar toen moest ik nog voorgedraaide kopen.
nee ik word vanzelf wel keer ontslagen denk ik hoe ik er bij loop.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je al een plan?
plas over een klant heen
wel filmen
doe je ook crack?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is vaak. Vind zelf van niet
. 1x in de twee weken wiet roken ofzo?
Misschien nog minder
.
Eerst veeeeeeeel minder maar toen moest ik nog voorgedraaide kopen.
Of buiten, ook niet chill. Of het moet balkon zijn.. dat kan dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
word je er ook nog uitgezet ook
kut hmh
waarom moest je lachen?quote:
hoe loop je erbij dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik word vanzelf wel keer ontslagen denk ik hoe ik er bij loop.
en dan krijg ik vrije dagen uitbetaald heb er ziek veel en nog meer geld
14-18quote:
Dan wordt het een slaapfeestje. In ieder geval, ik doe dan niks meer. Just so you know. Ja, lachen.. vragen of je cola voor me wil pakken of een ijsjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zouden ook nog keer blowtje doen samen
tis opzich wel leuk als je al vrij erg dronken bent, maar buiten dat is het echt saai buiten thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of buiten, ook niet chill. Of het moet balkon zijn.. dat kan dan weer wel.
??quote:
Kindjes hoop ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
heyyyy fokkie heeft ook in emmen gewoond
leuk hoor, voor wie ga je zorgen?
leeft jimbo nog?quote:
Ik denk dat ik dan moet overgeven. Tenminste, het is me twee keer overkomen dat ik dronken was en ging blowen en beide keer ging niet goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis opzich wel leuk als je al vrij erg dronken bent, maar buiten dat is het echt saai buiten thuis
ja "helemaal para brother".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe loop je erbij dan?
en waarom krijg je die uit betaald
awh liefquote:
Haha Parc Sandurquote:
Merkte vorige keer niks er van :Squote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zouden ook nog keer blowtje doen samen
o ik nooit. ik word alleen nog debielerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan moet overgeven. Tenminste, het is me twee keer overkomen dat ik dronken was en ging blowen en beide keer ging niet goed.
Rietlanden is al stukken beter idd. Enige mooie aan Parc Sandur is eten halen bij de winkel op Zondag als je brak bent. Ik woonde er maar één straat vanaf, dat was wel ideaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha Parc Sandur![]()
Vreselijk![]()
Dat is gewoon wonen op een vakantiepark![]()
Rietlanden
Ja, ga je me er nog een keer op wijzen dat ik ben afgezet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merkte vorige keer niks er van :S
omdat hij door iedereen vbl'er aanbid wordt lijkt het welquote:
Ik ook niet. Deed dan ook niet mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merkte vorige keer niks er van :S
raarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja "helemaal para brother".
geen idee, is regel hier als je eruit moet zonder dat je iets heel debiels doet.
Ja zeker, en opzich kon je er wel leuk poolen enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rietlanden is al stukken beter idd. Enige mooie aan Parc Sandur is eten halen bij de winkel op Zondag als je brak bent. Ik woonde er maar één straat vanaf, dat was wel ideaal
u wot m8.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Behalve aansteken want dat kan onze Fokkie nog niet.
lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu heb ik de Subway enz gewoon om de hoek. Nog beter
Ja, nu is het genoeg. doei.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deed dan ook niet mee.
ik snapte je para brother nietquote:
Echt vies duur en zo kleinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker, en opzich kon je er wel leuk poolen enzo.
Dat zwembad ook![]()
Valt wel meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hij door iedereen vbl'er aanbid wordt lijkt het wel
vooral typisch heeft hier een handje van
Die aanstekers waren gewoon leeg, windkracht 20quote:
elke dag top 10 tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat ik weer in de top 100 sta vandaag![]()
Ja, of even zorgen dat je uit de wind staat héquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die aanstekers waren gewoon leeg, windkracht 20
Dan krijgt niemand hem aan
ik weet niet hoe het moetquote:
Ow, wist niet dat je dat al wistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ga je me er nog een keer op wijzen dat ik ben afgezet?
Hehe, als een babytjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deed dan ook niet mee.
Ja toen kwam jij er voor staan met je lange lichaam, toen ging het goed inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, of even zorgen dat je uit de wind staat hé
Ben ik niet meer bang voor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat ik weer in de top 100 sta vandaag![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toen kwam jij er voor staan met je lange lichaam, toen ging het goed inderdaad.
Meerdere keren zelfs die avond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Haha, Kaneel.. dat was jij toch "Kom achter het muurtje staan, dan staan we uit de wind!! D:D:D:D:D Oh.. of toch niet"
Ja dat heb ik dus vandaagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben ik niet meer bang voor tegenwoordig.
Gister bijna 200 posts en ik deed niet eens mijn best.
Ik een andere aansteker kopen voor 2.50!!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Haha, Kaneel.. dat was jij toch "Kom achter het muurtje staan, dan staan we uit de wind!! D:D:D:D:D Oh.. of toch niet"
Gewoon wachten tot Sinterklaasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
ik heb al paar keer geprobeerd om abo's te geven
maar weet nie thoe het moet
sinterklaas?quote:
hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meerdere keren zelfs die avond.
En iedere keer zat ik fout.
HAHA, ohja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik een andere aansteker kopen voor 2.50!!!!!
Wat is dat?quote:
Jaaaaa.quote:
Ja, toen gaf ik jullie allemaal abo tochquote:
sorryquote:
quote:
Tosti is voer wat altijd kan/magquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef supersof het volgende:
zal ik tosti eten?
heb nog geen avond eten op
oh ja ik wist niet dat je dat weer ging doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, toen gaf ik jullie allemaal abo toch
Nu alweer vergeten
Tsja, ik rook niet, en een druggie ben ik nou ook weer nietquote:
ik had er vroeger 1 met tupac.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Ik had er een met een feniks. Gvd, ben ik kwijt.
jc wanneer gaan we drinken?quote:
oke ik ga er even een makenquote:
Altijd spullen kwijtraken met verhuizen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had er vroeger 1 met tupac.
maar is kwijtgeraakt toen ik ging samenwonen
kut leef
Hahaquote:
Nee, dat gaat niet. Na 6 juni ben ik pas weer beschikbaar (for realquote:
Roep maar.quote:
nee emmen is te ver wegquote:
is te laatquote:
Das over paar dagen alquote:
Hoe duur?quote:
Dan is m'n oma jarig.quote:
Die reden ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
WELKE DEBIEL HEEFT INSO EEN BAN GEGEGEVENE"PFJBGLKEd
fjbefjkde
loop naar de hel
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
fjbefjkde
loop naar de hel
Ja verdomme ezeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Na 6 juni ben ik pas weer beschikbaar (for real)
Oh wel met Krek hequote:
wat is de redenquote:
tot wanneer is dat ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
is te laat
dan is treinkaartje verlopen
wtf waarvoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
fjbefjkde
loop naar de hel
Dat was een grapjequote:
38 euroquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een grapje![]()
Maar hoe duur is dat concert?
Over een maand duurt nog zo lang
heb er een tot 8 juniquote:
Ohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
38 euro. Maar tchock ging ook nog kijken of ie dan kan want zn vader wordt dan 50
....
Hoe kom je daar aanquote:
Huh, jawel. Je vroeg of tchock nooit mee ging naar concerten toen zei ik jawel maar veel ook andere muzieksmaak en dan nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhJa dat is ook wel speciaal natuurlijk
![]()
Maar je zei dat hij niet ging omdat het zijn muzieksmaak niet was?
niet = half.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan
[..]
Huh, jawel. Je vroeg of tchock nooit mee ging naar concerten toen zei ik jawel maar veel ook andere muzieksmaak en dan niet.
Maar dat ging niet over Jack White
Ohh okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan
[..]
Huh, jawel. Je vroeg of tchock nooit mee ging naar concerten toen zei ik jawel maar veel ook andere muzieksmaak en dan niet.
Oh, nee dat zou die nog laten weten. Maar hij heef tentamens nu dus die heeft nu geen tijd om daar over na te denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh oke
Ja ik refereerde eigenlijk naar Jack White
Ik kan wel hoor. Ze gaat het toch niet vieren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Maar eh, dat je oma jarig is dat betekent dat je niet kan of wat betekent dat Fera
lang geleden gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan
[..]
Oh! Okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel hoor. Ze gaat het toch niet vieren.
Oogafwijking?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij je rijbewijs niet toevallig Fokkie?
is dat niet raar als ik in mijn eentje komquote:
Wanneer weet je het zeker dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Wacht, 7e is wel onder voorbehoud bij mij.. In mijn planning lever ik mn scirptie de 6e in (of eerder) maar het moet officeel voor de 10e.
Ja, ik ben wel in, tuurlijkquote:
ligt er waarschijnlijk aan hoe laat je aankomtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat niet raar als ik in mijn eentje kom
wanneer is dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ligt er waarschijnlijk aan hoe laat je aankomt
Prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die week.. maandag ofzo vóór dat weekend.
Drukke gurl dezequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die week.. maandag ofzo vóór dat weekend.
aankomende donderdag tot en met zondag alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer is dat?
ik kom wel met lr en flip
Ja, ik moet mn verstandskiezen al vet lang laten trekken en dat MOET op een donderdag want stage. Maar heb godverdomme ieder weekend iets!quote:
ooooohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
aankomende donderdag tot en met zondag al
7e meet? Onder voorbehoud hoe het met mn scirptie gaat.. maar volgens mijn planning is ie dan ingeleverd.quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet mn verstandskiezen al vet lang laten trekken en dat MOET op een donderdag want stage. Maar heb godverdomme ieder weekend iets!
Nee, dat ga ik niet doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh noestoch niet die donderdag voor 7 juni?
Dan kan je beter nog rustig aan doen hoor
woont er niet gaat er wel heen zei ze hier vanochtendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oooooh
hmmm
komt flip?
zij woont daar toch?
Stel nog maar paar weken uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet doen
Maar ik wil een donderdag doen waarbij ik vrijdag + zaterdag + eigenlijk zondag niks te doen heb. MAARJA
woooow echtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
woont er niet gaat er wel heen zei ze hier vanochtend
Ja, maar niet te langquote:
Ik dacht dat ik 7de al andere meet had, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
7e meet? Onder voorbehoud hoe het met mn scirptie gaat.. maar volgens mijn planning is ie dan ingeleverd.
Uhu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet te lang. Zitten gaatjes in en straks trekken ze door
. Wil er van af
. Heb ik dat gehad
Denk 't nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 7de al andere meet had, eigenlijk.
Feer? Hadden wij 7de andere meet?
Nee joh, maar kan ook niet dat weekend want de 6e komen mn oudersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Naja als het niet anders kan dan kan het niet anders.
En als je echt maandenlang niet kan daarna![]()
Dan moet je gewoon voor dat weekend dat plannen. Jammer maar die dingen gaan voor
Was dat niet de 28e?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 7de al andere meet had, eigenlijk.
Feer? Hadden wij 7de andere meet?
Goed danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, maar kan ook niet dat weekend want de 6e komen mn ouders
Het is de 28e, mijn geheugen werkt prima.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is de 28e, mijn geheugen werkt prima.
En nee, ik heb geen agenda.
haha sukkels, je hebt super mooie met hartjes en bloemetjes en alles!quote:
Ik heb sinds mijn 12de een agenda, en ik heb hem nog nooit goed gebruikt.quote:
met wie gaat ze?quote:
Hoezo?quote:
Slecht slecht.. En ik heb ook google agenda hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn 12de een agenda, en ik heb hem nog nooit goed gebruikt.
Ik kan dat niet
Nu alles in m`n mobiele agenda met reminders en alles
En dan nog die afspraken soms vergeten
jullie verpesten le topic om een meet te organiseren waar bepaalde mensen heen gaanquote:
Ik koop weer een agenda als ik naar school ga. Ik heb 'm nu niet nodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
haha sukkels, je hebt super mooie met hartjes en bloemetjes en alles!
Nou verpesten is ook wl groot woord.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jullie verpesten le topic om een meet te organiseren waar bepaalde mensen heen gaan
kan je beter in wa groep doen
Met bloemetjes en hartjes!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik koop weer een agenda als ik naar school ga. Ik heb 'm nu niet nodig.
Nee. Met bloed en schedels.quote:
nou vind ik welquote:
Fokkie en Sukkequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tegenwoordig moet ik ook soms sherlocken op KS.
Maar dan kom ik in OUD. Het is kennelijk KeizerSnede.
Zoiets heb ik ook met JCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tegenwoordig moet ik ook soms sherlocken op KS.
Maar dan kom ik in OUD. Het is kennelijk KeizerSnede.
Crack een voetballer?quote:
Wel grappig altijd.quote:
Echt? :Squote:
Nouja, dit seizoen gedegradeerd he? Zal je komend jaar minder last van hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook met JC
Is ook van Roda JC
Ik moest aan Inso denken tijdens CL-finale met Sosaquote:
quote:
Nou, volgens mij heet ie niet echt crack maar noemen ze hem op fok zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt? :S
[..]
Nouja, dit seizoen gedegradeerd he? Zal je komend jaar minder last van hebben.
Ja, hahaquote:
Krekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, volgens mij heet ie niet echt crack maar noemen ze hem op fok zo
[..]
Ja, haha.
Ik denk dat je dan Krek bedoelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, volgens mij heet ie niet echt crack maar noemen ze hem op fok zo
[..]
Ja, haha.
Oh, daarom dmt ie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
waarom is niemand aan het strijden voor inso????
Waar is die?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
elan help mequote:
hij heeft een onterechte banquote:
Ben mobielquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
hij maakte een grapje maar het werd serieus genomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan dan?
wifi nog steeds kapot daar?quote:
Wat voor grapje,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
hij maakte een grapje maar het werd serieus genomen
Kut Krekquote:
Echt, wie ben jij om te bepalen wat onterecht is en wat nietquote:
He Kano, druk aan het werk zie ik?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt, wie ben jij om te bepalen wat onterecht is en wat niet
Je penerpic is bij mij binnen gekomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut Krek
Eerst huilen dat ik niet reageer om vervolgens mijn berichtjes te lezen en ze te negeren
Ik ben sof.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat worden ze dus welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]Bans worden niet besproken.[/warning]
Hele dag al. Vrolijk meegelezen en gepost enzo. Naar aanleiding van jou kritiek.quote:
Als de reden die hij zelf opgeeft echt de reden is zijn jullie trieste moderators.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jouwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hele dag al. Vrolijk meegelezen en gepost enzo. Naar aanleiding van jou kritiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |