SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Zo heel af en toe moet het kunnen toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te laat. Maarja, geeft niet. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen alles!
Nou eh, nee eigenlijk niet hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe moet het kunnen toch?
Leedvermaak is het beste vermaak!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij geniet van vallende kinderen dus :s ja ik kijk hem nu
Te laat om je aan je sig te houden?quote:
Mja, ik weet niet wat je allemaal geleerd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou eh, nee eigenlijk niet he. Maarja, dat is ook weer niet realistisch
Eet dan wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
echt kei weinig gegeten vandaag, dat wordt weer afvallen komende tijd ben ik bang
Is afvallen erg dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
echt kei weinig gegeten vandaag, dat wordt weer afvallen komende tijd ben ik bang
hongergevoel is totaal weg laatste wekenquote:
Mja, ligt beetje aan jezelf ook. Maar vond deze wel jammer, had 'm kunnen hebben denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat je allemaal geleerd is natuurlijk.
Maar dacht dat het niet supererg was als het eens gebeurde.
Maar jij weet beste
79-80 kg bij 1:85 kom niet haten makkerquote:
zelfde gewicht 7 cm langer ;_;quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
79-80 kg bij 1:85 kom niet haten makker
Waar en hoe laat?quote:
magere lat!quote:
Huh nu al toch?quote:
Ah, lekkkerrrquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh nu al toch?
Heb morgen vrij om relaxt de verhuizing af te ronden. Donderdag/vrijdag fietsen in limburg
je gaat toch niet naar limburg verhuizen mag ik hopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh nu al toch?
Heb morgen vrij om relaxt de verhuizing af te ronden. Donderdag/vrijdag fietsen in limburg
Zeker klote. Maar ja, misschien af en toe jezelf dwingen. Of eet iets wat heeeel lekker is, waar je niet per se honger voor hoeft te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hongergevoel is totaal weg laatste weken
fucked up g
Weet je ook waar het aan lag?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ligt beetje aan jezelf ook. Maar vond deze wel jammer, had 'm kunnen hebben denk ik.
Snoep, ijs, koek, chipsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker klote. Maar ja, misschien af en toe jezelf dwingen. Of eet iets wat heeeel lekker is, waar je niet per se honger voor hoeft te hebben.
Mijn slaapkamer? Tijd wanneer je hier bent?quote:
Ja, précies. Te veel honger en geen eten bij en toen trein vertraging en allesquote:
Zeker. Heb er zin in!quote:
Nee hoor, hemelsbreed 1. km.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je gaat toch niet naar limburg verhuizen mag ik hopen
Chocola.quote:
Ik zal proberen er vandaag nog te zijn, spring meteen op de fiets. Welke provincie moet ik heen fietsen? Ben wel even onderweg vrees ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer? Tijd wanneer je hier bent?
Noord holland woon ik. Nabij Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal proberen er vandaag nog te zijn, spring meteen op de fiets. Welke provincie moet ik heen fietsen? Ben wel even onderweg vrees ik
Ah oké. Duurt wel een dag denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Noord holland woon ik. Nabij Amsterdam.
verklaard een hoopquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Word je dik van.quote:
Wat heb je gehad dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb daarom.nog steeds kater van zaterdag
Awwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, précies. Te veel honger en geen eten bij en toen trein vertraging en alles.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Chocola.
Slachtoffer geworden van een grote doos Merci.
Al jaren geen ijs meer op eigenlijkquote:
Waar woon jij dan?quote:
Hoezo?quote:
jij bent mijn vriendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarvan aktequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:10 schreef Crack_ het volgende:
WHEN WE COLLIDE WE COME TOGETHER
IF WE DONT WE WILL ALWAYS BE APART
WHEN YOU HIT ME, HIT ME HARD
Jij bent een westfries.die bang is voor crewmeetsquote:
Ik koop regelmatig ijsjes maar ik deel bijna alles uit aan huisgenoten en vriendenquote:
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Ik heb vaak iets van een liga ofzo in mijn tas zitten voor dat soort gevallen
[..]
RIP aan de nabestaanden.
[..]
Al jaren geen ijs meer op eigenlijk
Heb ik ook opgegeten.quote:
ik ben geen crew meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een westfries.die bang is voor crewmeets
Zal ik aan denken als ik je ooit eens tegenkom. Falcon punch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:10 schreef Crack_ het volgende:
WHEN WE COLLIDE WE COME TOGETHER
IF WE DONT WE WILL ALWAYS BE APART
WHEN YOU HIT ME, HIT ME HARD
fokkers meetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent een westfries.die bang is voor crewmeets
Ah ja dan snap ik wel dat je gaar bent nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
paddos en een hoop x
en 12 uur slaap in drie nachten
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik wel dat je gaar bent nuIk ga hopelijk volgend weekend weer aan de pilletjes
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Want honger is echt mijn grootste trigger
.
Wat wel fucking nice is, want eerst was het honger + gewoonte + stress. Nu vooral honger en die andere twee steeds en steeds minder HOAHAOAHOAO.
Fattyquote:
Klopt.quote:
157 km vanaf a'dam. 5.5 uur fietsen.quote:
Waarom zou je dat niet doen?quote:
Ik blow wel veel ja maar andere drugs doe ik niet vaak hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij doet ook weinig anders dan drugs gebruiken hé?
5.5 uur fietsenquote:
Oh ik red dat wel binnen 5.5 uur.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5.5 uur fietsenNooit een keer haha! Ik ben echt wel 30 uur onderweg minstens haha
Gekkigheid joh.quote:
Ah, okay.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik blow wel veel ja maar andere drugs doe ik niet vaak hoor
welkequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik wel dat je gaar bent nuIk ga hopelijk volgend weekend weer aan de pilletjes
Heel je bed stinkt nu!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar lig film te kijken dus even wachten
Klopt. Maar ik verlies bloed, dus ik mag dat.quote:
Maakt weinig uit of ik stoned ben of niet.. Ik ken mezelf en ik deed er altijd 25 minuten over om 10 kilometer te fietsen (dat was toen ik nog niet blowde en dat elke dag fietste)quote:
HAHAHA VERLIEZER!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik verlies bloed, dus ik mag dat.
nette tijd tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt weinig uit of ik stoned ben of niet.. Ik ken mezelf en ik deed er altijd 25 minuten over om 10 kilometer te fietsen (dat was toen ik nog niet blowde en dat elke dag fietste)
Racefiets heb ik he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt weinig uit of ik stoned ben of niet.. Ik ken mezelf en ik deed er altijd 25 minuten over om 10 kilometer te fietsen (dat was toen ik nog niet blowde en dat elke dag fietste)
Ik vind andere drugs wel leuk maar het is nog leuker als ik het maar 2x per jaar doequote:
Ja geen idee, xtc maar welke? Mijn vriend moet wat regelen. Ik kon niks fiksen verdommequote:
doe sossaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja geen idee, xtc maar welke? Mijn vriend moet wat regelen. Ik kon niks fiksen verdomme
Hmm ja dan zal ik het ook een stuk sneller kunnen denk ik. Maar ook dan vind ik 5½ uur wel erg snel.. Dan zal ik zeggen voor mezelf 8 uurtjesquote:
haal bitcoinsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind andere drugs wel leuk maar het is nog leuker als ik het maar 2x per jaar doe
[..]
Ja geen idee, xtc maar welke? Mijn vriend moet wat regelen. Ik kon niks fiksen verdomme
Elke maand weer.quote:
Nog steeds zo trouwensquote:
Je vetcellen blijven gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke maand weer.
Ik was ook vet verloren.Dus eigenlijk moet ik nu geen chocola meer eten.
Lekker een uur in de wind meurenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Vooral met mooi weer, lekker door fietsen. Heerlijk
Nou ja, ik heb verder weinig gegeten, dus ik denk dat de schade mee valt. Verder alleen een smoothie, twee crackers en avondeten.quote:
quote:
FOK!ken tot het einde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Help, ik kan alleen op google.nl en forum.fok.nl en de rest van mn pagina's laden allemaal niet. Hoe kan dit en wat moet ik doen
Als ik in de winter fiets en ik ga stilstaan (naar mijn werk ga ik met een pontje) sta ik te bibberen terwijl ik daar max 10-15 min stilstaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
In de zomer zweet ik veel minder op de fiets dan in de winter. Als ik met een hemdje aan fiets dan zweet ik echt niet hoor, maar als ik een dikke jas en alles aan heb dan wel
Het was lekker., Ik was veraangenamend verrast.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel veel aardappel in verhouding. Beter wel.
Eet smakelijk Mikey, een uur geleden dan wel
Zit je nu op je eigen internet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Help, ik kan alleen op google.nl en forum.fok.nl en de rest van mn pagina's laden allemaal niet. Hoe kan dit en wat moet ik doen
Straks doet iemand het wel.quote:
Dan verdienen ze het. Want dan ben je achterlijk als een baviaan.quote:
Ik verwacht ook niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om het te posten. Toch gebeurd het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verwacht toch niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om dat te doen
Flush je dns eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand helpen?Ik kan namelijk ook niet zelf zoeken wat ik moet doen want de pagina's doen het dus niet
![]()
ja! En andere pagina's laden gewoon niet. Als in: ze springen METEEN over op "deze pagina kan niet worden weergegeven blablabla"':'(quote:
Kan slechte verbinding zijn tijdelijk. Probeer even te reconnecten. Meestal is het dan over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand helpen?Ik kan namelijk ook niet zelf zoeken wat ik moet doen want de pagina's doen het dus niet
![]()
gebeurtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om het te posten. Toch gebeurd het.
Nee, want google.nl en forum.fok.nl doen het gewoon normaal. Niks langzaam laden gewoon, dood en dood normaal terwijl andere pagina's nog geen eens ladenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan slechte verbinding zijn tijdelijk. Probeer even te reconnecten. Meestal is het dan over.
Cash legenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja! En andere pagina's laden gewoon niet. Als in: ze springen METEEN over op "deze pagina kan niet worden weergegeven blablabla"':'(
Thanks.quote:
BAM! Thanksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
command prompt --> ipconfig /flushdns
Je kan toch gewoon switchen tussen metro en oldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Vind het al heel wat waar ik dat zwarte schermpje kan vinden.. want windows 8
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon switchen tussen metro en old
Gewoon je nagels lakken. Als Ronaldo het mag kan jij het ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt stoppen met nagelbijten. Kreeg vandaag op het werk allesreiniger tussen mn nagels.
fucking pijn
ik heb al uggs meer vrouwelijkheid kan ik niet handlenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je nagels lakken. Als Ronaldo het mag kan jij het ook.
Je kunt al die knoppen toch gewoon met een snelkoppeling op je bureaublad zetten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet he![]()
Oh, ja dan. Maar ik weet hoe windows 8 werkt. Soms alleen zoeken.. maar voor de restquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt al die knoppen toch gewoon met een snelkoppeling op je bureaublad zetten?
Heb ik iig bij mijn ouders gedaan.
zoeken is juist vrij makkelijk met windows 8 imoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dan. Maar ik weet hoe windows 8 werkt. Soms alleen zoeken.. maar voor de rest. En dat zoeken is echt nog maar zelden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoeken is juist vrij makkelijk met windows 8 imo
sowieso snap ik de haat niet zo
hoeft nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je kunt alles in dat balkje in voeren
. Maarja, dan is het meer dat ik er achter moet komen dat je dan 'cmd' moet in typen
![]()
.
En ik ook niet.. ja, het is wennen.. maar als je eenmaal gewend bent
Dat doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeft niet
gewoon windowsknop en dan intikken wat je zoekt
serieus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb al uggs meer vrouwelijkheid kan ik niet handlen
Wowww, je zit ook al écht in een verzorgingshuis?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Dat was een slecht plan, saai in de woonkamer
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wowww, je zit ook al écht in een verzorgingshuis?!
Hahaha kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
Meest trieste van een t verzorgingshuis he, de fucking algemene woonkamer
Ik wist nog geen eens dat je in Engeland woonde, laat staat dat je Uggs zou hebben.quote:
uggsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist nog geen eens dat je in Engeland woonde, laat staat dat je Uggs zou hebben.
Haha. Dat was echt de shit toen ik jong was.quote:
[/quote]quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter dan dit: http://geboortedaghit.nl/25091989
[quote]Op dinsdag 27 mei 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://geboortedaghit.nl/14101994
dit is erger
Dat is beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oude man komt voorbij
http://geboortedaghit.nl/10011986
Dat is best een bazennummerquote:
ik weet niet of er een nummer met mijn naam isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat er een hit was op mn geboortedag met míjn naam. Helaas is er überhaupt maar een liedje waar mijn naam soort van voorkomt. Het nummer heet "Abrikozen Maartje" en in de tekst staat niks.
Wtf, abrikozen maartje, wat is dát dan voor titel
Hoe heette je, pieter-jan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet of er een nummer met mijn naam is
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat er een hit was op mn geboortedag met míjn naam. Helaas is er überhaupt maar een liedje waar mijn naam soort van voorkomt. Het nummer heet "Abrikozen Maartje" en in de tekst staat niks.
ken het ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Jullie hebben allemaal liedjes die ik wel kenKen liedje van mijn geboortedag echt niet
mijn naam schrijven ze geregeld met een streepje ertussen.quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
windows 8.1 update 1, dan heb je weer redelijk een startmenuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet he![]()
mijn naam is gelukkig moeilijk fout te schrijven op zn engelsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn naam schrijven ze geregeld met een streepje ertussen.
vind ik op zich niet zo erg, maar als je eerst zelf een mail tikt met je eigen naam eronder en dan een reply krijgt met een streepje ertussen, dan kan ik ze echt wat aandoen
alsof ze denken dat ik mijn eigen naam niet goed schrijf
bobquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn naam is gelukkig moeilijk fout te schrijven op zn engels
quote:
Ja wat, kun jij niks aan doenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben vernoemd naar een liedje, nog erger!
MANDY?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee, was het maar een leuk liedje
"KUUUUUUUUUUUT, een dochter.. KUTTTTTTTT wat moeten we der noemen?!"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
En volgens mijn zijn ze niet eens fan van die band
Hahaha.quote:
beter dan dat je ouders zomaar een naam uit de bijbel pakken niet danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"KUUUUUUUUUUUT, een dochter.. KUTTTTTTTT wat moeten we der noemen?!"
- Ja, ik weet nog wel zo'n nummer.. ehh iets met Amanda. Laten we dat maar gewoon doen!?
"OK OK OK"
And so, Amanda was born.
als limburger zoek ik nog steeds vaak de bijbelse naam bij iemands voornaamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dan dat je ouders zomaar een naam uit de bijbel pakken niet dan
doen ze dat veel daarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als limburger zoek ik nog steeds vaak de bijbelse naam bij iemands voornaam
Nee, is nog van zijn ban nadat hij alle notes van Kanovinnie had verwijderd. Maar weet geen nieuwe ondertitel dus laat het maar staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
he wacht, waar heb jij free fok-it als ondertitel
wat heeft littlerabbit nu weer op zijn geweten
zeker van de iets oudere generatie wel ja, ook niet zo heel moeilijk, er zijn genoeg varianten op alle bijbelse namen.quote:
ah ok, gelukkigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is nog van zijn ban nadat hij alle notes van Kanovinnie had verwijderd. Maar weet geen nieuwe ondertitel dus laat het maar staan.
Het ging idd zo dat ze niks wisten en toen kwam dat nummer voorbij op de radio en toen wisten ze het..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"KUUUUUUUUUUUT, een dochter.. KUTTTTTTTT wat moeten we der noemen?!"
- Ja, ik weet nog wel zo'n nummer.. ehh iets met Amanda. Laten we dat maar gewoon doen!?
"OK OK OK"
And so, Amanda was born.
haahahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee volgens mij ging het zo dat ze niks wisten idd en toen kwam dat nummer voorbij op de radio en toen wisten ze het..Ze wisten alleen een jongensnaam haha!
Stel je voor een ander jaar, andere hit. Had ik misschien toch Mandy gehetenquote:
Ik vond het altijd wel fijn dat mijn ex me bij mijn tweede naam noemde.quote:
Mag je nog blij zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stel je voor een ander jaar, andere hit. Had ik misschien toch Mandy geheten
Ja, Domnique is ook niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel fijn dat mijn ex me bij mijn tweede naam noemde.
Vind ik ook een veel mooiere naam.
Mijn vader heet gewoon Jan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ouders hebben sowieso echt van die aidsnamen die ze vroeger altijd gaven aan kinderen. Mijn pa heet Hendrik Berend (afgekort Henk), vernoemd naar zijn vader. Mijn moeder heet Wilhelmina![]()
Wat nu Willie is
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
Ik ben vernoemd naar een personage uit Medisch Centrum West. M'n vader vond dat een leuke meid.
ja ben net thuisquote:
Nee, vind het een kutnaam. Maarja, gebruik hem toch zelden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Domnique is ook niet echt mijn ding. Vind je zelf dus ook niet?
[..]
Mijn vader heet gewoon Jan.
hey chachiequote:
Vraag net mijn vriend, zijn ouders Joke en Martin. Waarom hebben die van mij zulke vreselijke namen? Vooral mijn moeders volledige naam. Wilhelminaquote:
hoe ging het? wat zei je baas? of niet over gepraat?quote:
Gewoon vragen aan je ouders, dan weet je het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.
Heb je je eerste rijles al gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk niet dat die gelegenheid zich snel voordoet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan je ouders, dan weet je het.
Wel vervelend lijtk mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vind het een kutnaam. Maarja, gebruik hem toch zelden.
Alleen bij invullen van dingen.
Mijn pa heet ook Jan
hoe gaat het?quote:
gaat , niks , neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe ging het? wat zei je baas? of niet over gepraat?
Beste Ajax voetballer aller tijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je je eerste rijles al gehad?morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben bang
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hahah, zo'n oubollige naam. Ahjoh, mijn moeder heet José. Dat is ook niet veel soeps.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag net mijn vriend, zijn ouders Joke en Martin. Waarom hebben die van mij zulke vreselijke namen? Vooral mijn moeders volledige naam. Wilhelmina
okequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste Ajax voetballer aller tijden
José vind ik wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahah, zo'n oubollige naam. Ahjoh, mijn moeder heet José. Dat is ook niet veel soeps.
Waarom ben je blij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ach, het went.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel vervelend lijtk me.
Ha, lekker makkelijk. Gewoon Jan
Waarom?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gelegenheid zich snel voordoet.
Ik was een week lang heel erg beroerd, nu sinds 2 dagen weer lekker en ik voel me momenteel weer 300% de oude. Eten smaakt weer heerlijk, geen droge bek meer, blij, energie etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ben je blij?
Ja gaat wel goed, heb m&m's gehaald net, extra grote verpakking
moet naar onbekend terrein alleen voor die rijles en daarna haasten naar werk dus zit beetje in tijdsnood en argh wat een gedoequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Awh, eerste lessen waren het leukst vond ik
Dominiquequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het went.
Mijn pa zijn stamboom: Jan, Jan, Jan, Jan, Jan
Komt dat door de drugs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een week lang heel erg beroerd, nu sinds 2 dagen weer lekker en ik voel me momenteel weer 300% de oude. Eten smaakt weer heerlijk, geen droge bek meer, blij, energie etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |