SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Kun je niet aangeven dat je niet zeker weet dat je op tijd bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
moet naar onbekend terrein alleen voor die rijles en daarna haasten naar werk dus zit beetje in tijdsnood en argh wat een gedoe
nee gewoon de zwartequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh en grote zak M&M's, nice! Ben jaloers. De blauwe?
Ja heb ik ook gedaan maar vind het toch wel vervelend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven dat je niet zeker weet dat je op tijd bent?
Beter dan te laat komen.
Alcohol en mooi weer. Maar denk ook een beetje vermoeidheid, ben die dag (dat het ziek zijn begon) pas om 07:00 gaan slapen en met een hoop drama voorafquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt dat door de drugs?
Maar goed om te horen
Ik snap deze feelings.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan maar vind het toch wel vervelend.
hmm vervelendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alcohol en mooi weer. Maar denk ook een beetje vermoeidheid, ben die dag (dat het ziek zijn begon) pas om 07:00 gaan slapen en met een hoop drama vooraf
Die zijn ook wel lekker. Eigenlijk lust ik ze allemaal welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gewoon de zwarte
vind die lekkerste
bedankt cachiequote:
kut tijdenquote:
klopt heb bijna elke keer die shift nu en vrijdag 7-16quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm vervelend
wel goed dat het nu weer goed gaat
echt net voor middag eten en net na avondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt heb bijna elke keer die shift nu en vrijdag 7-16
word lauw word lauw word lauw
drank moet je dan ook per fles doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Koud blikje cola en een jointje, vind ik echt 100x beter dan een glas drank
Waarom elke dag joint?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk ga de komende tijd geen druppel alcohol meer drinken. Zo vaak gedaan (hele tijd niet drinken), ik blow ook elke dag en ik heb mijn joint sowieso 100x liever dan een glas drank. Drank boeit me niet zoveel
Helleu, ONZ niet gezellig?quote:
hoi schatjequote:
moet ik ook officieel mja ben altijd 6.59 aanwezig mooi zatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
echt net voor middag eten en net na avond
7-16 kon ik vorig jaar soms echt om huilenwij hadden dan vaak 7-17 en moest je daar om 6.45 al zijn huil
Als hij je een zakjes laat zien dan zal ik letten op de hoeveelheid, hoe het eruit ziet.. dus of ze er veel blaadjes en takjes in zitten en of het een beetje compacte wiet is of dat het heel erg los in het zakje ligt in allemaal stukjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Hee, als de coffeeshop meneer zegt "Kies maar zakje![]()
" waar let je dan op? Ik doe altijd maar wat?
hoi sofje. alles goed?quote:
Life's a bitch and then you die,quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you die,
So fuck the world and lets get high!!!1
Ah, dit is fine tuning.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als hij je een zakjes laat zien dan zal ik letten op de hoeveelheid, hoe het eruit ziet.. dus of ze er veel blaadjes en takjes in zitten en of het een beetje compacte wiet is of dat het heel erg los in het zakje ligt in allemaal stukjes
Slechte gewoontequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
dag fokit dacht even dat je ban had daarstraks bijna hartaanval begrijp je wel
Jawel maar rustig en ik vind het hier ook wel gezellig eigenlijkquote:
Je blowt toch omdat je het zelf wilt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slechte gewoonte+ Ik ga met heel veel blowende mensen om. Slecht excuus weet ik haha, zodra ik een eigen huisje heb ga ik ook wel stukken minderen. Eigenlijk in September al wanneer ik naar school ga, dan gaat school natuurlijk voor!
ja bij mij werden ze dan boos. ook al waren ze dat altijd wel op mij leek hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ik ook officieel mja ben altijd 6.59 aanwezig mooi zat
Sorry zie nu dat het een beetje rare spelling isquote:
dan kunnen ze de kanker krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja bij mij werden ze dan boos. ook al waren ze dat altijd wel op mij leek het
achja, nu veel beter
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin vroeg ooit aan mij hoe het voelde om high te zien. Ik snapte de vraag niet en dacht dat ze vroeg "hoe voelt het om een haai te zijn?".
Snapte geen kut waarom ze dat aan mij vroeg maar ik zei 'blubblub'.
Tering, toen moesten we echt vet hard lachen![]()
![]()
Daarom zeg ik slecht excuusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blowt toch omdat je het zelf wilt?
Je klinkt nu alsof je blowt omdat andere ook blowen.
Ohja, daar bedoelde ik ook niks mee. Bedoel dat ik alleen let of het beetje één geheeltje is en verder eigenlijk niks. Denk ook niet dat ík verschil of iets zou merken..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry zie nu dat het een beetje rare spelling isSnel getypt maar je snapt hem wel denk ik
HAHAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin vroeg ooit aan mij hoe het voelde om high te zien. Ik snapte de vraag niet en dacht dat ze vroeg "hoe voelt het om een haai te zijn?".
![]()
Waarom heb je niks tegen je baas gezegdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kunnen ze de kanker krijgen
kut werk
van wiet word je niet high, kinder drugs, toeristenshitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
![]()
ja ben beetje droog nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |