hoe ging het? wat zei je baas? of niet over gepraat?quote:
Gewoon vragen aan je ouders, dan weet je het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.
Heb je je eerste rijles al gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk niet dat die gelegenheid zich snel voordoet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan je ouders, dan weet je het.
Wel vervelend lijtk mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vind het een kutnaam. Maarja, gebruik hem toch zelden.
Alleen bij invullen van dingen.
Mijn pa heet ook Jan
hoe gaat het?quote:
gaat , niks , neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe ging het? wat zei je baas? of niet over gepraat?
Beste Ajax voetballer aller tijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je je eerste rijles al gehad?morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben bang
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hahah, zo'n oubollige naam. Ahjoh, mijn moeder heet José. Dat is ook niet veel soeps.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag net mijn vriend, zijn ouders Joke en Martin. Waarom hebben die van mij zulke vreselijke namen? Vooral mijn moeders volledige naam. Wilhelmina
okequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste Ajax voetballer aller tijden
José vind ik wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahah, zo'n oubollige naam. Ahjoh, mijn moeder heet José. Dat is ook niet veel soeps.
Waarom ben je blij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ach, het went.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel vervelend lijtk me.
Ha, lekker makkelijk. Gewoon Jan
Waarom?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gelegenheid zich snel voordoet.
Ik was een week lang heel erg beroerd, nu sinds 2 dagen weer lekker en ik voel me momenteel weer 300% de oude. Eten smaakt weer heerlijk, geen droge bek meer, blij, energie etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ben je blij?
Ja gaat wel goed, heb m&m's gehaald net, extra grote verpakking
moet naar onbekend terrein alleen voor die rijles en daarna haasten naar werk dus zit beetje in tijdsnood en argh wat een gedoequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Awh, eerste lessen waren het leukst vond ik
Dominiquequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het went.
Mijn pa zijn stamboom: Jan, Jan, Jan, Jan, Jan
Komt dat door de drugs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een week lang heel erg beroerd, nu sinds 2 dagen weer lekker en ik voel me momenteel weer 300% de oude. Eten smaakt weer heerlijk, geen droge bek meer, blij, energie etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |