ik weet niet of er een nummer met mijn naam isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat er een hit was op mn geboortedag met míjn naam. Helaas is er überhaupt maar een liedje waar mijn naam soort van voorkomt. Het nummer heet "Abrikozen Maartje" en in de tekst staat niks.
Wtf, abrikozen maartje, wat is dát dan voor titel
Hoe heette je, pieter-jan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet of er een nummer met mijn naam is
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat er een hit was op mn geboortedag met míjn naam. Helaas is er überhaupt maar een liedje waar mijn naam soort van voorkomt. Het nummer heet "Abrikozen Maartje" en in de tekst staat niks.
ken het ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Jullie hebben allemaal liedjes die ik wel kenKen liedje van mijn geboortedag echt niet
mijn naam schrijven ze geregeld met een streepje ertussen.quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
windows 8.1 update 1, dan heb je weer redelijk een startmenuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet he![]()
mijn naam is gelukkig moeilijk fout te schrijven op zn engelsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn naam schrijven ze geregeld met een streepje ertussen.
vind ik op zich niet zo erg, maar als je eerst zelf een mail tikt met je eigen naam eronder en dan een reply krijgt met een streepje ertussen, dan kan ik ze echt wat aandoen
alsof ze denken dat ik mijn eigen naam niet goed schrijf
bobquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn naam is gelukkig moeilijk fout te schrijven op zn engels
quote:
Ja wat, kun jij niks aan doenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben vernoemd naar een liedje, nog erger!
MANDY?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee, was het maar een leuk liedje
"KUUUUUUUUUUUT, een dochter.. KUTTTTTTTT wat moeten we der noemen?!"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
En volgens mijn zijn ze niet eens fan van die band
Hahaha.quote:
beter dan dat je ouders zomaar een naam uit de bijbel pakken niet danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"KUUUUUUUUUUUT, een dochter.. KUTTTTTTTT wat moeten we der noemen?!"
- Ja, ik weet nog wel zo'n nummer.. ehh iets met Amanda. Laten we dat maar gewoon doen!?
"OK OK OK"
And so, Amanda was born.
als limburger zoek ik nog steeds vaak de bijbelse naam bij iemands voornaamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dan dat je ouders zomaar een naam uit de bijbel pakken niet dan
doen ze dat veel daarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
als limburger zoek ik nog steeds vaak de bijbelse naam bij iemands voornaam
Nee, is nog van zijn ban nadat hij alle notes van Kanovinnie had verwijderd. Maar weet geen nieuwe ondertitel dus laat het maar staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
he wacht, waar heb jij free fok-it als ondertitel
wat heeft littlerabbit nu weer op zijn geweten
zeker van de iets oudere generatie wel ja, ook niet zo heel moeilijk, er zijn genoeg varianten op alle bijbelse namen.quote:
ah ok, gelukkigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is nog van zijn ban nadat hij alle notes van Kanovinnie had verwijderd. Maar weet geen nieuwe ondertitel dus laat het maar staan.
Het ging idd zo dat ze niks wisten en toen kwam dat nummer voorbij op de radio en toen wisten ze het..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"KUUUUUUUUUUUT, een dochter.. KUTTTTTTTT wat moeten we der noemen?!"
- Ja, ik weet nog wel zo'n nummer.. ehh iets met Amanda. Laten we dat maar gewoon doen!?
"OK OK OK"
And so, Amanda was born.
haahahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee volgens mij ging het zo dat ze niks wisten idd en toen kwam dat nummer voorbij op de radio en toen wisten ze het..Ze wisten alleen een jongensnaam haha!
Stel je voor een ander jaar, andere hit. Had ik misschien toch Mandy gehetenquote:
Ik vond het altijd wel fijn dat mijn ex me bij mijn tweede naam noemde.quote:
Mag je nog blij zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stel je voor een ander jaar, andere hit. Had ik misschien toch Mandy geheten
Ja, Domnique is ook niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel fijn dat mijn ex me bij mijn tweede naam noemde.
Vind ik ook een veel mooiere naam.
Mijn vader heet gewoon Jan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ouders hebben sowieso echt van die aidsnamen die ze vroeger altijd gaven aan kinderen. Mijn pa heet Hendrik Berend (afgekort Henk), vernoemd naar zijn vader. Mijn moeder heet Wilhelmina![]()
Wat nu Willie is
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
Ik ben vernoemd naar een personage uit Medisch Centrum West. M'n vader vond dat een leuke meid.
ja ben net thuisquote:
Nee, vind het een kutnaam. Maarja, gebruik hem toch zelden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Domnique is ook niet echt mijn ding. Vind je zelf dus ook niet?
[..]
Mijn vader heet gewoon Jan.
hey chachiequote:
Vraag net mijn vriend, zijn ouders Joke en Martin. Waarom hebben die van mij zulke vreselijke namen? Vooral mijn moeders volledige naam. Wilhelminaquote:
hoe ging het? wat zei je baas? of niet over gepraat?quote:
Gewoon vragen aan je ouders, dan weet je het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.
Heb je je eerste rijles al gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk niet dat die gelegenheid zich snel voordoet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan je ouders, dan weet je het.
Wel vervelend lijtk mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vind het een kutnaam. Maarja, gebruik hem toch zelden.
Alleen bij invullen van dingen.
Mijn pa heet ook Jan
hoe gaat het?quote:
gaat , niks , neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe ging het? wat zei je baas? of niet over gepraat?
Beste Ajax voetballer aller tijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je je eerste rijles al gehad?morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben bang
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hahah, zo'n oubollige naam. Ahjoh, mijn moeder heet José. Dat is ook niet veel soeps.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag net mijn vriend, zijn ouders Joke en Martin. Waarom hebben die van mij zulke vreselijke namen? Vooral mijn moeders volledige naam. Wilhelmina
okequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste Ajax voetballer aller tijden
José vind ik wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahah, zo'n oubollige naam. Ahjoh, mijn moeder heet José. Dat is ook niet veel soeps.
Waarom ben je blij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ach, het went.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel vervelend lijtk me.
Ha, lekker makkelijk. Gewoon Jan
Waarom?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gelegenheid zich snel voordoet.
Ik was een week lang heel erg beroerd, nu sinds 2 dagen weer lekker en ik voel me momenteel weer 300% de oude. Eten smaakt weer heerlijk, geen droge bek meer, blij, energie etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ben je blij?
Ja gaat wel goed, heb m&m's gehaald net, extra grote verpakking
moet naar onbekend terrein alleen voor die rijles en daarna haasten naar werk dus zit beetje in tijdsnood en argh wat een gedoequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Awh, eerste lessen waren het leukst vond ik
Dominiquequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het went.
Mijn pa zijn stamboom: Jan, Jan, Jan, Jan, Jan
Komt dat door de drugs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was een week lang heel erg beroerd, nu sinds 2 dagen weer lekker en ik voel me momenteel weer 300% de oude. Eten smaakt weer heerlijk, geen droge bek meer, blij, energie etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |