Nee, is nog van zijn ban nadat hij alle notes van Kanovinnie had verwijderd. Maar weet geen nieuwe ondertitel dus laat het maar staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef Adames het volgende:
he wacht, waar heb jij free fok-it als ondertitel
wat heeft littlerabbit nu weer op zijn geweten
zeker van de iets oudere generatie wel ja, ook niet zo heel moeilijk, er zijn genoeg varianten op alle bijbelse namen.quote:
ah ok, gelukkigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is nog van zijn ban nadat hij alle notes van Kanovinnie had verwijderd. Maar weet geen nieuwe ondertitel dus laat het maar staan.
Het ging idd zo dat ze niks wisten en toen kwam dat nummer voorbij op de radio en toen wisten ze het..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"KUUUUUUUUUUUT, een dochter.. KUTTTTTTTT wat moeten we der noemen?!"
- Ja, ik weet nog wel zo'n nummer.. ehh iets met Amanda. Laten we dat maar gewoon doen!?
"OK OK OK"
And so, Amanda was born.
haahahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee volgens mij ging het zo dat ze niks wisten idd en toen kwam dat nummer voorbij op de radio en toen wisten ze het..Ze wisten alleen een jongensnaam haha!
Stel je voor een ander jaar, andere hit. Had ik misschien toch Mandy gehetenquote:
Ik vond het altijd wel fijn dat mijn ex me bij mijn tweede naam noemde.quote:
Mag je nog blij zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stel je voor een ander jaar, andere hit. Had ik misschien toch Mandy geheten
Ja, Domnique is ook niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel fijn dat mijn ex me bij mijn tweede naam noemde.
Vind ik ook een veel mooiere naam.
Mijn vader heet gewoon Jan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ouders hebben sowieso echt van die aidsnamen die ze vroeger altijd gaven aan kinderen. Mijn pa heet Hendrik Berend (afgekort Henk), vernoemd naar zijn vader. Mijn moeder heet Wilhelmina![]()
Wat nu Willie is
Ik heb geen idee waarnaar ik genoemd ben. Ik gok zomaar iets uit de bijbel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
Ik ben vernoemd naar een personage uit Medisch Centrum West. M'n vader vond dat een leuke meid.
ja ben net thuisquote:
Nee, vind het een kutnaam. Maarja, gebruik hem toch zelden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Domnique is ook niet echt mijn ding. Vind je zelf dus ook niet?
[..]
Mijn vader heet gewoon Jan.
hey chachiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |