ja "helemaal para brother".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe loop je erbij dan?
en waarom krijg je die uit betaald
awh liefquote:
Haha Parc Sandurquote:
Merkte vorige keer niks er van :Squote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zouden ook nog keer blowtje doen samen
o ik nooit. ik word alleen nog debielerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan moet overgeven. Tenminste, het is me twee keer overkomen dat ik dronken was en ging blowen en beide keer ging niet goed.
Rietlanden is al stukken beter idd. Enige mooie aan Parc Sandur is eten halen bij de winkel op Zondag als je brak bent. Ik woonde er maar één straat vanaf, dat was wel ideaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha Parc Sandur![]()
Vreselijk![]()
Dat is gewoon wonen op een vakantiepark![]()
Rietlanden
Ja, ga je me er nog een keer op wijzen dat ik ben afgezet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merkte vorige keer niks er van :S
omdat hij door iedereen vbl'er aanbid wordt lijkt het welquote:
Ik ook niet. Deed dan ook niet mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merkte vorige keer niks er van :S
raarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja "helemaal para brother".
geen idee, is regel hier als je eruit moet zonder dat je iets heel debiels doet.
Ja zeker, en opzich kon je er wel leuk poolen enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rietlanden is al stukken beter idd. Enige mooie aan Parc Sandur is eten halen bij de winkel op Zondag als je brak bent. Ik woonde er maar één straat vanaf, dat was wel ideaal
u wot m8.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Behalve aansteken want dat kan onze Fokkie nog niet.
lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar nu heb ik de Subway enz gewoon om de hoek. Nog beter
Ja, nu is het genoeg. doei.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deed dan ook niet mee.
Behalve aansteken want dat kan onze Fokkie nog niet.
ik snapte je para brother nietquote:
Echt vies duur en zo kleinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker, en opzich kon je er wel leuk poolen enzo.
Dat zwembad ook![]()
Valt wel meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hij door iedereen vbl'er aanbid wordt lijkt het wel
vooral typisch heeft hier een handje van
Die aanstekers waren gewoon leeg, windkracht 20quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |