Hoe kom je daar aanquote:
Huh, jawel. Je vroeg of tchock nooit mee ging naar concerten toen zei ik jawel maar veel ook andere muzieksmaak en dan nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhJa dat is ook wel speciaal natuurlijk
![]()
Maar je zei dat hij niet ging omdat het zijn muzieksmaak niet was?
niet = half.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan
[..]
Huh, jawel. Je vroeg of tchock nooit mee ging naar concerten toen zei ik jawel maar veel ook andere muzieksmaak en dan niet.
Maar dat ging niet over Jack White
Ohh okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan
[..]
Huh, jawel. Je vroeg of tchock nooit mee ging naar concerten toen zei ik jawel maar veel ook andere muzieksmaak en dan niet.
Oh, nee dat zou die nog laten weten. Maar hij heef tentamens nu dus die heeft nu geen tijd om daar over na te denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh oke
Ja ik refereerde eigenlijk naar Jack White
Ik kan wel hoor. Ze gaat het toch niet vieren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Maar eh, dat je oma jarig is dat betekent dat je niet kan of wat betekent dat Fera
lang geleden gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan
[..]
Oh! Okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel hoor. Ze gaat het toch niet vieren.
Oogafwijking?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij je rijbewijs niet toevallig Fokkie?
is dat niet raar als ik in mijn eentje komquote:
Wanneer weet je het zeker dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Wacht, 7e is wel onder voorbehoud bij mij.. In mijn planning lever ik mn scirptie de 6e in (of eerder) maar het moet officeel voor de 10e.
Ja, ik ben wel in, tuurlijkquote:
ligt er waarschijnlijk aan hoe laat je aankomtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat niet raar als ik in mijn eentje kom
wanneer is dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ligt er waarschijnlijk aan hoe laat je aankomt
Prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die week.. maandag ofzo vóór dat weekend.
Drukke gurl dezequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die week.. maandag ofzo vóór dat weekend.
aankomende donderdag tot en met zondag alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer is dat?
ik kom wel met lr en flip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |