ben je vaak high crackquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Life's a bitch and then you die,
So fuck the world and lets get high!!!1
Steenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van wiet word je niet high, kinder drugs, toeristenshit
~steen
wat deed ie danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
dag fokit dacht even dat je ban had daarstraks bijna hartaanval begrijp je wel
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ben beetje droog nu
beetje voor me uit te staren
geen zin om goed zinnen te typen ook
sorry alvast daarvoor
met jou?
hij is wel debiel maar hij heeft wel gelijk dat wiet fucking overrated isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Steen.
Zag 'm ooit hierzo in de supermarkt.. Fucking PAMPERS kopen voor zn babylief. Super raar beeld
Ik weet niet wat het was. Kijk, dat streepje was gewoon in.. maar crack? Geen idee wat mn filosofie daarachter was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je vaak high crack
of vond je het gewoon een leuke naam zo
ah chill eigen huis]welke opleiding? en waarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slechte gewoonte+ Ik ga met heel veel blowende mensen om. Slecht excuus weet ik haha, zodra ik een eigen huisje heb ga ik ook wel stukken minderen. Eigenlijk in September al wanneer ik naar school ga, dan gaat school natuurlijk voor!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin vroeg ooit aan mij hoe het voelde om high te zien. Ik snapte de vraag niet en dacht dat ze vroeg "hoe voelt het om een haai te zijn?".
Snapte geen kut waarom ze dat aan mij vroeg maar ik zei 'blubblub'.
Tering, toen moesten we echt vet hard lachen![]()
![]()
Waarom overrated? Is toch per persoon verschillendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is wel debiel maar hij heeft wel gelijk dat wiet fucking overrated is
Ik ga zorg en welzijn doen, gewoon hier in Emmenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ah chill eigen huis]welke opleiding? en waar
wanneer ga je ontslag nemen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kunnen ze de kanker krijgen
kut werk
Nee hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zorg en welzijn doen, gewoon hier in Emmen17 Juni heb ik een avond daar, krijg ik boekenlijst etc.
die hele wietcultuur is debielquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom overrated? Is toch per persoon verschillend
neem geen ontslag wil ontslagen worden krijg ik geldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer ga je ontslag nemen?
wel op tijd doen want je moet nog maand door werken
JA EH UITKIJKEN DAMEquote:
snap dat niet hoor,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die hele wietcultuur is debiel
420 blaze it yolo
[ afbeelding ]
fucking high xd xd
die mensen moeten echt weg
Gewoondquote:
Hallo VAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die hele wietcultuur is debiel
420 blaze it yolo
[ afbeelding ]
fucking high xd xd
die mensen moeten echt weg
doe je vaak drugs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was. Kijk, dat streepje was gewoon in.. maar crack? Geen idee wat mn filosofie daarachter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |