Er zit wat in zijn oogquote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Er zit een vuiltje in zijn oog.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
poep in zn oogquote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Ziet niks, vuil in zijn oog.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Marble in z'n oogquote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Zou mooi zijn.quote:
Nu heb je alle actie gemist.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Note to self: nooit meer een race proberen te volgen op een verjaardag waar 25 man rond de TV lopen![]()
Die zitten dan ook op een ronde.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Syntix het volgende:
Formule 1 is wel kapot hoor als de beide mercedes rijders zelfs de #10 op een ronde zetten...
Zei je net ook, je snapt er gewoon geen reet vanquote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Syntix het volgende:
Formule 1 is wel kapot hoor als de beide mercedes rijders zelfs de #10 op een ronde zetten...
Je moet de kring ook verbouwen zodat je ongestoord voor de tv kunt zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Note to self: nooit meer een race proberen te volgen op een verjaardag waar 25 man rond de TV lopen![]()
Beetje jaren 80, verder niks.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Syntix het volgende:
Opnieuw verbindenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef LWD-Godius het volgende:
Doet er bij iemand de live timing nog? Kan degene even controleren of Grosjean op 51 ronden oude Supersofts aan het rijden is?
Verwende diva is het.quote:
Daarvoor dank ik God op mijn blote knietjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh .. 't is geen familie van je.
Chiltonquote:
Weinig kring aan hier. tuinfeestje. maar op de een of andere manier willen die rot jung binnen met een mini voetbal spelen, en willen de oma-s perse voor de tv blijven staan als ze over witte sokken tegen me beginnenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je moet de kring ook verbouwen zodat je ongestoord voor de tv kunt zitten.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig kring aan hier. LTuin feest? maar op de een of andere manier willen die rot jung binnen met een mini voetbal spelen, en willen de oma-s perse voor de tv blijven staan als ze over witte sokken tegen me beginnen
Maar wel stoer doorrijden terwijl het team buiten stondquote:Op zondag 25 mei 2014 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar wel stoer blijven doen dat Ricciardo hem niets interesseert.
Dit jaquote:
Maar wel alleen met blikschadequote:Op zondag 25 mei 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaat dit nog even lekker mis.
Denk 't ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamilton gaat de muur in, ik garandeer het.
quote:
nietquote:
quote:
Ik merk hem ook nu ineens pas op.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Alonso rijdt een vrij anonieme race eigenlijk
Jawel, maar het is meer dat hij amper in beeld is, kan me ook niet herinneren dat hij genoemd is.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoort ie ook na het uitvallen van Vettel, Ferrari is de op 2na snelste auto
Leuke race hè?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo blijkt maar weer: er naartoe is één, er voorbij is twee.
Ow die S-G wordt na de race uitgedeeld? dat bedoel ik dus met al dat kabaal.quote:
wie hoorde je vorige race over Ricciardoquote:Op zondag 25 mei 2014 15:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is meer dat hij amper in beeld is, kan me ook niet herinneren dat hij genoemd is.
18:00. Maar de voorbeschouwing is altijd mooi. Veel oude beelden vaak.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe laat begint de race? 17:00?
(dus niet de voorbeschouwing)
Goed punt, maar daar let ik zelf misschien weer wat meer op.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef opreis het volgende:
[..]
wie hoorde je vorige race over Ricciardo
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er hangt ook blauw, groen, wit en rood-geel gestreept
Grosjean volgens mij 62...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Fokkingvet het volgende:
Bianchi, held van de race. Hulk natuurlijk ook haha. 50 rondjes op de zachte band.
Motor kapotquote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
Is er al bekend wat er met Bottas is gebeurd?
Is er nog Toyota Yaris Cup vandaag?quote:
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Waarom zat Hamilton trouwens te zeiken tijdens de SC dat 'ie eerder naar binnen had gewild. Dat doet een team toch bijna nooit bij de rijder die 2e ligt.
Dat kan wel wezen, maar dan had 'ie de undercut gehad. En dat doen ze normaal gesproken niet in een dergelijke situatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainen
Nog steeds alleen maar het eerste deelquote:
Who cares?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er nog Toyota Yaris Cup vandaag?
Wel als de coureur die voorop rijdt geen problemen heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar dan had 'ie de undercut gehad. En dat doen ze normaal gesproken niet in een dergelijke situatie.
Ja maar dar achtereenvolgend gaf hij ook nog een sneer aan het team door te vragen waarom ze hem niet toen naar binnen hadden gehaald.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainen
Sinds 1994. Daarvoor was dat het Frans/Braziliaans volkslied. En daarvoor weet het Britse, Argentijnse en Italiaanse volkslied.quote:
Ja, en dan was 'ie door de undercut langs Rosberg gegaan op een circuit waar inhalen zo goed als onmogelijk is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Wel als de coureur die voorop rijdt geen problemen heeft
En toch tot het einde kijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Leuk en aardig Monaco, maar eigenlijk is het gewoon een kutrace op de SC's na.
Was gwn een saaie race hoor...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijke race vandaag
Wie zegt dat Monaco saai is
Flikker op met je V6 cup.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Die zeikers zijn geen echte fans, prima race zo.
Nee, hij is teleurgesteld mag dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Volgens mij is Hamilton 8 jaar.
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.quote:
Jij bent ook ver afgegleden zeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 25-05-2014 om 16:07:54Now official that Jules Bianchi finishes ninth - scoring Marussia's first Formula 1 points. reageer retweet
Ik gebruik deze van f1.narezka als sinds Maleisië. Alleen dit weekend zijn de bandentype erbij gekomen, was er niet zeker van of het goed weergegeven werd maar na jouw feedback weet ik dat het goed werkt. inloggen met twitter, FB of wat dan ook.quote:
Banden sparen, benzine sparen en V6 motoren dat is geen F1. En dan is er ook nog een team dat ver boven de rest uitsteekt. Terechte klacht dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.
Is dat zo? Rosberg kan hem heel goed bijhouden. Ook voor dat oogprobleem kon hij hem gewoon op veilige afstand houden en reed hij af en toe een paar tienden bij hem weg. In Spanje blijkt Hamilton een andere motorsetting te hebben gebruikt, dus was hij daar dan wel de iets snellere twee?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik op Hamilton. Ik ben absoluut geen fan maar ik zou ook teleurgesteld zijn als ik hem was. Hij weet ook wel dat dit zijn kampioenschap is om te verliezen.
Dat is de F1 van nu maar sommigen hebben problemen de realiteit te accepterenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Banden sparen, benzine sparen en V6 motoren dat is geen F1. En dan is er ook nog een team dat ver boven de rest uitsteekt. Terechte klacht dus.
Ik hou het bij de app, toch wat overzichtelijker.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik gebruik deze van f1.narezka als sinds Maleisië. Alleen dit weekend zijn de bandentype erbij gekomen, was er niet zeker van of het goed weergegeven werd maar na jouw feedback weet ik dat het goed werkt. inloggen met twitter, FB of wat dan ook.
Daar ben ik het ook zeker mee eens maar toch gaat het uiteindelijk om de races.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Banden sparen, benzine sparen en V6 motoren dat is geen F1. En dan is er ook nog een team dat ver boven de rest uitsteekt. Terechte klacht dus.
Nee, door een straf van vijf secondenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Grosjean heeft hem in de laatste ronde ingehaald
Daar houdt de LT rekening mee?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, door een straf van vijf seconden
wat was er leuk aan de optocht behalve ronde 1 ?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
Was een hele leuke race vandaag. Nu wachten op de Indy500.
Genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
wat was er leuk aan de optocht behalve ronde 1 ?
Dat weet je bij Monaco toch wel, is de zaterdag meestal interessanter dan de zondagquote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Toch is Monaco altijd mooi om zijn verrassingen, er gebeurt altijd wel -iets-.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je bij Monaco toch wel, is de zaterdag meestal interessanter dan de zondag
Optocht? Meer inhaalpogingen gezien dan in Barcelona. O.a. Sutil, Magnussen, Button, Kimi, Bianchi, Grosjean. Dan mis ik waarschijnlijk nog wel iemand.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Al explodeerde de baan plus alle marshalls en vlogen alle wagens het publiek in, het is voor sommigen nooit genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Optocht? Meer inhaalpogingen gezien dan in Barcelona. O.a. Sutil, Magnussen, Button, Kimi, Bianchi, Grosjean. Dan mis ik waarschijnlijk nog wel iemand.
Veel verrassingen ook. Crashes, touchés, noem maar op.
Al met al veel actie.
Daarom, ik heb me niet verveeldquote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is Monaco altijd mooi om zijn verrassingen, er gebeurt altijd wel -iets-.
Dan heb jij je bij geen enkele race verveeld...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:30 schreef Tarado het volgende:
er gebeurt altijd wel -iets-.
Daarom, ik heb me niet ve
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dan heb jij je bij geen enkele race verveeld...
Zelfs voor plek 2 werd het even spannendquote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was volgens mij de eerste leukere race dit seizoen. Echter voor plek 1 en 2 hoef je niet te kijken.
Maar ik had geen moment het idee dat Ricciardo er voorbij zou komen, helaas. Al hoopte ik daar wel op.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs voor plek 2 werd het even spannend
Dat niet, maar wel weer eens wat anders dan een voorsprong van 20 secondenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik had geen moment het idee dat Ricciardo er voorbij zou komen, helaas. Al hoopte ik daar wel op.
Bahrein? was toch echt een top race meen ikquote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was volgens mij de eerste leukere race dit seizoen. Echter voor plek 1 en 2 hoef je niet te kijken.
Dat wel inderdaad. Hopelijk wordt het dan toch nog een keer spannend voor de overwinning dit seizoen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel weer eens wat anders dan een voorsprong van 20 seconden
Kop spijker.quote:Voormalig teambaas Flavio Briatore heeft andermaal uitgehaald naar de huidige Formule 1. De Italiaan, die dit weekend ook in Monaco is, vindt dat de coureurs nu meer weg hebben van boekhouders en noemt het belachelijk dat er zoveel geld uitgegeven wordt aan wagens die net zo snel zijn als GP2-auto's.
"Dit is niet de F1 zoals ik die ken", zei Briatore tegen Sky Italia. "Het is alsof je je op spaghetti zit te verheugen en vervolgens gedwongen wordt om kaviaar te eten. In mijn tijd waren de races nog gladiatorengevechten. Tegenwoordig hebben de coureurs veel weg van boekhouders. Ze moeten brandstof sparen, voor de banden zorgen, voorkomen dat ze straffen oplopen... Het stuur lijkt wel een accordeon, met al die knoppen."
"In het verleden waren er nog echte inhaalacties, zoals bij Senna en Prost, en Villeneuve en Pironi", vervolgde de oud-teamchef van Benetton en Renault. "Het is allemaal zo kunstmatig nu. De teams geven 350 miljoen dollar per jaar uit om net zo hard te kunnen gaan als een GP2-auto. Geen wonder dat het publiek wegloopt."
Idd, Bahrein alweer vergeten?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bahrein? was toch echt een top race meen ik
Ik ben daar echt heel slecht in, daarom vind ik het ook heerlijk om sport te kijken, belangrijk op het moment, erna snel vergeten.quote:
Ik vind dat van die snelheid onzin. Het gaat altijd om beperkingen en als je daarbinnen de snelste wil zijn dan kost dat 300 miljoen. Je kunt altijd voor een paar miljoen een auto bouwen die sneller is: 6 liter met turbo's, twee keer zo brede banden en grote vleugels en je gaat zomaar 20 seconden sneller.quote:
Nou ja, de snelste GP2 was niet veel langzamer dan het achterveld van de F1, in die zin geef ik hem zeker gelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind dat van die snelheid onzin. Het gaat altijd om beperkingen en als je daarbinnen de snelste wil zijn dan kost dat 300 miljoen. Je kunt altijd voor een paar miljoen een auto bouwen die sneller is: 6 liter met turbo's, twee keer zo brede banden en grote vleugels en je gaat zomaar 20 seconden sneller.
Hij heeft wel een punt wat betreft het managen van van alles en nog wat. Met name de brandstof is kunstmatig, de banden moesten altijd al gemanaged worden, maar de slijtagekarakteristiek is nog steeds niet goed en daardoor vragen ze de verkeerde aandacht.
Maar misschien is GP2 dan wel te snel. Het gaat niet om zo snel mogelijk, het gaat om zo snel mogelijk binnen de beperkingen van de regels. Die kun je dan heel ruim maken, maar dan krijg je alleen maar suffere circuits met enorme veiligheidsvoorzieningen, terwijl de nekspieren het ook niet meer trekken. In de jaren zestig hebben ze het slagvolume begrensd op 1500 cc, zonder turbo of andere compressor. Dan kon je voor die tijd ook niet heel snel zijn. Daar gaat F1 niet om, het gaat om de strijd, op de baan maar ook tussen de ingenieurs. Met auto's rijden die 500 km/u halen is daarvoor niet interessant.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou ja, de snelste GP2 was niet veel langzamer dan het achterveld van de F1, in die zin geef ik hem zeker gelijk.
Toen wel ja, maar dan zijn ze het dus nu niet meer. Die waren dan inmiddels namelijk veel te snel geweest met die 3 seconden of zo die er per jaar gewonnen worden.quote:We hebben het over F1 de hoogste klasse van de autosport die volledig lam gemaakt word door allerlei regeltjes.
Liefst zie ik de bolide's van voor 2000 weer terug, dat waren mooie races, inhalen goed mogelijk zonder op een knopje te drukken
Vooral het prachtige geluid van de V10, ook de V8 van de laatste jaren vond ik al minder.
Die klinken dan ook prima op 12k toerenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:54 schreef Fer het volgende:
Rijden nu een hoop Amerikanen rondjes, ook met V6 turbo's. Ik hoor niemand klagen daarover.
Tja, misschien toch dat missen van de ERS die nog een hoop lawaai omzet in bruikbare energie, die oudere turbo's openen gewoon de wastgate en blazen de herrie zo de uitlaat in.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die klinken dan ook prima op 12k toeren.
Heb ergens gelezen dat op 5 ronden voor het einde het vuiltje uit zijn oog wegwas.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:28 schreef Fer het volgende:
Vraag mij trouwens af welke engine setting Hamilton gebruikte in de laatste paar rondes. Ik had het idee dat hij alles opspaarde tot de tunnel en start/finish en dan losliet, hij trok echt zo weg bij Riciardo vandaan.
Dat is dan weer het mooie van die F1-engineering op het scherpst van de snede. Moeten ze zoveel mogelijk van de energie gebruiken om hard te gaan, blijft er te weinig over om lawaai te produceren...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Tja, misschien toch dat missen van de ERS die nog een hoop lawaai omzet in bruikbare energie, die oudere turbo's openen gewoon de wastgate en blazen de herrie zo de uitlaat in.
Als Marussia de beste auto maakt dan gaan ze domineren, zo werkt dat in de V6 cup (zie Mercedes).quote:Op maandag 26 mei 2014 00:11 schreef Geralt het volgende:
Topics niet gelezen.
Race een - 9 uitvallers
Race twee - 7 uitvallers
Race drie - 5 uitvallers
Race vier - 2 uitvallers
Race vijf - 2 uitvallers
Race zes - 8 uitvallers
En dan na een onvolledige straf 2 puntjes pakken en net doen alsof je als team flink in de lift zit.
Schei toch uit man.
Verkorte versie: ik gun Caterham die punten meer
Lees mijn reactie eens in het nieuwsitem over de Indy 500.quote:
Bianchi reed ook heel sterk, Grosjean kon hem niet bijhouden in de Lotus. Bianchi gun ik het dan ook wel, is de enige achterhoede coureur die nog wel eens wat leuks laat zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idiote posts.
Marussia is gewoon blij met 2 fucking punten. Die zijn nooit hoger geëindigd dan 12e. Dan zou het me ook geen reet boeien hoe. Dan wil je gewoon punten en ben je daar blij om en is dat een mijlpaal. En Nober wordt door niemand verplicht om te kijken, dus dat hij hier steeds zuur komt doen snap ik ook niet.
Toch wist je bij Sutil wel dat hij niet zou gaan finishen, wel entertaining maar of ze er bij Sauber blij mee zijn is wat anders.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bianchi reed ook heel sterk, Grosjean kon hem niet bijhouden in de Lotus. Bianchi gun ik het dan ook wel, is de enige achterhoede coureur die nog wel eens wat leuks laat zien.
Voor Monaco doen was dit een goede race, veel gevechten in het middenveld en nog behoorlijk wat inhaalacties ook. Vooral Sutil met een paar mooie acties bij Loews!
Lijkt me niet, moet nog zien dat ze 2 punten gaan scoren dit jaren, daar was vandaag zeker de kans voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wist je bij Sutil wel dat hij niet zou gaan finishen, wel entertaining maar of ze er bij Sauber blij mee zijn is wat anders.
Ligt er ook aan wie er uitvallen, en wie er lompe acties uithalen, zoals Raikkonenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:11 schreef Geralt het volgende:
Topics niet gelezen.
Race een - 9 uitvallers
Race twee - 7 uitvallers
Race drie - 5 uitvallers
Race vier - 2 uitvallers
Race vijf - 2 uitvallers
Race zes - 8 uitvallers
En dan na een onvolledige straf 2 puntjes pakken en net doen alsof je als team flink in de lift zit.
Schei toch uit man.
Verkorte versie: ik gun Caterham die punten meer
En los van de mijlpaal kan ze dit bakken met geld op gaan leveren. Dat gaat niet om kleine bedragen. En als je een of twee keer in een seizoen wat punten pakt komen sponsoren ook liever naar je toe dan naar een team dat nooit punten pakt (Caterham, tot nu toe).quote:Op maandag 26 mei 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idiote posts.
Marussia is gewoon blij met 2 fucking punten. Die zijn nooit hoger geëindigd dan 12e. Dan zou het me ook geen reet boeien hoe. Dan wil je gewoon punten en ben je daar blij om en is dat een mijlpaal. En Nober wordt door niemand verplicht om te kijken, dus dat hij hier steeds zuur komt doen snap ik ook niet.
Het is een godswonder, maar ik ben het gewoon geheel eens met jouw postquote:Op zondag 25 mei 2014 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar misschien is GP2 dan wel te snel. Het gaat niet om zo snel mogelijk, het gaat om zo snel mogelijk binnen de beperkingen van de regels. Die kun je dan heel ruim maken, maar dan krijg je alleen maar suffere circuits met enorme veiligheidsvoorzieningen, terwijl de nekspieren het ook niet meer trekken. In de jaren zestig hebben ze het slagvolume begrensd op 1500 cc, zonder turbo of andere compressor. Dan kon je voor die tijd ook niet heel snel zijn. Daar gaat F1 niet om, het gaat om de strijd, op de baan maar ook tussen de ingenieurs. Met auto's rijden die 500 km/u halen is daarvoor niet interessant.
[..]
Toen wel ja, maar dan zijn ze het dus nu niet meer. Die waren dan inmiddels namelijk veel te snel geweest met die 3 seconden of zo die er per jaar gewonnen worden.
Bovendien krijg je bij dergelijke oude techniek dat het op een gegeven moment helemaal ontgonnen terrein is. Dan moeten ze dus voordeeltjes gaan halen op de vierkante millimeter. Dat is niet alleen irrelevant voor de auto-industrie, het houdt op een gegeven moment ook op om recht te doen aan de strijd tussen de ingenieurs omdat ze geen betere race-auto's meer bouwen, maar alleen nog maar voordeel kunnen halen door beter rondom de regeltjes te engineeren. De dubbele diffuser was bijvoorbeeld meer een 'juridische' vondst dan een technische vondst.
Nu heb je door zo'n grote regelverandering ineens weer technische vondsten, zoals de split turbo met het motorblok ertussen.
Leuk verhaaltje van de Telegraaf, maar totaal achterhaald en compleet zinloos proberen goedkoop te scoren.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:27 schreef tong80 het volgende:
Max Verstappen staat in de belangstelling van enkele Formule1-teams. De zoon van voormalig F1-coureur Jos Verstappen rijdt momenteel in de Formule 3. 'Mensen praten over hem en dat is altijd een goed teken', aldus vader Verstappen.
Onder meer zouden Red Bull, McLaren en Mercedes geïnteresseerd zijn in de 16-jarige coureur, dat meldt de Telegraaf.
Max Verstappen won pas geleden een race in Duitsland en dat is in de hoogste klasse van de autosport niet ontgaan. Jos Verstappen wilde tegenover de krant niet al te veel kwijt over de interesse. 'Maar het is leuk om te merken dat er volop interesse is in Max. Zijn prestaties zijn niet onopgemerkt gebleven, mensen praten over hem en dat is altijd een goed teken.'
Voor Frijns is dat niet zo mooi afgelopen, tis maar net wat je fijn vindt.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef Geralt het volgende:
Tevens houden ze de boot zo lang mogelijk af om zich te committeren aan een F1 team, want dan vallen alle andere teams af.
Frijns heeft geen sponsoren. Ik denk dat Max met zijn achternaam makkelijker aan wat sponsoren kan komen. Althans dat hoop ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor Frijns is dat niet zo mooi afgelopen, tis maar net wat je fijn vindt.
Domme vraag, zijn talent natuurlijk, anders was die tijdens de tests in de Formule Renault en nu in de Formule 3 wel door het ijs gezakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:
Was het zijn talent of de door zijn vader geprepareerde Karts die de doorslag gaven ?
twitter:jamesmoy twitterde op maandag 26-05-2014 om 16:45:54Spotted these 2 on a boat in Monaco yesterday. Not sure they were there for the racing....? #F1 #Photography http://t.co/ESJtw8nhWk reageer retweet
Deze heeft wel een slip aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:36 schreef Schunckelstar het volgende:
die linker lijkt wel wat op dat irritante springding van hamilton
Nee hoor. Kvyat is puur op basis van talent, uiteraard met de steun van RBR, naar de F1 gebracht. Als er zoveel roebels in die gast steekt, dan had wel een of ander sponsor-plaatje op de STR gestaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef Fer het volgende:
Zelfs een talent als Kvyat komt met een hoop roebels om te kunnen rijden.
Ok, dacht dat het zoiets was als Sirotkin. Maar goed, wellicht is ie volgend jaar wel interresant voor de teams, met deze prestaties komen de Roebels alsnog wel naar hem toe.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor. Kvyat is puur op basis van talent, uiteraard met de steun van RBR, naar de F1 gebracht. Als er zoveel roebels in die gast steekt, dan had wel een of ander sponsor-plaatje op de STR gestaan.
Tegenwoordig maakt het mij niet zo veel meer uit, denk dat dat ook voor anderen geldt...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:23 schreef JohnB52 het volgende:
Jij zou toch iedere race live kijken?
Wtf is er met Alonso? Klopt iets niet.
Hij staat bovenaan
Jep, maar het is de komende maanden nogal hectiek op het werk; laatst weer een cyclus in de ploegen gedraaid, nu weer 2 weken dagdienst, dan wellicht eventueel weer 2 maanden in de ploegen, overwerken waar het kan etc.quote:
De wagens zijn me anders betrouwbaar genoeg, vroeger was de kans groter dat de koploper, plotseling met een rokende motor van de baan moest.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:01 schreef zoem het volgende:
Over verkeerde bezuinigingen gesproken... dit voorstel lijkt me niet verstandig. Minder (test)kilometers betekent ook minder kans om een betrouwbare en goed afgestelde wagen af te leveren voor de kwali & race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |