Ja, en dan was 'ie door de undercut langs Rosberg gegaan op een circuit waar inhalen zo goed als onmogelijk is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Wel als de coureur die voorop rijdt geen problemen heeft
En toch tot het einde kijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Leuk en aardig Monaco, maar eigenlijk is het gewoon een kutrace op de SC's na.
Was gwn een saaie race hoor...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijke race vandaag
Wie zegt dat Monaco saai is
Flikker op met je V6 cup.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Die zeikers zijn geen echte fans, prima race zo.
Nee, hij is teleurgesteld mag dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Volgens mij is Hamilton 8 jaar.
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.quote:
Jij bent ook ver afgegleden zeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 25-05-2014 om 16:07:54Now official that Jules Bianchi finishes ninth - scoring Marussia's first Formula 1 points. reageer retweet
Ik gebruik deze van f1.narezka als sinds Maleisië. Alleen dit weekend zijn de bandentype erbij gekomen, was er niet zeker van of het goed weergegeven werd maar na jouw feedback weet ik dat het goed werkt. inloggen met twitter, FB of wat dan ook.quote:
Banden sparen, benzine sparen en V6 motoren dat is geen F1. En dan is er ook nog een team dat ver boven de rest uitsteekt. Terechte klacht dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.
Is dat zo? Rosberg kan hem heel goed bijhouden. Ook voor dat oogprobleem kon hij hem gewoon op veilige afstand houden en reed hij af en toe een paar tienden bij hem weg. In Spanje blijkt Hamilton een andere motorsetting te hebben gebruikt, dus was hij daar dan wel de iets snellere twee?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik op Hamilton. Ik ben absoluut geen fan maar ik zou ook teleurgesteld zijn als ik hem was. Hij weet ook wel dat dit zijn kampioenschap is om te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |