quote:
Ik merk hem ook nu ineens pas op.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Alonso rijdt een vrij anonieme race eigenlijk
Jawel, maar het is meer dat hij amper in beeld is, kan me ook niet herinneren dat hij genoemd is.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoort ie ook na het uitvallen van Vettel, Ferrari is de op 2na snelste auto
Leuke race hè?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo blijkt maar weer: er naartoe is één, er voorbij is twee.
Ow die S-G wordt na de race uitgedeeld? dat bedoel ik dus met al dat kabaal.quote:
wie hoorde je vorige race over Ricciardoquote:Op zondag 25 mei 2014 15:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is meer dat hij amper in beeld is, kan me ook niet herinneren dat hij genoemd is.
18:00. Maar de voorbeschouwing is altijd mooi. Veel oude beelden vaak.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe laat begint de race? 17:00?
(dus niet de voorbeschouwing)
Goed punt, maar daar let ik zelf misschien weer wat meer op.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:53 schreef opreis het volgende:
[..]
wie hoorde je vorige race over Ricciardo
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er hangt ook blauw, groen, wit en rood-geel gestreept
Grosjean volgens mij 62...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Fokkingvet het volgende:
Bianchi, held van de race. Hulk natuurlijk ook haha. 50 rondjes op de zachte band.
Motor kapotquote:Op zondag 25 mei 2014 15:55 schreef Syntix het volgende:
Is er al bekend wat er met Bottas is gebeurd?
Is er nog Toyota Yaris Cup vandaag?quote:
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Waarom zat Hamilton trouwens te zeiken tijdens de SC dat 'ie eerder naar binnen had gewild. Dat doet een team toch bijna nooit bij de rijder die 2e ligt.
Dat kan wel wezen, maar dan had 'ie de undercut gehad. En dat doen ze normaal gesproken niet in een dergelijke situatie.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainen
Nog steeds alleen maar het eerste deelquote:
Who cares?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er nog Toyota Yaris Cup vandaag?
Wel als de coureur die voorop rijdt geen problemen heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar dan had 'ie de undercut gehad. En dat doen ze normaal gesproken niet in een dergelijke situatie.
Ja maar dar achtereenvolgend gaf hij ook nog een sneer aan het team door te vragen waarom ze hem niet toen naar binnen hadden gehaald.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Hij wou voor de SC al naar binnen maar dat werd afgeraden. Dat bedoelde hij met I should have come in earlier. Banden waren aan het grainen
Sinds 1994. Daarvoor was dat het Frans/Braziliaans volkslied. En daarvoor weet het Britse, Argentijnse en Italiaanse volkslied.quote:
Ja, en dan was 'ie door de undercut langs Rosberg gegaan op een circuit waar inhalen zo goed als onmogelijk is.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Wel als de coureur die voorop rijdt geen problemen heeft
En toch tot het einde kijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Leuk en aardig Monaco, maar eigenlijk is het gewoon een kutrace op de SC's na.
Was gwn een saaie race hoor...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijke race vandaag
Wie zegt dat Monaco saai is
Flikker op met je V6 cup.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Die zeikers zijn geen echte fans, prima race zo.
Nee, hij is teleurgesteld mag dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Volgens mij is Hamilton 8 jaar.
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.quote:
Jij bent ook ver afgegleden zeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 25-05-2014 om 16:07:54Now official that Jules Bianchi finishes ninth - scoring Marussia's first Formula 1 points. reageer retweet
Ik gebruik deze van f1.narezka als sinds Maleisië. Alleen dit weekend zijn de bandentype erbij gekomen, was er niet zeker van of het goed weergegeven werd maar na jouw feedback weet ik dat het goed werkt. inloggen met twitter, FB of wat dan ook.quote:
Banden sparen, benzine sparen en V6 motoren dat is geen F1. En dan is er ook nog een team dat ver boven de rest uitsteekt. Terechte klacht dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker leven heb je dan ... als je entertainment bestaat uit klagen zodat anderen minder genieten.
Is dat zo? Rosberg kan hem heel goed bijhouden. Ook voor dat oogprobleem kon hij hem gewoon op veilige afstand houden en reed hij af en toe een paar tienden bij hem weg. In Spanje blijkt Hamilton een andere motorsetting te hebben gebruikt, dus was hij daar dan wel de iets snellere twee?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik op Hamilton. Ik ben absoluut geen fan maar ik zou ook teleurgesteld zijn als ik hem was. Hij weet ook wel dat dit zijn kampioenschap is om te verliezen.
Dat is de F1 van nu maar sommigen hebben problemen de realiteit te accepterenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Banden sparen, benzine sparen en V6 motoren dat is geen F1. En dan is er ook nog een team dat ver boven de rest uitsteekt. Terechte klacht dus.
Ik hou het bij de app, toch wat overzichtelijker.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik gebruik deze van f1.narezka als sinds Maleisië. Alleen dit weekend zijn de bandentype erbij gekomen, was er niet zeker van of het goed weergegeven werd maar na jouw feedback weet ik dat het goed werkt. inloggen met twitter, FB of wat dan ook.
Daar ben ik het ook zeker mee eens maar toch gaat het uiteindelijk om de races.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Banden sparen, benzine sparen en V6 motoren dat is geen F1. En dan is er ook nog een team dat ver boven de rest uitsteekt. Terechte klacht dus.
Nee, door een straf van vijf secondenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Grosjean heeft hem in de laatste ronde ingehaald
Daar houdt de LT rekening mee?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, door een straf van vijf seconden
wat was er leuk aan de optocht behalve ronde 1 ?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef Vriezzer het volgende:
Was een hele leuke race vandaag. Nu wachten op de Indy500.
Genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
wat was er leuk aan de optocht behalve ronde 1 ?
Dat weet je bij Monaco toch wel, is de zaterdag meestal interessanter dan de zondagquote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Toch is Monaco altijd mooi om zijn verrassingen, er gebeurt altijd wel -iets-.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je bij Monaco toch wel, is de zaterdag meestal interessanter dan de zondag
Optocht? Meer inhaalpogingen gezien dan in Barcelona. O.a. Sutil, Magnussen, Button, Kimi, Bianchi, Grosjean. Dan mis ik waarschijnlijk nog wel iemand.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Al explodeerde de baan plus alle marshalls en vlogen alle wagens het publiek in, het is voor sommigen nooit genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Optocht? Meer inhaalpogingen gezien dan in Barcelona. O.a. Sutil, Magnussen, Button, Kimi, Bianchi, Grosjean. Dan mis ik waarschijnlijk nog wel iemand.
Veel verrassingen ook. Crashes, touchés, noem maar op.
Al met al veel actie.
Daarom, ik heb me niet verveeldquote:Op zondag 25 mei 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is Monaco altijd mooi om zijn verrassingen, er gebeurt altijd wel -iets-.
Dan heb jij je bij geen enkele race verveeld...quote:Op zondag 25 mei 2014 16:30 schreef Tarado het volgende:
er gebeurt altijd wel -iets-.
Daarom, ik heb me niet ve
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dan heb jij je bij geen enkele race verveeld...
Zelfs voor plek 2 werd het even spannendquote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was volgens mij de eerste leukere race dit seizoen. Echter voor plek 1 en 2 hoef je niet te kijken.
Maar ik had geen moment het idee dat Ricciardo er voorbij zou komen, helaas. Al hoopte ik daar wel op.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs voor plek 2 werd het even spannend
Dat niet, maar wel weer eens wat anders dan een voorsprong van 20 secondenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik had geen moment het idee dat Ricciardo er voorbij zou komen, helaas. Al hoopte ik daar wel op.
Bahrein? was toch echt een top race meen ikquote:Op zondag 25 mei 2014 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was volgens mij de eerste leukere race dit seizoen. Echter voor plek 1 en 2 hoef je niet te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |