Er zit wat in zijn oogquote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Er zit een vuiltje in zijn oog.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
poep in zn oogquote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Ziet niks, vuil in zijn oog.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Marble in z'n oogquote:Op zondag 25 mei 2014 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er met Hamilton
Ben 2 tellen boven...
Zou mooi zijn.quote:
Nu heb je alle actie gemist.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Note to self: nooit meer een race proberen te volgen op een verjaardag waar 25 man rond de TV lopen![]()
Die zitten dan ook op een ronde.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Syntix het volgende:
Formule 1 is wel kapot hoor als de beide mercedes rijders zelfs de #10 op een ronde zetten...
Zei je net ook, je snapt er gewoon geen reet vanquote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Syntix het volgende:
Formule 1 is wel kapot hoor als de beide mercedes rijders zelfs de #10 op een ronde zetten...
Je moet de kring ook verbouwen zodat je ongestoord voor de tv kunt zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Note to self: nooit meer een race proberen te volgen op een verjaardag waar 25 man rond de TV lopen![]()
Beetje jaren 80, verder niks.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Syntix het volgende:
Opnieuw verbindenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef LWD-Godius het volgende:
Doet er bij iemand de live timing nog? Kan degene even controleren of Grosjean op 51 ronden oude Supersofts aan het rijden is?
Verwende diva is het.quote:
Daarvoor dank ik God op mijn blote knietjes.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh .. 't is geen familie van je.
Chiltonquote:
Weinig kring aan hier. tuinfeestje. maar op de een of andere manier willen die rot jung binnen met een mini voetbal spelen, en willen de oma-s perse voor de tv blijven staan als ze over witte sokken tegen me beginnenquote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je moet de kring ook verbouwen zodat je ongestoord voor de tv kunt zitten.
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig kring aan hier. LTuin feest? maar op de een of andere manier willen die rot jung binnen met een mini voetbal spelen, en willen de oma-s perse voor de tv blijven staan als ze over witte sokken tegen me beginnen
Maar wel stoer doorrijden terwijl het team buiten stondquote:Op zondag 25 mei 2014 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar wel stoer blijven doen dat Ricciardo hem niets interesseert.
Dit jaquote:
Maar wel alleen met blikschadequote:Op zondag 25 mei 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaat dit nog even lekker mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |