Die klinken dan ook prima op 12k toerenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:54 schreef Fer het volgende:
Rijden nu een hoop Amerikanen rondjes, ook met V6 turbo's. Ik hoor niemand klagen daarover.
Tja, misschien toch dat missen van de ERS die nog een hoop lawaai omzet in bruikbare energie, die oudere turbo's openen gewoon de wastgate en blazen de herrie zo de uitlaat in.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die klinken dan ook prima op 12k toeren.
Heb ergens gelezen dat op 5 ronden voor het einde het vuiltje uit zijn oog wegwas.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:28 schreef Fer het volgende:
Vraag mij trouwens af welke engine setting Hamilton gebruikte in de laatste paar rondes. Ik had het idee dat hij alles opspaarde tot de tunnel en start/finish en dan losliet, hij trok echt zo weg bij Riciardo vandaan.
Dat is dan weer het mooie van die F1-engineering op het scherpst van de snede. Moeten ze zoveel mogelijk van de energie gebruiken om hard te gaan, blijft er te weinig over om lawaai te produceren...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Tja, misschien toch dat missen van de ERS die nog een hoop lawaai omzet in bruikbare energie, die oudere turbo's openen gewoon de wastgate en blazen de herrie zo de uitlaat in.
Als Marussia de beste auto maakt dan gaan ze domineren, zo werkt dat in de V6 cup (zie Mercedes).quote:Op maandag 26 mei 2014 00:11 schreef Geralt het volgende:
Topics niet gelezen.
Race een - 9 uitvallers
Race twee - 7 uitvallers
Race drie - 5 uitvallers
Race vier - 2 uitvallers
Race vijf - 2 uitvallers
Race zes - 8 uitvallers
En dan na een onvolledige straf 2 puntjes pakken en net doen alsof je als team flink in de lift zit.
Schei toch uit man.
Verkorte versie: ik gun Caterham die punten meer
Lees mijn reactie eens in het nieuwsitem over de Indy 500.quote:
Bianchi reed ook heel sterk, Grosjean kon hem niet bijhouden in de Lotus. Bianchi gun ik het dan ook wel, is de enige achterhoede coureur die nog wel eens wat leuks laat zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idiote posts.
Marussia is gewoon blij met 2 fucking punten. Die zijn nooit hoger geëindigd dan 12e. Dan zou het me ook geen reet boeien hoe. Dan wil je gewoon punten en ben je daar blij om en is dat een mijlpaal. En Nober wordt door niemand verplicht om te kijken, dus dat hij hier steeds zuur komt doen snap ik ook niet.
Toch wist je bij Sutil wel dat hij niet zou gaan finishen, wel entertaining maar of ze er bij Sauber blij mee zijn is wat anders.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bianchi reed ook heel sterk, Grosjean kon hem niet bijhouden in de Lotus. Bianchi gun ik het dan ook wel, is de enige achterhoede coureur die nog wel eens wat leuks laat zien.
Voor Monaco doen was dit een goede race, veel gevechten in het middenveld en nog behoorlijk wat inhaalacties ook. Vooral Sutil met een paar mooie acties bij Loews!
Lijkt me niet, moet nog zien dat ze 2 punten gaan scoren dit jaren, daar was vandaag zeker de kans voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wist je bij Sutil wel dat hij niet zou gaan finishen, wel entertaining maar of ze er bij Sauber blij mee zijn is wat anders.
Ligt er ook aan wie er uitvallen, en wie er lompe acties uithalen, zoals Raikkonenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:11 schreef Geralt het volgende:
Topics niet gelezen.
Race een - 9 uitvallers
Race twee - 7 uitvallers
Race drie - 5 uitvallers
Race vier - 2 uitvallers
Race vijf - 2 uitvallers
Race zes - 8 uitvallers
En dan na een onvolledige straf 2 puntjes pakken en net doen alsof je als team flink in de lift zit.
Schei toch uit man.
Verkorte versie: ik gun Caterham die punten meer
En los van de mijlpaal kan ze dit bakken met geld op gaan leveren. Dat gaat niet om kleine bedragen. En als je een of twee keer in een seizoen wat punten pakt komen sponsoren ook liever naar je toe dan naar een team dat nooit punten pakt (Caterham, tot nu toe).quote:Op maandag 26 mei 2014 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idiote posts.
Marussia is gewoon blij met 2 fucking punten. Die zijn nooit hoger geëindigd dan 12e. Dan zou het me ook geen reet boeien hoe. Dan wil je gewoon punten en ben je daar blij om en is dat een mijlpaal. En Nober wordt door niemand verplicht om te kijken, dus dat hij hier steeds zuur komt doen snap ik ook niet.
Het is een godswonder, maar ik ben het gewoon geheel eens met jouw postquote:Op zondag 25 mei 2014 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar misschien is GP2 dan wel te snel. Het gaat niet om zo snel mogelijk, het gaat om zo snel mogelijk binnen de beperkingen van de regels. Die kun je dan heel ruim maken, maar dan krijg je alleen maar suffere circuits met enorme veiligheidsvoorzieningen, terwijl de nekspieren het ook niet meer trekken. In de jaren zestig hebben ze het slagvolume begrensd op 1500 cc, zonder turbo of andere compressor. Dan kon je voor die tijd ook niet heel snel zijn. Daar gaat F1 niet om, het gaat om de strijd, op de baan maar ook tussen de ingenieurs. Met auto's rijden die 500 km/u halen is daarvoor niet interessant.
[..]
Toen wel ja, maar dan zijn ze het dus nu niet meer. Die waren dan inmiddels namelijk veel te snel geweest met die 3 seconden of zo die er per jaar gewonnen worden.
Bovendien krijg je bij dergelijke oude techniek dat het op een gegeven moment helemaal ontgonnen terrein is. Dan moeten ze dus voordeeltjes gaan halen op de vierkante millimeter. Dat is niet alleen irrelevant voor de auto-industrie, het houdt op een gegeven moment ook op om recht te doen aan de strijd tussen de ingenieurs omdat ze geen betere race-auto's meer bouwen, maar alleen nog maar voordeel kunnen halen door beter rondom de regeltjes te engineeren. De dubbele diffuser was bijvoorbeeld meer een 'juridische' vondst dan een technische vondst.
Nu heb je door zo'n grote regelverandering ineens weer technische vondsten, zoals de split turbo met het motorblok ertussen.
Leuk verhaaltje van de Telegraaf, maar totaal achterhaald en compleet zinloos proberen goedkoop te scoren.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:27 schreef tong80 het volgende:
Max Verstappen staat in de belangstelling van enkele Formule1-teams. De zoon van voormalig F1-coureur Jos Verstappen rijdt momenteel in de Formule 3. 'Mensen praten over hem en dat is altijd een goed teken', aldus vader Verstappen.
Onder meer zouden Red Bull, McLaren en Mercedes geïnteresseerd zijn in de 16-jarige coureur, dat meldt de Telegraaf.
Max Verstappen won pas geleden een race in Duitsland en dat is in de hoogste klasse van de autosport niet ontgaan. Jos Verstappen wilde tegenover de krant niet al te veel kwijt over de interesse. 'Maar het is leuk om te merken dat er volop interesse is in Max. Zijn prestaties zijn niet onopgemerkt gebleven, mensen praten over hem en dat is altijd een goed teken.'
Voor Frijns is dat niet zo mooi afgelopen, tis maar net wat je fijn vindt.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:38 schreef Geralt het volgende:
Tevens houden ze de boot zo lang mogelijk af om zich te committeren aan een F1 team, want dan vallen alle andere teams af.
Frijns heeft geen sponsoren. Ik denk dat Max met zijn achternaam makkelijker aan wat sponsoren kan komen. Althans dat hoop ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor Frijns is dat niet zo mooi afgelopen, tis maar net wat je fijn vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |