Trekt meer kijkersquote:Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat wel een beetje ver om dit Prost vs Senna 2014 te noemen hoor...
eerder Jones vs Reutemann
Comodo Dragon, Chromium-based. Maar jouw stream lijkt het wel goed te doenquote:
Maar ik weet uit ervaring dat ustream vorige keer 30 seconden achter liep. Gelukkig heb ik nog Sport1, maar dat geldt niet voor anderenquote:
Streams lopen altijd achter. Tijdens de quali liep deze zo'n 1 minuut achter.quote:
Even een random reclame tussendoorquote:Op zondag 25 mei 2014 13:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Streams lopen altijd achter. Tijdens de quali liep deze zo'n 1 minuut achter.
Ik heb het afgekocht met adblocker, allen weigert die dienst sinds woensdag.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb de reclame afgekocht bij Ustream.
Welke heb je gekozen? Ik kan sinds vorig weekend geen fatsoenlijke meer vinden.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:16 schreef Joene het volgende:
Ik kijk de stream via xmbc p2p streams , gratis / zonder reclame en dan sky sport f1
De rest doet het helemaal nietquote:Op zondag 25 mei 2014 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Dan pak je een andere stream, het is niet alsof er maar één is.
Ik kijk naar JanLul.quote:
AceStream!quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Beach het volgende:
Welke browser?
Je zou uiteraard een torrentstream kunnen proberen.
hehe daarom linkte ik ook die en niet degene die ik zelf gebruikquote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef LWD-Godius het volgende:
jammer dat die squirrelstreams nu overal gelinkt wordt, de afgelopen races was hij veel beter dan nu met veel meer kijkers.
Gisteren kreeg ik ook Sport1 Select niet op me tv. Horizon zei dat het niet bestond. even een paar me kastje opnieuw opgestart en toen kwam Sport1 Select weer tevoorschijn. Nu vandaag nergens geen last vanquote:
Hier is het geleend van vrienden, daar heb ik dus geen toegang tot.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef nils7 het volgende:
ALs je er last van hebt kan het 4G zijn... ik heb het ook en mijn vader ook.
Als je ziggo hebt kan je gratis inloggen in de Sport1 app op je tablet.
Kan het nog wel 4G probleem zijn.. helaas.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het geleend van vrienden, daar heb ik dus geen toegang tot.
Geeft dat ook een verklaring voor het wel werken van een andere decoder?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan het nog wel 4G probleem zijn.. helaas.
Het is de enige zender bij mij die stoort.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Deze zagen we helaas al aankomen:
Fernandes zet Caterham te koop
Jaquote:Op zondag 25 mei 2014 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geeft dat ook een verklaring voor het wel werken van een andere decoder?
Is dat erg?quote:
Giedo de juiste gok genomen!quote:
Laatste half uur misschien.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Regen gaat er dus niet komen volgens olav mol
Monaco heeft altijd 80% kans op een SCquote:Op zondag 25 mei 2014 13:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
80% kans op een safetycar zei Sky verslaggever net.
Hij doet het alquote:Op zondag 25 mei 2014 13:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja
Bij mn vader deed hij het bij zn oude tv/decoder en in zn nieuwe tv had ie er geen last van.
Van ziggo zijn ze geweest en die hebben alle kabels 4G proof gemaakt en het werkt.
Aangezien ik mn vaders kaart gebruik moet ik ff kijken hoe ik dat er doorheen krijg.
Maar ik woon in een appartementen complex welke juli een 4G mast op ons dak krijgt dus ik wacht dat ff af hahaha want op mn dak is iets anders dan een antenne 2km verderop.
Maldonado is wel een zekerheidje wat dat betreftquote:Op zondag 25 mei 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we een paar mannen in de muur zien vliegen
Zijn die nou aan elkaar geplakbandt?quote:
Bij de BCC hadden ze "kits" liggen toen ik daar ooit was.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Nog meer tips om hem 4g proof te maken? Ik durf hem nu niet aan te raken maar als ie weer kut gaat doen wil ik wel een snelel oplossing hebben.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maldonado is wel een zekerheidje wat dat betreft
Omwikkelen in aluminiumfolie.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Nog meer tips om hem 4g proof te maken? Ik durf hem nu niet aan te raken maar als ie weer kut gaat doen wil ik wel een snelel oplossing hebben.
Ik vermoed dat daar niet op korte termijn verandering in gaat komen. If ever.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De logica daarachter ontgaat mij nog steeds.
Ik weet niet eens meer waarom het zo is gedaan, die kabel is wel lang genoeg.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar niet op korte termijn verandering in gaat komen. If ever.
Wel eerst alles goed aftapen zodat het folie geen contact maakt met metaal in de kabel.quote:
4G op je telefoons uitzetten is het enige dat ik nog kan bedenken.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Nog even wat kloten met die kabels durf ik nu gewoon niet, als ik meer tijd had wel maar nu niet. Raampje dicht misschien?
Lauda bevestigde nog even dat Hamilton in Barcelona een engine-modus gebruikt heeft die hij niet had mogen gebruiken van het team.quote:
Zal wel hopen op een gunstige sc ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Beetje raar dat Hulkenberg is gestart op softs. Nu gaan mensen hem undercutten.
Ik had FI onderdelen erin gezet net...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Zorro het volgende:
Laat ik een keer Perez in mijn manager zetten dacht ik
U gaat niet door voor de wasmasjienquote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Zorro het volgende:
Ik heb m al weken, nu een keertje pech, kan gebeuren.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Zorro het volgende:
Was toch een sauber?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kost me veel punten in de manager. Door die idioot Button.
Ik Perez ipv Hulkenberg omdat ik ik dan FI ipv Toro Rosso motor kon nemen. Tofquote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik had FI onderdelen erin gezet net...
mag toch niet eensquote:Op zondag 25 mei 2014 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou Grosjean op 1 set banden de race uit willen rijden
Net gepit volgens mijquote:
Heeft nu al gewisseld tijdens de SC.quote:
Ik heb Ricciardo, Kvyat, STR chassis. Alleen de motor van Caterham is nog een beetje mehquote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m al weken, nu een keertje pech, kan gebeuren.
Had beter gewoon voor Ricciardo + Toro Rosso kunnen gaan helaas
Ik had genoeg geld gehad voor Ricciardo met STR package. Zonde, had ik dat maar gedaanquote:Op zondag 25 mei 2014 14:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Ricciardo, Kvyat, STR chassis. Alleen de motor van Caterham is nog een beetje meh
Dank je, lijkt me leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klein kansje op regen in het laatste half uur.
Ach, je moet maar denken dat er nog genoeg rondes te gaan zijn waarin ook dit allemaal kan uitvallen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had genoeg geld gehad voor Ricciardo met STR package. Zonde, had ik dat maar gedaan
Grosjean had dus lek.twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 25-05-2014 om 14:09:03No missing car keys found in @RGrosjean's punctured tyre http://t.co/oKvg2dyhX9 reageer retweet
quote:
Is de nieuwe Renault V6 automaatquote:
Omdat UPC zo vriendelijk was om mijn verbinding er vijf minuten uit te gooien.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zeiden jullie niet dat de LT niet werkte
Persoonlijk? Omdat ik betaal voor een wel werkende LT.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zeiden jullie niet dat de LT niet werkte
Ben er nu zelf afhankelijk van, mijn computer staat boven bij een kapotte kabelquote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Persoonlijk? Omdat ik betaal voor een wel werkende LT.
Dik respect dat jij het allemaal bolwerkt wanneer het wel werkt, btw.
Heb je katten?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er nu zelf afhankelijk van, mijn computer staat boven bij een kapotte kabel
Weer een Schumachertjequote:
Dit snap ik nietquote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weer een SchumachertjeMaar dan anders
Dit ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Buiten hun vakjes of in de verkeerde vakjes? Want dat had eigenlijk meteen gezien moeten worden en had een nieuwe parade lap moeten opleveren.
Historisch dieptepunt wordt dit.quote:
Dat had ik ook gedaan maar heb nog wel een Toro Rosso onderdeelquote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kvyat klaar.
Toch goed dat ik die uit mn manager heb gegooid
Hoingarije 2012 stond Schumacher in het verkeerde vakje. Vermoed nu een aantal man ook....quote:
Vanwege dat Malledonna de warmup niet haalde en in de pit startte misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoingarije 2012 stond Schumacher in het verkeerde vakje. Vermoed nu een aantal man ook....
Lap 15/78quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Koba gaat in de punten finishen
Wat je zegt, turbo, ja, ja, slechte start Ricciardo en uitvallen Vettelquote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef opreis het volgende:
net pas thuis, wat heb ik gemist? Vettel engine problem? Botsing tussen button en perez? Maldonado niet kunnen starten? Hoe komt Kimi op p3?
Meike26?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Koba gaat in de punten finishen
De Ferrari's startten beter dan de Red Bulls maar alleen Kimi zat aan de goede kant om er omheen te rijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef opreis het volgende:
net pas thuis, wat heb ik gemist? Vettel engine problem? Botsing tussen button en perez? Maldonado niet kunnen starten? Hoe komt Kimi op p3?
Twee-stoppertwitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 25-05-2014 om 14:23:51Rosberg told to "go strat 9. Both cars are going strat 9." #F1 reageer retweet
Er komt nog een SCquote:Op zondag 25 mei 2014 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Twee-stoppertwitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 25-05-2014 om 14:23:51Rosberg told to "go strat 9. Both cars are going strat 9." #F1 reageer retweet
Gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:26 schreef LWD-Godius het volgende:
Hülkenberg ziet er wel goed uit als hij er een 1 stop race van kan maken
in het achterveld jaquote:
Die had laatst toch al verklaard dat ie dat record van Heidfeld wou hebben, en daardoor nergens een risico ging nemen. Dan ben je een echte racer jaquote:Op zondag 25 mei 2014 14:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Chilton durft niet te verdediggen omdat ie dan z'n finish streak verliest.
pcies, schandaligquote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
Bahahah, Chilton pussy. Rijdt alleen rond met de intentie om dat record te kunnen pakken van aantal finishes op een rij.
Hij moet inderdaad wel het geluk hebben dat er geen SC op de baan komt. Force India is een van de betere wagens die goed met de banden kan omgaan, dat zit wel goed.quote:
Zal hij wel een leuke bonus mee binnenharken.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
Bahahah, Chilton pussy. Rijdt alleen rond met de intentie om dat record te kunnen pakken van aantal finishes op een rij.
zolang ie maar finishtquote:Op zondag 25 mei 2014 14:30 schreef opreis het volgende:
daar gaat de goede classering voor Chilton o nee toch
denk het wel want tempo zakt ?quote:
ja. Kijk dan !quote:
je ziet toch dat die geen / minder grip heeft nu.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:36 schreef zoem het volgende:
Het gat is met 2s afgenomen de laatste paar rondjes.
Mwah, als je Sauber hebt...quote:
Dank voor de infoquote:
Bottas en Chilton hierquote:Op zondag 25 mei 2014 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb Massa en Vergne nog als laatste hoop
Dat mijn manager nog gered wordt door Kobaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |