Ik had FI onderdelen erin gezet net...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Zorro het volgende:
Laat ik een keer Perez in mijn manager zetten dacht ik
U gaat niet door voor de wasmasjienquote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Zorro het volgende:
Ik heb m al weken, nu een keertje pech, kan gebeuren.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Zorro het volgende:
Was toch een sauber?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kost me veel punten in de manager. Door die idioot Button.
Ik Perez ipv Hulkenberg omdat ik ik dan FI ipv Toro Rosso motor kon nemen. Tofquote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik had FI onderdelen erin gezet net...
mag toch niet eensquote:Op zondag 25 mei 2014 14:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou Grosjean op 1 set banden de race uit willen rijden
Net gepit volgens mijquote:
Heeft nu al gewisseld tijdens de SC.quote:
Ik heb Ricciardo, Kvyat, STR chassis. Alleen de motor van Caterham is nog een beetje mehquote:Op zondag 25 mei 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m al weken, nu een keertje pech, kan gebeuren.
Had beter gewoon voor Ricciardo + Toro Rosso kunnen gaan helaas
Ik had genoeg geld gehad voor Ricciardo met STR package. Zonde, had ik dat maar gedaanquote:Op zondag 25 mei 2014 14:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Ricciardo, Kvyat, STR chassis. Alleen de motor van Caterham is nog een beetje meh
Dank je, lijkt me leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klein kansje op regen in het laatste half uur.
Ach, je moet maar denken dat er nog genoeg rondes te gaan zijn waarin ook dit allemaal kan uitvallen.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had genoeg geld gehad voor Ricciardo met STR package. Zonde, had ik dat maar gedaan
Grosjean had dus lek.twitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 25-05-2014 om 14:09:03No missing car keys found in @RGrosjean's punctured tyre http://t.co/oKvg2dyhX9 reageer retweet
quote:
Is de nieuwe Renault V6 automaatquote:
Omdat UPC zo vriendelijk was om mijn verbinding er vijf minuten uit te gooien.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zeiden jullie niet dat de LT niet werkte
Persoonlijk? Omdat ik betaal voor een wel werkende LT.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zeiden jullie niet dat de LT niet werkte
Ben er nu zelf afhankelijk van, mijn computer staat boven bij een kapotte kabelquote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Persoonlijk? Omdat ik betaal voor een wel werkende LT.
Dik respect dat jij het allemaal bolwerkt wanneer het wel werkt, btw.
Heb je katten?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er nu zelf afhankelijk van, mijn computer staat boven bij een kapotte kabel
Weer een Schumachertjequote:
Dit snap ik nietquote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weer een SchumachertjeMaar dan anders
Dit ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Buiten hun vakjes of in de verkeerde vakjes? Want dat had eigenlijk meteen gezien moeten worden en had een nieuwe parade lap moeten opleveren.
Historisch dieptepunt wordt dit.quote:
Dat had ik ook gedaan maar heb nog wel een Toro Rosso onderdeelquote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kvyat klaar.
Toch goed dat ik die uit mn manager heb gegooid
Hoingarije 2012 stond Schumacher in het verkeerde vakje. Vermoed nu een aantal man ook....quote:
Vanwege dat Malledonna de warmup niet haalde en in de pit startte misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoingarije 2012 stond Schumacher in het verkeerde vakje. Vermoed nu een aantal man ook....
Lap 15/78quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Koba gaat in de punten finishen
Wat je zegt, turbo, ja, ja, slechte start Ricciardo en uitvallen Vettelquote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef opreis het volgende:
net pas thuis, wat heb ik gemist? Vettel engine problem? Botsing tussen button en perez? Maldonado niet kunnen starten? Hoe komt Kimi op p3?
Meike26?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Koba gaat in de punten finishen
De Ferrari's startten beter dan de Red Bulls maar alleen Kimi zat aan de goede kant om er omheen te rijden.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:23 schreef opreis het volgende:
net pas thuis, wat heb ik gemist? Vettel engine problem? Botsing tussen button en perez? Maldonado niet kunnen starten? Hoe komt Kimi op p3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |